kees1991 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) oke ik heb nog wel ff tijd ik heb een niew eiland gemaakt en die vint ik wel mooi. dit is um dit eiladn heeft 2232 polys. dat zijn er wel heel wat minder dan die andere. en dize vint in nog mooier ook nog . dat 2 dus al 2 + punten (voor mij) EDIT hoefeel polys mag een object max hebben om het ingame te setten ?? Bewerkt: 19 juli 2006 door kees1991
GTA Fanaat Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik weet dat het niet erg mooi is, maar dat komt omdat het mijn eerste creatie is dat ik met 3ds max heb gemaakt, hier is een screen: Ik ga proberen een betere straat te maken, met vele huizen en andere leuke dingen!
gangster28 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Goed voor een eerst ik kon eerst net een box maken. Maar een goede uvmap doet wonderen. Heb een afrit gemaakt ziet het er uit?(op de ene zand/gras texture bug na)
Crappy-Apple Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 zeer mooi gangster !! zeker goede baan om te racen
Goliat Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Dit heb ik dus gemaakt, het is allemaal heel primitief, ik heb alleen boxes en cilinders gebruikt. Wel nog 1 theepot die ik een Delfsblauw texture heb gegeven. Let niet op de muur, die ziet er niet uit. Ik zou trouwens in me stoel wat rondere vormen willen maken, daarnaast zijn er nog meer dingen die ik zou willen leren, ik ben momenteel een n00b in dit. Heeft iemand mischien naast de Basic video tut van BradleyH. ook nog andere tuts(die niet op de master tutorial list te vinden zijn) Bewerkt: 19 juli 2006 door Goliat
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 iets wat ik van iemand heb nagemaakt, helemaal nagemaakt.
gangster28 Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 @jozz Netjes nog een texture er over en hij is perfect. @Goliat Ziet er goed uit.
gybrus Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten. greets het wordt trouwens al heel mooi Bewerkt: 20 juli 2006 door gybrus
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 een nieuwe, een model van de Sequoia Tower in parijs
gangster28 Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten.greets het wordt trouwens al heel mooi Aha wist ik niet zal het zo eens proberen. Bedankt zal zo wel een screen plaatsen. @jozz die kan je zo ingame zetten. Bewerkt: 20 juli 2006 door gangster28
Jozz Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten. greets het wordt trouwens al heel mooi Aha wist ik niet zal het zo eens proberen. Bedankt zal zo wel een screen plaatsen. @jozz die kan je zo ingame zetten. ga ik waarscheinlijk ook doen
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik ben vanochtend begonnen aan een rim en ik ben nu zover dat ik bijna de materials ga adden. Hier 3 versie. 1. Brazil r/s V 1.2.58 2. Vray adv. 1.49.03 3. Standard scanlines Ik hoop dat jullie kunnen zeggen welke de mooiste is. Brazil r/s V 1.2.58 Vray adv. 1.49.03 Scanline
Blastov Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Het is allemaal niet echt veel verschil, ik vind dan die van Brazil het mooist, vervolgt door v-ray en als laatste scanline. Mooie rim trouwens.
gangster28 Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik vind die scanlines het mooiste je ziet de vormen het beste en een mooiere schaduw.
Recommended Posts