Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

oke ik heb nog wel ff tijd

ik heb een niew eiland gemaakt en die vint ik wel mooi.

dit is um

para1ah5.th.png

para2dw2.th.png

para3lb7.th.png

dit eiladn heeft 2232 polys. dat zijn er wel heel wat minder dan die andere. en dize vint in nog mooier ook nog :). dat 2 dus al 2 + punten (voor mij)

EDIT

hoefeel polys mag een object max hebben om het ingame te setten ??

Bewerkt: door kees1991
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik weet dat het niet erg mooi is, maar dat komt omdat het mijn eerste creatie is dat ik met 3ds max heb gemaakt, hier is een screen:

straatok3.jpg

Ik ga proberen een betere straat te maken, met vele huizen en andere leuke dingen!

Geplaatst:

Goed voor een eerst ik kon eerst net een box maken.

Maar een goede uvmap doet wonderen.

Heb een afrit gemaakt ziet het er uit?(op de ene zand/gras texture bug na)

afritbb4.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Dit heb ik dus gemaakt, het is allemaal heel primitief, ik heb alleen boxes en cilinders gebruikt.

Wel nog 1 theepot die ik een Delfsblauw texture heb gegeven. :puh:

Let niet op de muur, die ziet er niet uit. :engel:

Ik zou trouwens in me stoel wat rondere vormen willen maken, daarnaast zijn er nog meer dingen die ik zou willen leren, ik ben momenteel een n00b in dit. :engel: Heeft iemand mischien naast de Basic video tut van BradleyH. ook nog andere tuts(die niet op de master tutorial list te vinden zijn)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

@jozz

Netjes :klap: nog een texture er over en hij is perfect.

@Goliat Ziet er goed uit. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten.

greets

het wordt trouwens al heel mooi

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst: (bewerkt)
gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten.

greets

het wordt trouwens al heel mooi

Aha wist ik niet zal het zo eens proberen.

Bedankt zal zo wel een screen plaatsen.

@jozz die kan je zo ingame zetten. :D

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:

gangster ik kan op je screen zien dat je veel spleten hebt probeer op plaatsen waar 2 polys liggen die dus aan elkaar moeten weld te gebruiken selecteer de 2 polys en gebruik weld zo worden die 2 1 en heb je geen spleten.

greets

het wordt trouwens al heel mooi

Aha wist ik niet zal het zo eens proberen.

Bedankt zal zo wel een screen plaatsen.

@jozz die kan je zo ingame zetten. :D

ga ik waarscheinlijk ook doen

Geplaatst:

Ik ben vanochtend begonnen aan een rim en ik ben nu zover dat ik bijna de materials ga adden.

Hier 3 versie.

1. Brazil r/s V 1.2.58

2. Vray adv. 1.49.03

3. Standard scanlines

Ik hoop dat jullie kunnen zeggen welke de mooiste is.

Brazil r/s V 1.2.58

rimbrazilgu1.jpg

Vray adv. 1.49.03

rimvrayab1.jpg

Scanline

rimscanlineeh8.jpg

Geplaatst:

Het is allemaal niet echt veel verschil, ik vind dan die van Brazil het mooist, vervolgt door v-ray en als laatste scanline.

Mooie rim trouwens. :bier:

Geplaatst:

Ik vind die scanlines het mooiste je ziet de vormen het beste en een mooiere schaduw.

tunnelej3.jpg

tunnel2ia7.jpg

topgn1.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...