gybrus Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 lol dat wist ik wel.. vondt het leuk om dat even te vragen. wauzie zette ooit ergens een plaatje met glimmende dingen in dit topic en toen kwamen opeens meerdere mensen met glimmende dingen. en nu komt er iemand met een robo arm. en tada weer iets wat er op lijkt.. greets
Crappy-Apple Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 lol dat wist ik wel..vondt het leuk om dat even te vragen. wauzie zette ooit ergens een plaatje met glimmende dingen in dit topic en toen kwamen opeens meerdere mensen met glimmende dingen. en nu komt er iemand met een robo arm. en tada weer iets wat er op lijkt.. greets toch leuk zie het als een spel
gybrus Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) lol ik heb even me versterker gedeeltelijk nagemaakt. % klaar ongeveer 25% screenee je kunt de details op de clay render slecht zien vindt ik.... greets gybrus Bewerkt: 12 juli 2006 door gybrus
sniper14 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hier een wip van me fiat.De bumper is nu grotendeels af. WWOOOWWW misschien kun je een baan krijgen bij R* of EA . zo mooi
Blastov Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Baz, wat ben jij vooruit gegaan zeg, ziet er erg natjes uit. Trouwens als je V-Ray of Brazil gebruikt zien die 2 final renders van jouw er nog mooier uit. BB, mooie robot-arm, Gybrus, best netjes die versterker. Dabeast, super mooi wapen echt mafia stijl. Ik heb ook niet stilgezetern, niet zo veel veranderd sinds de laatste keer maar toch, Zitten nu een heuveltje bij die in het water gaat en een weg: Ik ben bezig aan een nieuw berghuisje want ik vind die andere lelijk, is nog wel heel erg wip:
DaBeast Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Blaster, die shit is vet lijp . Ik wou dat ik zo goed was als jou . Hier een vlindermes, voor GTA. Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hier een wip van me fiat. De bumper is nu grotendeels af. *Plaatje* *Plaatje* WWOOOWWW misschien kun je een baan krijgen bij R* of EA . zo mooi Dit is nog dikke crap, moet je maar eens kijken naar model forums, daar maken ze auto's nog mooier dan in het echt in een paar weken. Threedy (Samenwerking met 3Dtotal.com CG-Cars <= Deze site gaat alleen maar over het maken van auto's. Echt geweldige mensen lopen daar rond. Wat een tallent. Ik ben nog super slecht in het modellen van auto's en moet nog veeel leren. Het lijkt miss mooi maar het is echt slecht.
Blastov Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Blaster, die shit is vet lijp .Ik wou dat ik zo goed was als jou Jij hebt weer andere talenten met max, jij kan dragsters en wapens maken dat kan ik weer niet. Leip mes trouwens.
Goliat Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dit is mijn eerste model. Met dank aan de hulp op MSN van Matiscus en de video tut van BradleyH. Heeft nog wel wat aanpassingen nodig, maar ik vind 'm wel aardig voor m'n eerste model.
KOXINGA Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) goedemorgen , wip Bewerkt: 13 juli 2006 door KOXINGA
Wauzie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Mooi getextuurd (Y). @Gizmo, echt mooie bumper + hood .
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 goedemorgen , wip Ziet er strak uit man, echt nice. Alleen post volgende keer de thumbnail hiervan, het is volgens mij al een keer gezegt maar je mag hier geen plaatjes posten grooter dan 800×600 en het zou niet leuk zijn als je nu al een warn kreeg.
PizzaTonno Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 let niet op het wegdek. want keb gewoon geen zin om et te fixen
nick11123 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 mooi Kaaspizza alleen zal ik die weg even overnieuw texturen want die brug ziet er mooi uit alleen jammer van die weg dan. ik heb ook nog wat gemaakt vandaag het is een tafel met een asbak sigareten peuk en een pakje sigaretten. die sigaret is een beetje te groot en de texture klopt niet. maar ik begin die glas enzo al een beetje door te krijgen die texture van dat pakje sigaretten heb ik van een foto ik had effe snel een foto gemaakt van m,n moeders pakje. alleen wat ik nou raar vind is als je door dat glas kijkt dan zie je dat die tafelpoten half zijn hoe kan dat eigenlijk ?
Recommended Posts