Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mooii !!! ik vind hem goed gelukt het lijkt net echt :klap:

uit verveling heb ik een stukje land gemaakt het is wel lol :puh:

het moet een stukje verlaten land voorstellen die door een aardbeving is aangetroffen

een paar jaar geleden.

de weg is helemaal verbobelt :engel: zal wel moeilijk zijn om over te rijden :sst:

oudestukjelandkw1.png

het ingestorte hutje :schater:

oudestukjelandhutje1kd1.png

de boom die een beetje krom staat :puh:

drie maal raden waar het op lijkt het is mijn zelf verzonnen easter egg :schater:

oudestukjelandwegya9.png

hier het hutje nog een keer :sigaar:

oudestukjelandhutje2fu6.png

rates and comments please :sigaar:

Geplaatst:

@Jorge, was ook de bedoellig. :-(

Btw, je textures zien er mooi uit man. Echt vet gedaan.

@Blaster

Ik denk dat je scene wat onrealistisch is omdat er geen schaduwen zijn. Heb je de settings gebruikt die ik je gegeven had (van die tutorial).

De glass material die op de glazen zitten vind ik niet zo mooi. Het lijkt erg op brazil glass en dat is in 1 woord "L e l i j k"

@Nick11123

Ziet er goed uit, vooral dat ingestorte huisje is erg orgineel.

Geplaatst: (bewerkt)

@Blaster, ik moet gizmo gelijk geven in het feit dat je glas niet echt supermooi is.

@Nick, mooie models nick, dat huisje ownt echt :).

[Edit]

building4xg7.jpg

[/Edit]

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:

Wat een cool huis zeg! kan je meer met dat huis? of is het gewoon een willekeurig gebouw ergens neergedumpt?

Geplaatst:

Hoi ik ben bezig met een ford k de eerste auto in mijn leven wat ik bouw ik bouw hem met z modeller dankzij de tut van dr1fter. En de render is genomen in 3ds max want in z modeller kan dat niet volgens mij.

Ik ben klaar met de zijkant op de screen lijkt hij wat vaagje maar in z modeller is de zijkand helemaal recht en plat dus geen bobbels dat maak ik er later wel in voor de wielen enz om de auto wat meer form tegeven.

Hier een screen.

fordkqk8.jpg

Dit is wel de eerste auto wat ik bouw in mijn leven dus kritiek is welkom maar ook graag de pluspuntjes.

Geplaatst:

@ Flipkip, ja het is gewoon een gebouw, huisje ofzo..ik vond het wel lollig uitzien dus ik heb het zo laten staan, nu ga ik het wat uitbreiden in die straat zegmaar.

Hoi, ik ben wat aan het klote geslagen met prelighting voor sa.

Rechts is het hek zonder prelighting effect.

Het linker hek is wel geprelight en verandert mee met de tijd in het spel kwa kleur...

hij moet alleen nog een stuk lichter zijn dan die nu is..

prelightningfp5.th.jpg

Edit.. het klopt niet helemaal zie ik nu want dit effect komt neit door prelighting.. dus lama :puh:

*alweer 2000 berichten in dit topic :)

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:

Mooi die kaasboc_04_pizza_pix.jpg eindelijk aan het werk te zien ^^. En ook nog met nieuwe dingetjes :O.

Geplaatst:

mijn eiland is bugloos ingame. en ik heb er wel 2 schreens van :)

eilandingame2hq2.th.png

eilandingamefp3.th.png

wat moet er nog gebruuren

1: een beter plek want nu kunen de autos niet meer over de weg rijden omdat de helft van mijn eiland daar staat.

2: een paar klijne gebouwtjes en heel veel bomen plaatsen.

Geplaatst:

Hallo, ik zat laatst op 3DTotal.com te koekeloeren en kwam ik deze screen tegen:

tutindexvu5.jpg

Naar mijn idee moet het een of andere Sci-Fi veiligheids-camera voorstellen, in ieder geval ik vond het een cool object, het ziet er allemaal complex uit, maar dat is het niet, dus ben ik het gaan na-modelleren, en dit heb ik al:

scificamerawh5.jpg

Momenteel bestaat het uit 3 Cilinders, allemaal aangepast d.m.v Bevel, Extrude, Inset, Hinge from Edge, eigenlijk de basis principes. Uiteindelijk wil ik me erop uitleven met Vray, als die tenminste een beetje werkt :sst:

ik heb nog ff 1 kover gemaakt.

hij is wel erg hicht poly hij heeft er 1696. maar als de col gewoon 2 boxen zijn dan is dat tog niet erg ??

kover2lr3.png

koverkg5.png

btw Big-Bear: dat siet er al mooi uit. maar ik vint het wel een beetje eer rare kamera worden hoor. maar hij is wel tof

Bewerkt: door kees1991

even een kleine update van me stukje land :puh:

ik heb wat aan de andere kant gemaakt

er zit een bergje en een kleine boere hutje :) met een roestige banshee in de grond en een paar kisten

screen1rb9.png

het hutje deze keer is het heel :sst:

screen2qd3.png

arme Banshee :cry: helemaal gedumpt in het gras :sigaar:

screen3kr8.png

EDIT:

kees, dat kan je wel zeggen eigenlijk ben ik het niet van plan ik ben gewoon een beetje aan het oefenen :)

maar ik ken nog niks ingame zetten :(

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

siet er tof uit nick11123.

weetje als je je nu gewoon ff blijft verfelen dan kun je zo een hele mod maken. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...