Wauzie Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ik ben vanochtend begonnen aan een rim en ik ben nu zover dat ik bijna de materials ga adden.Hier 3 versie. 1. Brazil r/s V 1.2.58 2. Vray adv. 1.49.03 3. Standard scanlines Ik hoop dat jullie kunnen zeggen welke de mooiste is. Brazil r/s V 1.2.58 Vray adv. 1.49.03 Scanline Hmm, ongetextuurd is brazil het best, maar met textures denk ik dat vray beter is. Scanline blijft ownen als je pure realiteit wilt . @ ganster28, je eiland boekt al vooruitgang (Y). Ik zou alleen het eiland een beetje aanpassan zodat het niet precies symmetrisch lijkt.
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hier een versie van me rim met chrome material. Het kan er wat onrealistisch uit zien maar dat is omdat er nog geen scene omheen zit enzo.
Goliat Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Weer iets gemaakt, alleen lukt het me niet om een etiket te maken. Daarnaast kan de onderkant nog wel wat verbeteringen gebruiken, maar ik begreep het laatste deel niet van de tut die ik er voor volgde.
Wauzie Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 @ Gizmo, de chrome maakt al veel goed, maar zoals je al zei moet er een scene omheen om de reflectie mooier te maken. Btw, heb je HDRI gebruikt of gewoon een envirronment? (Hdri geeft namelijk een nog betere look). @ Goliat, je model ziet opzich wel leuk uit, maar horen die loshangende 'boxes' rondom niet aan elkaar te zitten?
S-te-Fan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Met sketchup kun je ook prima eilanden maken, kijk maar!
Crappy-Apple Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 je kan met S... idd. wel eilanden maken maar toch niet zo echt mooie natuur eilanden
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 je kan met S... idd. wel eilanden maken maar toch niet zo echt mooie natuur eilanden Dat kan wel degelijk, op dezelfde manier als hoe je het in 3DS Max maakt. Het is enkel wat moeilijker. Kijk eens op gtaforums.com naar een mod die heet Illegal Sector. Geweldig eiland, mooi landschap, allemaal gemaakt in Sketchup!
S-te-Fan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) Bij mijn versie van sketchup heb ik de sandbox tool geactiveerd maar hij werkt niet deze heb ik op een andere manier gemaakt ik ga een nieuw (groter en mooier) eiland maken voor mijn Sketchup moddeling open source project Die ik met een paar vrienden van mij bezig ben met opzetten Edit: ik heb effe nog een eilandje gemaakt: Bewerkt: 21 juli 2006 door stefaneke
nick11123 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 ik heb nog iets gemaakt ik ben er zelf heel erg trots op het is een luxe hotelkamer in Miami met een balkon het zit in z,n hele hoge gebouw de hele kamer: hier de bed die lamp heb ik zelf gemaakt voor de mensen die hem in Gta willen, het kan wel want hij is gescaled en hij is precies op maat maar dan moet het glas vervangen worden want dit is het glas die bij 3ds max zit PB maar als je hem ingame wilt hebben.
Nickonly Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Door de hitte bleef ik maar eens binnen om niet te verbranden en ja dan moet je toch wat doen dus dit maakte ik: Ik zet hem zelf niet in GTA om de ene hele goede reden dat ik dat gewoon niet kan, maar als iemand dat wil doen dan moet ie dat maar zeggen! En zoals je ziet heb ik ook nog een textuur nodig voor de wielen van de rupsband. Als iemand die heeft, kan die dat mij dan geven? Maar, hoevind je hem?? En nick11123; ik vind hem ook echt lol, hoe lang heb je er wel niet aan gewerkt?
nick11123 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 En nick11123; ik vind hem ook echt lol, hoe lang heb je er wel niet aan gewerkt? 4 tot mischien wel 5 uurtjes denk ik, weet het niet echt ik zie nu het resultaat van de tank ziet er goed uit ook die schietkanon vind ik wel geinig alleen jammer dat je die wiel texture nog niet heb je kan mischien wel gaan kijken bij Gta Sanandreas of die de texture hebben want er zit natuurlijk een tank in
Goliat Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ziet er goed uit Nick, het ziet er strak uit en het balkon maakt het ook wel leuk. Hier mijn Cola Flesje die nu wel af is, ik kan ´m nog wel mooiere textures geven enzo met mischien nog een Coca-Cola etiket. Maar goed ik maakte dit flesje vooral om te leren, ik ben pas enkele dagen bezig..
nick11123 Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 (bewerkt) ziet er goed uit dat flesje Goliat als het je eerste model is vind ik het wel knap want ik kon dat niet, Effe een kleine update ik was de tv en de kast vergeten te maken die ontbrak nog in de moderne hotelkamer ik heb hem wel met een oog gemaakt omdat ik een beetje moe ben en het is een beetje laat, maar het resultaat vind ik zelf niet slecht Ps: niet letterlijk een oog hoor ... Bewerkt: 21 juli 2006 door nick11123
Nickonly Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb ook even een update, je kan nu in de koepel en in de basis. En even voor de duidelijkheid, het is artillery, en dus geen tank. Maar zie hier de screenshots: (Een wireframe zodat je alles even goed kan zien) (Van schuinvoren zodat je het bestuurders luikje kan zien en deels van de binnenkant van de koepel met amunitie) (Van achteren zodat je het interieur van achteren ziet + mijn nieuwe super deluxe remlichten (not)) Maar er moet nog zeker wat aan gedaan worden (interieur, er zit nog niks in) dus ik ga weer lekker verder .
Recommended Posts