gybrus Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 mooi zwembadje. en zoals al werdt gezegd die textuur op de zeikant is een beetje uitgerekt... ik geef het een 7 @nick wel mooie brug alleen ik zou er meer vorm in maken van onderen dik en dan van boven dunner. ik geef het een 7 Greets PS:Die man op de kabels is best wel stoer dat die dat aandurfd.... greets again
Jozz Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) brugju net gemaakt dus EDIT: Nog een trainingsveldje gemaakt die wazige lijnen enz, zijn niet de textures maar dat is gebeurd toen ik het plaatje verkleinde Bewerkt: 14 juli 2006 door jozz
gybrus Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 die brug heel mooi. maar ik zou nog een paar dwarsbalken tussen die 2 metale geraamtes doen. 7(voor nu) dat voetbal veld is wel grappig. lijkt net zo'n voetbal veld in een gevangennis ik geef het een 7,5 greets
Blastov Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 At nick, mooie brug, goed begin. Ik zou alleen wat edit poly opties doen op je pilaren zodat ze net wat specialer zijn. Meer kabels zou ook wel leuk staan. Je bent het niet van mijn gewend maar geen renders voor vandaag van mij. Mischien heel mischien vanavond nog.
nick11123 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Bedankt voor de tips en de complimenten ik wist eigenlijk niet zo veel wat ik nou met die pilaren wou doen want ik zette er z,n Gta Poppetje derbij en het was hartstikke groot maar ik denk dat ik een nieuw brug ga maken maar dan in delen maak en dan inmekaar zetten hopen dat het lukt
S-te-Fan Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Deze heb ik gemaakt, ik ga er nog een vliegveld op maken een brug en gebouwen, ik moet iemand hebben die hem voor mij ingame kan zetten, ik wil namelijk zien hoe hij er ingame uitziet Hier kun je hem downloaden in sketchup formaat, en hier in 3ds max LET A.U.B. NIET OP DE TEXTURES!!! (DIE MOET IK NOG VERVANGEN!!!) Bewerkt: 14 juli 2006 door stefaneke
SWYV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik zet hier maar 3screens van mijn nieuwe mods (ik ga hem nog niet releasen, moet nog verbeterd worden!! van de texxturen) meer info's just ask me
Blastov Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 stefaneke, het ziet er wel oke uit maar sketchup is gewoon niet gemaakt voor eilanden. SWYV, ziet er wel vet uit. PS. gebruik je nog steeds mijn ftp voor je mods ? Zoja, kan je me even de login pm´en ?
SWYV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik geef FTP's van mijn mods niet meer door, anders word de kans van ripping groter dus best voor mijn veiligheid, en het is nog niet afgewerkt check hier voor alle info's
S-te-Fan Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja dat weet ik, ik ben aan het beginnen met 3D Studio Max. maar voordat ik daar iet in ga modellen doe ik het eerst in sketchup
Dr1fter Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 hey, ben nog even verder gewertk aan me 350z Veilside, Het is nu 98% done, ik hoef alleen nog paar details zoals spiegels en nog wat zooi. De auto heeft nu een motor en interieur * Screens Exterior * Screens Interior De auto heeft minder dan 32.000 faces en 2,5 mb mb aan textures uitgepakt (dat is in de txd bestand 390Kb) Ps. sry voor de erg lelijke plaatjes had haast..........
S-te-Fan Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) M00I, 9.5 zeker waard. Offtopic: Is er een script voor sketchup dat je .dff files kunt importeren? Bewerkt: 15 juli 2006 door stefaneke
Schno009 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 beetje spartaans, is wel leuk 8/10 @stefaneke, ja, die is er, via 3DS max importeren en dan naar sketchup
gybrus Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 @royboy clay render tut gevolgd neem ik aan.. netjes gedaan ik vindt het er heel mooi uit zien ik had alleen die groene plane niet gebruikt maar een andere kleur maar zo ben ik dan.. 6/10 er is niet zo veel op de render en het is oo niet zo moeilijk.. vandaag dit cijfer. greets gybrus
Recommended Posts