Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuke renders, het enige waar ik wat op te zeggen heb ik het glas (dat zou mooier kunnen), en je CR creations logo (dat ziet er gepixeld uit :puh:).

Btw, die ballen zijn ontzettend mooi _O_ .

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

mn ice is eindelijk af, en ik vind het wel goed gelukt voor een 2e sketchup model. het design is zelf bedacht, en de boxen, woofers en versterkers zijn (geprobeerd) na gebouwd. van deze plaatjes"

ts-w12prs_detailpage.jpg

KAC-9152D.jpg

het eindresultaat:

icewallpaperkx6.th.jpg

dat witte ding is een Wii en de lcd tv'tjes zijn zelf bedacht en ook de nosfles. het idee van de nosfles komt van chino4real

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

Omg, nog een Creations erbij :-(.

We gaan een verzameling Creations houden :D.

@Wauzie, ziet er geweldig uit die ingang. Het gebouw word ook al erg mooi, misschien wat om aan die randen ook van die 'tiranlantijntjes' te maken, maar denk dat je dat zelf ook wel had verzonnen :puh:.

@Gizmo a.k.a. Mr. Berg, ziet er echt leuk uit. Grappig idee om dat figuur na te maken. Misschien niet eens zo'n gek idee om er een animatie van te maken. Je zou er een hoop van leren.

@Backsmash, je plaatje doet het niet :puh:.

@Blaster (ik noem je gewoon nog Blaster :puh:), jammer dat de render van het glas niet helemaal gelukt is, het model daar in tegen is prachtig. De biljartballen zijn echt goed gelukt en de banden zijn ook super. Nette renders!

Wat is het :engel:?

Jorge jorge jorge toch. Je ziet toch gelijk dat dat german grenades zijn uit de tweede wereld oorlog ook gebruikt in cod2? :N

:clown:

Ziet er strak uit blaatie.

>>> Door Jorge_F: Alleen jammer dat ik geen cod2 speel :-(<<<

Zou je toch eens moeten doen. Verslavend. :eten:

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

In cod2 worden ze ook gebruikt door de Russen en soms ook door de Engelsen en Amerikanen.. :Y

@Big-Bear:

Ik vind ze er erg mooi uit zien. _O_

@Gizmo:

Hoe heb je die gemaakt. :?

Ownd gewoon van alle kanten.. _O_

Geplaatst:

Ik heb net een carpaint tutorial gevolgd voor Vray en daarvoor moest je render settings veranderen.

En nu zijn me settings echt perfect voor wip renders.

Dus ik dacht. Even een voorbeeldje.

rimclayvrayxz6.jpg

:D

render09.jpg

Hoe heb je die gemaakt?

Ze zien er vet uit.

[EDIT]

Ik heb ze ook gemaakt.

Klik

Ooh nee, ik heb alleen op het render knopje gedrukt.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Ik heb een MC Donalds gemaakt.. :engel:

Het was de bedoeling dat ie ging lijken op een Mc in Den Haag en hij heeft ook een aantal overeenkomsten..

mc01po9.jpg

mc02tw6.jpg

mc04mf3.jpg

Ik probeer 'm ingame te zetten, alleen ik heb wat ruzie met TXD builder.. :-(

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

gizmo uwe ballen sien er mooi uit :)

de MC Donalds vint ik iets minder mooi. de form is wel goet maar er zitten zo wijnig ramen in. probeer er wat meer ramen in te maaken in dan is de al veel mooier (denk ik :puh:)

Geplaatst:

de MC Donalds vint ik iets minder mooi. de form is wel goet maar er zitten zo wijnig ramen in. probeer er wat meer ramen in te maaken in dan is de al veel mooier (denk ik :puh:)

Dat zijn Gizmo's ballen niet ;) Mooie Rim btw ;)

>>> Door Jorge_F: Klopt, Gizmo's ballen zijn veeel mooier, toch mr. Berg :*D<<<

Geplaatst:

Dat zijn Gizmo's ballen niet ;) Mooie Rim btw ;)

>>> Door Jorge_F: Klopt, Gizmo's ballen zijn veeel mooier, toch mr. Berg :*D<<<

Zijn mijn ballen idd niet. Deze poolballen zijn gewoon te download op internet met lightning en textures alles in een. Je hoeft ze alleen te renderen.

@Jorge

Ssstt, :sst: je zou toch niets zeggen. :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...