GTA Fanaat Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Toppie Gizmo, hij ziet er echt vet uit!! Alleen jammer dat je hem niet in GTA plaatst
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Mijn eerste echt helemaal gemaakte auto is af! Het interior zit er na lang kloten in. Ik ben er redelijk tevreden over.
Crappy-Apple Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 WOW echt topie plz. zet hem in san andreas
Dr1fter Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) @ ~> GizmO <~, dat heb je snel gedaan die interior, mooie render ook. Nice Job! ik ben zelf even verder gegaan aan me nissan 350z, hij is nu 99% klaar, aleen nog gaspedalen en paar kleine details maken en de chassis detachen, ik ben zelf erg trots op de facscount het is namelijk maar 33.300, maar er komt ook nog een beetje bij van het detachen van de chassis, dus hoop ik als final 35.000 faces te hebben. Jammer genoeg heb ik de fnf Tokyo Drift decal niet gevonden, en omdat ik ongeduldig ben zal ike eerst een versie zonder decal releasen. Screens Exterior* ` Screens Interior* Ook de final textures zijn opgelopen tot 3 mb, in de txd 500kb Bewerkt: 18 juli 2006 door Dr1fter
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Jup, ging best snel. Ik denk dat ik er intotaal 3 à 4 uur aan heb gewerkt. Het is ok een erg simpel interior dat echt niet op het echte lijkt. Hier is het iets beter te zien.
Crappy-Apple Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 9.5/10 vind hem echt mooi maar ga je ook eens een huis maken voor in san andraes of zo ?
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Dat heb je echt geweldig gedaan meneer Berg . Echt heel mooi model, ook gaaf om eindelijk eens een helemaal afgemaakte auto van jou te zien. Ga zo door man !
Blastov Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Gizmo, dat ziet er gewoon te mooi uit , ook je interior is echt geweldig. Je krijgt van mij een 11.
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik heb weer eens wat gemaakt een laptop met Gta Forum erop en een lege glas er naast de Texture van dat toetsen bord, dat zijn foto,s van mijn broertje,s laptop nou hier is hij dan: Rate,s and Comments
Wazuup Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Goede oplossing om een foto te nemen als je geen textures kan vinden Maar probeer eens wat meer vorm in je laptop te brengen. Je laat nu alles ziet door middel van textures. Je zou bijvoorbeeld de toetsen kunnen extruden, en dan een klein beetje naar binnen scalen. Probeer ook eens wat lichteffecten erin te gooien. Niet te veel want het is binnen, maar een beetje zodat je toch goed kan zien dat dat glas op tafel staat. Mvg, Wazuup
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Jup, ging best snel. Ik denk dat ik er intotaal 3 à 4 uur aan heb gewerkt.Het is ok een erg simpel interior dat echt niet op het echte lijkt. Hier is het iets beter te zien. Erg mooi resultaat . Maybe een idee om een vette tutorial te maken over wagens ?
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Jup, ging best snel. Ik denk dat ik er intotaal 3 à 4 uur aan heb gewerkt. Het is ok een erg simpel interior dat echt niet op het echte lijkt. Hier is het iets beter te zien. Erg mooi resultaat . Maybe een idee om een vette tutorial te maken over wagens ? Ik heb veel tijd, maar zoveel tijd? En ik ben ook niet goed in het modellen van auto's ik denk dat dat beter gedaan kan worden door iemand die meer ervaring heeft.
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ik heb veel tijd, maar zoveel tijd? En ik ben ook niet goed in het modellen van auto's ik denk dat dat beter gedaan kan worden door iemand die meer ervaring heeft. uhm door iemand die meer ervaring heeft weet je wel wat je hebt gemaakt, man wat je heb gemaakt is geweldig ik zou dat echt niet kunnen ik zou het best leuk vinden als je hier een tut over maakt ik wil wel is weten hoe je dat kan doen ookal kan je mischien geen dummy,s plaatsen ik zou het toch leuk vinden om te zien hoe je nou z,n auto kan maken Bewerkt: 18 juli 2006 door nick11123
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Die laptop is echt goed gemaakt ik stond echt voorpaal toen ik mijn eerste mod liet zien op een ander forum iedereen lahte me uit. Het was een huis en sinds die keer ben ik van dat forum weg gegaan en ben gestopt met modden. Maar ontopic ik geef de laptop een 8.6
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb veel tijd, maar zoveel tijd? En ik ben ook niet goed in het modellen van auto's ik denk dat dat beter gedaan kan worden door iemand die meer ervaring heeft. Heb je de auto gemaakt met een tut dan ? Ziet er anders aardig skilled uit hoor .
Recommended Posts