Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

Geplaatst:

@nickonly: Grappig tankje, maar die textures mogen wel wat beter ;)

Mijn eerste ingame test voor mijn lot op seashore, Mafia Stories:

frontsideviewkg4.th.jpg insidech7.th.jpg

overvieweg3.th.jpg roofviewpr5.th.jpg

Dit is nog zwaar WIP, generic moet nog worden geplaatst, er moet meer getextuurd worden en trappen

moet ik er nog bij maken, zodat je van het ene naar het andere gebouw kan lopen over de daken.

Rates/Tips? Mvg, Wazuup :bier:

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wazuup. dat zijn echt relaxte gebouwen, lekker donkere textures dat is nou een goede mafia sfeer. :Y

Geplaatst:

het is mooi om te sien dat gta ms nog neit hellemaal dood is :) en je models zijn ook zeer mooi.

Geplaatst:

Ach, weer wat verder gegaan aan GTA Martineza. Dit word het stad gedeelte van mijn eiland

render183.jpg

Geplaatst:

Opzich wel een leuk gebouw, misschien kun je het 'boxy' eraf halen door een overkapping erbij te plakken aan de zijkant ofzo. Of iets in die zin. Maar het zal best mooi worden :).

Geplaatst:
Opzich wel een leuk gebouw, misschien kun je het 'boxy' eraf halen door een overkapping erbij te plakken aan de zijkant ofzo. Of iets in die zin. Maar het zal best mooi worden :).

Ach het word zo'n oude binnenstad waar allemaal hoge gebouwen en wolkenkrabbers enzo staan, dus dat hoekige moet juist zo blijven ;).

Maar aan de andere kant heb je ook wel gelijk, ik zal eens kijken wat ik kan doen :puh:.

Geplaatst:

Ik zal het proberen al word het onderste zeer lastig al wil ik dat mozaïk maken ;).

Ik zou het natuurlijk high-poly kunnen doen, dat zou mooier zijn dan alleen die texture erop knallen :puh:.

Geplaatst:

een stuwdam :

plaatjevandedamhz3.th.jpg

met weinig textures ( komt nog wel )

kunnen jullie hem raten ?

Geplaatst:

effe een vraagje tussendoor, euhm moet je 3ds max 7 kopen in de winkel?

(sorry dat het niet ontopic was, maar ik moet het even weten.)

medion :cya:

Geplaatst:

Nee, je kunt de trail downloaden en/of Gmax downloaden (gratis versie van 3ds max).

Geplaatst:

Ben net begonnen met moddelen en het is wat primitief. :$

het is een caddy met een golfbal er op en ik wil hem in san andreas zetten maar als ik hem er in zet

zie ik alleen de achterbumper en de lichten. weet iemand wat ik moet doen om een de textures er op te krijgen? :?

post-48963-1153606752.jpg

Geplaatst:

Nou ik weet niks van voertuigen in het spel zetten, maar wel een beetje van objecten in het spel hebben, dus heb je wel een txd bestand? Maar kijk anders even in de Master Tutorial List, maar wel een lol ding!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...