S-te-Fan Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) dat eiland van kees1991 heeft wel een beetje de vorm van wake island binnenkort ingame ik moet alleen de huizen nog detail geven Bewerkt: 6 augustus 2006 door stefaneke
kees1991 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 stefaneke dat klopt ik heb een map van wake island in 3ds gedaan en toen daar van het eiland gemaakt dus het klopt dat het daar op lijkt.
gybrus Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 @kees 2X zo groot als GTA Sa O_o inderdaad dan gaat het buggen even een paar dingen op een rijtje. Moddels onder de 2000 polys houden. rond de 1500 ongeveer models mogen niet groter zijn dan 250X250 niet langer en niet breder dan <--- dus als je eiland groter is dan 250X250 dan moet je hem splitsen. en ik zou hem kleiner maken dan 2X SA ik vindt het al best mooi greets
kees1991 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) jha mijn model is 800 polys. hij is 150x150 lang aleen ik heb hem klijner gemaakt en hij is nu ongeveer net zo groot als sa. en hij sit vol met onzigbaaren muuren en die muuren die je wel kan zien daar loop jedoor heen :S naja nog klijker maaken dan he EDIT dit is hem dan ingames (dit is nog wel die met al die bugs.) ik ga nu die niewe testen die is wat klijner dus mischien ook wat minder bugs. EDIT yes dit is mijn 698 ste post dat gebuurt je ook maar 1x hier op het forum Bewerkt: 6 augustus 2006 door kees1991
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ach, een rendertje, het begin van iets moois... Ik vond het wel leuk zo met die auto. Textures zijn crap en moeten nog vervangen worden. Eigenlijk nog niet veel bijzonders, maar had zin om iets te posten: Wie dit herkend krijgt een cookie Bewerkt: 6 augustus 2006 door Jorge_F
kees1991 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) het is in engeland want tomy rijd aan de vorkeerde kant van de weg en als je dit zo ingame gaat seten dan sal ik als ik u was wel de weg veranderen wan die streep in het midden is groen. wel mooie renders en de rest van de textures zijn wel heel mooi (net als altijd) ik herken hier in uw werk. maar das vast niet wat je bedoelt. dus ik weet niet. maar t is wel mooi en als het goet is is dit mijn 700e post (das dan de eerst x vandaag) EDIT jha het is nog zo ook nog het is mijn 700e post. das dan de eerste x en ook gelijk de laatse Bewerkt: 6 augustus 2006 door kees1991
Xwa Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 @jorge f nice alleen het is nog maar stuk recht weg. Wacht op meer
DaBeast Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 @Kees: Mooi eiland, aleen jammer van die bugs. De coll en de model moeten ook binnen een straal van 256X256 zijn. Dit kan je makkelijk testen door een box van 256X256 te maken en die op X:0, Y:0, Z:0 te zetten. @Jorge: Mooie render, welke renderer gebruik je? Ik gok op Brazil R/S (of global illumination en final gather met de default Scanline renderer.) Die stoep textures, zijn die niet van HL²? Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Wie dit herkend krijgt een cookie Mijn carpaint tutorial. Ziet er strak uit jorge, keep it up. Geen cookie van mij maar Lekker op zo'n warme dag.
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Om even antwoord tegen op de vragen: Ik ben mijn eigen straat aan het namaken. Dus inclusief huizen en boompjes en alles. Mijn huis en die van de buren krijgt een heel interieur, weten jullie ook eens hoe dat er van binnen uitziet . Het is gerenderd met Brazil r/s. Nu maak ik een render met vray. De textures heb ik zelf gemaakt (die van de stoep). Zelf foto gemaakt buiten en tot seamless texture verwerkt. De weg texture word nog veranderd uiteraard.
Crappy-Apple Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 cool jorge zeker dat ik dan eens het huis van een (ex )moderator kan zien
Xwa Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Haha word hij voor vc Dan ga ik hem zeker wel is downloaden:
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Een gebouw, wip, kijk maar naar de raam textuur
PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Wiieeejj goedzo wauzie, eindelijk krigj je weer een leven en begin je weer te modden. Limburg de gekste!
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Mooi gebouwtje Wauzie . Staat erg mooi in Martineza, ow . Owja, Limburg is keigaaf ! Owja, ik had verdomme wel gedacht dat die Baztiaan.gta mijn models zou herkennen Bewerkt: 6 augustus 2006 door Jorge_F
Recommended Posts