Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Welke tool gebruik je, het ziet er niet echt uit naar 3ds max, is het soms lightwave ofzo?

Geplaatst:
Welke tool gebruik je, het ziet er niet echt uit naar 3ds max, is het soms lightwave ofzo?

Zmodeler ;)

Geplaatst: (bewerkt)

mijn niewe eiladn is klaar :)

het is een totaal ander eiland dan dat we gewend zijn. maar ik daht dit is makelijker en leuker omdat dit weer eens wat niews is :)

EDIT

oeps nu vergeet ik de schreens

eiladn3tp5.png

eiladn2in1.png

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst: (bewerkt)

kees, zou je mij eens willen vertellen hoe je dat zo hebt afgerond? dat kan ik misschien gebruiken voor mn ice.

edit: waar halen jullie je textures vandaan?

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

de textures staan hier

http://www.sa-modding.com/

en dan helemaal links onderaan.

ik heb niks rond gemaakt. ik heb het alsvolgt gedaan.

1: ik maak een plain van 100 bij 100 en 8 bij 8 sechs.

2: edit to editbare poly. en dan edit mesh.

3: dan pak ik de vakjes en sleep ik omlaag.

4: dit doe ik dan bij alle 4kantjes en zo wort het mooi niet al te stijl naar beneden.

maar als je de bocht bedoelt dan moet je dat met de: bend funtie doen.

ik hoop dat je het snapt. andes moet je gizmo eens vragen. ik ben nog maar een prutser met 3ds. en gizmo is echt een top modeler

Geplaatst:

das gewoon een weg :puh:

i like it :puh:

heel erg leuk alleen een beetje onbruikbaar je kan er alleen over heen reiden.. :-(:-(

7/10

greets

Geplaatst:

Het ziet er best grappig uit ja. Alleen ik zie 1 bug, bij de overgang van Gras naar zand, is wat te veel geUWV-ed. Je ziet nu een stukje van het gras bij het zand, en een stukje van het zand bij het gras. Ook vind ik het niet mooi, dat je weg wat lager hebt gedaan als het gras, het is mooier, en meer realistsich als het op 1 niveau zit ;)

Voorderest ziet het er netjes uit, en ga zo door ;)

Geplaatst:

Hier een klein projectje waar ik net aan begonnen ben.

Ik ben bezig met het namaken van deze tekening.

Dank%20Marauder.jpg

Dit is me eerst wip screen. Ik heb er nu ongeveer 40 minuten aan gewerkt.

d1gp8.jpg

Hoe vinden jullie hem tot nu toe?

Geplaatst:

Erg mooi gizmo :)_O_ .

Ik weet niet wat het precies moet worden maar ik opeens had ik dit, ik hoop het grote gebouw in dezelfde stijl te krijgen als de ingang :):

test1.jpg

test2.jpg

Geplaatst:

Gizmo, ziet er echt prachtig uit, is het van een Tutorial, of heb je die gewoon uit eigen idee gemaakt?? En hoe heb je de hoorns een beetje wat meer gebogen gekregen, ik vind hem echt prachtig!!

Wauzie, ziet er erg mooi uit, het is allemaal wel dezelfde stijl, misschien wat meer detail aan het gebouw zelf ;) Voorerest die ingnag is zeer mooi!!

Geplaatst:
Gizmo, ziet er echt prachtig uit, is het van een Tutorial, of heb je die gewoon uit eigen idee gemaakt?? En hoe heb je de hoorns een beetje wat meer gebogen gekregen, ik vind hem echt prachtig!!

Iemand op threedy maakt de zelfde character, en ik wilde dat ook eens proberen dus ben ik hem ook gaan maken. Het is niet met een tutorial.

Die horens heb ik gewoon simpel een cilinder gemaakt, bovenste verticies ge-colapsed en dan heel veel keer geconnect. Daarna heb ik met soft selection de bovenste vertex geselecteerd en die een beetje gemoved. Dan krijg je dit resultaat.

Geplaatst:

Gizmo, dat ziet er echt heel stoer uit. :)

Wauzie, flex gebouwetje die ingang vind ik geil. :)

Kwaliteit,

Sad,

CR Creations,

render02.jpg

render03.jpg

render07.jpg

render08.jpg

render09.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...