kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) ik heb een gebouw gemaakt en ik ben er best wel trots op. EDIT met een render sal die nog mooier zijn maar daar snap ik nogsteets niks van Bewerkt: 25 juli 2006 door kees1991
gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 als je wolkjes ziet dan heb je al een render gemaakt >.,< maar je bedoelt zeker een brazil render ofzo. naja ik vindt het een heel leuk gebouwtje ik geef het een 7 waarom. het hoogste dak is gewoon baksteen. en het is eigenlijk best simpel. (huisjes maken is ook simpel alleen als je geen inspiratie hebt heb je een probleem.) greets
kees1991 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 oke je heb gelijk dat hoogste dak ja dat kan mooier dus en wat ik met die render bedoel is dat er schaduw in moet.
Wazuup Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Je gaat vooruit kees, in dit model zit al veel meer vorm dan in je voorgaande. Probeer alleen de steen textures iets kleiner te maken, want dit zijn gigantische bakstenen in verhouding met de rest. Ook de stoep moet je iets beter uvw mappen om het wat mooier te maken. Als je schaduw wilt, moet je bij ''create'' naar ''lights'' gaan en een lichtbron plaatsen. Voor deze renders kan je het beste een omni gebruiken, omdat dat het meeste lijkt op de zon. Ga nu naar de opties van de omni, en vink onder general parameters bij shadows ''on'' aan. Nu heb je op de render schaduw Mvg, Wazuup
gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 wat wazuup zegt. en al toevoeging op meerdere plaatsen een omi plaatsen en maar bij !1! schaduw aan vinken je kunt bij elke omni ook de kleur instellen en de hoeveelhijd licht dat de omni uitstraald. maar ik zou alleen de hoeveelhijd weizigen. dan krijg je meestal het mooiste effect. greets
Jozz Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) een gebouwtje, net gemodeld, die textures heb ik van internet maar ik weet niet meer welke site, dit is voor GTN Bewerkt: 25 juli 2006 door jozz
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ik ben bezig met een nieuw projectje. Ik ben van plan een achterbak te maken van een auto met speakers/flatscreens etc. hier de eerste wip screens. Ik ben niet tevreden over de box waar de speakers inzitten dus die word waarschijnlijk nog veranderd.
Blastov Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Dat ziet er chill uit gizmo. Best wel geil die speakers. Goed idee om die ''box'' te verbeteren, die vond ik ook al wat gaar.
Lionel Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 het eerste kleine stukje van men eiland.! er komen nog wel bomen ect te staan!.
Jozz Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik post het maar nog een keer, omdat niemand reageerd
gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 veel te mooi voor scetsup echt heel mooi gemaakt jozz. 8,5 greets
kees1991 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hier kom ik weer aan mij het hut. ik vint hem zelf wel heel mooi geworden.
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ziet er netjes uit kees, alleen ik zou het gras nog iets meer uvw mappen. Dan loopt het mooier over met de overloop zegmaar. Hier een kleine update van mijn projectje. De amplifier is zo'n beetje af. Ik heb geprobeerd deze grotendeels na te maken.
kees1991 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) dat siet er gewoon nog mooier uit dan in het echt EDIT hoe krijg je meer texture slots ?? Bewerkt: 26 juli 2006 door kees1991
Blastov Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Je bedoelt die bolletjes ? Dan moet je fff in de material editor naar options en dan 'Cycle 3X2...' doen. Als ze dan allemaal bezet zijn dan open je een nieuw max venster en merge je je oude scene erin. Gizmo, dat ziet er weer eens geil uit.
Recommended Posts