~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Kijk, met ik ben niet goed in het modellen van een auto bedoel ik niet dat ik er nisk van kan, maar dat ik pas één auto heb gemodeld. Misschien als ik andere auto's ga modellen dat ik vast kom te zitten met problemen enzo. Deze auto ging gewoon heel snel en was niet al te ingewikkeld.
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Ok, als jij het zegt . Succes dan. Edit: WIP: Bewerkt: 19 juli 2006 door Wauzie
nick11123 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Die laptop is echt goed gemaakt ik stond echt voorpaal toen ik mijn eerste mod liet zien op een ander forum iedereen lahte me uit. Het was een huis en sinds die keer ben ik van dat forum weg gegaan en ben gestopt met modden.Maar ontopic ik geef de laptop een 8.6 Bedankt voor je reactie alleen hoef je echt niet te stoppen met modden hoor als je het niet kan je kan beter gewoon door gaan en oefenen, als je hem mischien hier showt dan kunnen we je mischien nog tips geven verder vind ik niet dat ze je hoeven uit te lachen en zeker als je nog maar een beginner ben. mijn eerste model was ook niet best hoor ONTOPIC: Wauzie ziet er leuk uit alleen lijkt hij een beetje klein ik geef een 8 Bewerkt: 19 juli 2006 door nick11123
Jorge_F Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Die laptop is echt goed gemaakt ik stond echt voorpaal toen ik mijn eerste mod liet zien op een ander forum iedereen lahte me uit. Het was een huis en sinds die keer ben ik van dat forum weg gegaan en ben gestopt met modden.Maar ontopic ik geef de laptop een 8.6 Rustig maar, hier word je totaal niet uitgelachen. Degene die anderen gaan uitlachen krijgen van mij persoonlijk een warn. Zulk gedrag tolereren wij niet, iedereen moet het toch leren. Dus voel je vrij om hier je models te posten ! @Wauzie, die voetbaltafel ziet er echt geweldig uit man ! Alleen die muur vind ik niet zo mooi, misschien dat je er een andere texture overheen moet gooien, of anders wat tegen aan moet plakken. Probeer eens een tutorial te vinden waardoor je mooi 3d gras kan maken, zou echt heel mooi staan . Echt toppie .
mickey Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik heb een tutorialtje gevolgd: Trouwens, het model is niet van mij, die zat bij de tutorial, het ging mij er alleen om een beetje te oefenen met materials. Greets, Mickey
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 @Wauzie, die voetbaltafel ziet er echt geweldig uit man !Alleen die muur vind ik niet zo mooi, misschien dat je er een andere texture overheen moet gooien, of anders wat tegen aan moet plakken. Probeer eens een tutorial te vinden waardoor je mooi 3d gras kan maken, zou echt heel mooi staan . Echt toppie . Tja ik moest iets hebben om de scene te vullen , maar het is nog een wip dus nog lang niet af. @ Nick, de tafel hoort klein te zijn , verdediging tegen verdediging ownt . @ Mickey, netjes getextuurd. Als je zelfs zo'n schaakpoppetje wilt maken moet je gewoon een spline maken en dan lathe gebruiken.
mickey Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik wou hem eigenlijk met V-ray renderen, maar die doet raar. Ik heb hem geinstalleerd, en hij zegt, als ik naar het tabblad renderer ga, dat hij een license ofzo nodig heeft. Hoe fix ik dit?
Juju Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Hier is mijn allereerste bouw werk: Klik hier voor 't te zien! Verwacht er niet te veel van, want het is het eerste wat ik mod. En ik snap er nog niet alles van. Maar ik heb een vraag: Waar kan je textures downloaden?
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik wou hem eigenlijk met V-ray renderen, maar die doet raar.Ik heb hem geinstalleerd, en hij zegt, als ik naar het tabblad renderer ga, dat hij een license ofzo nodig heeft. Hoe fix ik dit? Dat heeft ermee te maken dat je je product nog moet activeren.
nick11123 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 waar kan je V-Ray eigenlijk downloaden of kan dat niet :$ Ontopic: Juju: leuk gebouwtje alleen alleen een beetje kaal, en texture,s kloppen niet. maar oefening baart kunst dus gewoon door modden en tut,s volgen dan word je vanzelf beter. nou hier mijn model had ik een tijdje geleden gemaakt het moet een lege glas voorstellen.
Crappy-Apple Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik vind het wel mooi maar nogal een raar matrial ik geef het een 7.5 / 10
kees1991 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) iek heb een eiland gemaakt. deze is voor in gta. hij heeft 14408 polys. het wort een: paradise island. er komen voral veel bomen en bosjes. maar dan gaat het al snel vervelen. dus er komt nog wel meer klijne verlaten huisjes bf jha dat is hem dan. self ben ik er nog niet helemaal tefeden over. maar ik sie nog wel. Bewerkt: 19 juli 2006 door kees1991
Crappy-Apple Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ga je een TC mod maken ? zo ja ik wil wel lots voor je maken en in-game zetten
kees1991 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 nee het wort geen TC. lots mag je wel voor mij maken en je mag het ook ingame setten. want het ingame setten van soon groot eiland vint ik nog wel lastig omdat dit in meerder delen moet. maar eerst moet ik een beter eiland maken. want als ik hem zo nog eens bekijk vint ik hem eigelijk lelijk. :S
Crappy-Apple Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 nee het wort geen TC. lots mag je wel voor mij maken en je mag het ook ingame setten. want het ingame setten van soon groot eiland vint ik nog wel lastig omdat dit in meerder delen moet. maar eerst moet ik een beter eiland maken. want als ik hem zo nog eens bekijk vint ik hem eigelijk lelijk. :S dan moet je wachten tot er een limiet hack is want met dat IDE limiet maar iemand is er 1 aan het maken ! dus geen nood
Recommended Posts