PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jorge, als je nou ff een foto maakt van je buurt, dat is leuk dan kunnen we namelijk vergelijken, en beoordelen ga zo door iig het ziet er wel goed uit.
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Oke dan, snelle foto. Kan je alles niet zo heel goed op zien maar toch. Textures worden nog veranderd naar de echte textures (foto's maken dus).
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Lijpe screens Mr. Jorge ^^. KUTGW
DaBeast Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Jorgi, je maakt me met die renders geil . Perfect gewoon . Heb even geprobeert met Vray wat beter overweg te geraken. Zeg me als het me gelukt is . Ingezoemt, om mijn eigen gefabriceerde Bump-Map beter te zien : Greetz
Blastov Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Mod Maatje, Mooie render, is wel iets voor GoF. (vraag maar op msn wat gof is) Schaakbord. Sad.
[Baz] Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Mooi gebouwtje Wauzie .Staat erg mooi in Martineza, ow . Owja, Limburg is keigaaf ! Owja, ik had verdomme wel gedacht dat die Baztiaan.gta mijn models zou herkennen Haha jammer dat ik het niet zag, ga je door tot mijn huis ? succes!
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Mijn plan is om door te gaan tot 't loo en het witte kerkje iig. Daarna zie ik wel verder . Dus inclusief 't loo en het witte kerkje. 't Loo met interieur uiteraard . Ik maak btw tegenwoordig ook zelf textures, erg opwindend om te doen trouwens .
[Baz] Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) onwijs geil, heb jij die tegels niet in je achtertuin leggen ? Als je hulp nodig heb, ik help graag met t raadhuisplein ofzo of verder in de straat, dat pleintje ofzo of die boom Bewerkt: 6 augustus 2006 door Baztiaan.gta
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Hier een wip, waar ik 10 min aan gewerkt hem. Vind hem nog lelijk maarja, ik ben pro. Wooooooooooow, jorge. Wat een pracht scene. De straten de materials de lightning. PERFECT.
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik doe liever alles alleen bastiaan. @Gizmo, je laat me blozen :$ . Het heeft me wel meer dan 3 uur geduurd, en ik vind het alsnog matig!
Blastov Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Omg, ik wist dat je met VRay hele realistische scenes kon maken, maar zo realistisch. Jullie geven godverdepielekes geen reactie op mij mooie schaakbord-met-pionnetjes-render.
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Texturetje erbij gemaakt . @Blaster, als je het over mijn renders hebt, ik render alles met Brazil Bewerkt: 6 augustus 2006 door Jorge_F
PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Je textures zien er egt fuckend goed uit jorge, je pionnen lijken een beetje plat op je screen blaster, ze lijken minder 3d.
Blastov Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 @Blaster, als je het over mijn renders hebt, ik render alles met Brazil Nope, ik had het over mijn eigen render hier ergens bovenaan de pagina. je pionnen lijken een beetje plat op je screen blaster, ze lijken minder 3d. Ze zijn gewoon 3D hoor.
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Als dat Vray is valt het me nog redelijk tegen, sorry. Tip voor jou is om wat met je belichting te kloten, vraag desnoods hulp aan de expert Wauzie . Models zijn overigens wel vet super . Bewerkt: 6 augustus 2006 door Jorge_F
Recommended Posts