Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Wegtexture is coming soon. Waarschijnlijk ga ik die morgen maken. Kan namelijk pas foto maken wanneer het licht is . Hier een updatje. Misschien denk je, shit dat gaat nogal langzaam... ... komt omdat ik alles precies namaak, en niet zomaar wegen neerpleur. Ik bewerk elk wegdeel. Die 2 zwarte strepen (op stoep en op straat) zijn 2 vertexen die over lelkaar liggen, zo gefixed dus niet op letten . Bewerkt: 8 augustus 2006 door Jorge_F
Wauzie Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 @ nick, ziet er heel netjes uit . Ga zo door . @ Jorge, gewoonweg sad zoals altijd .
PizzaTonno Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Leuk jorge, en wat een neukend geile textures ;'). Ik heb nog wat leuke filmpjes.. klik Ben ik nog erg aan het testen, maar wel leuk filmpje. En deze: klik deze is zo bijna goed, moet het daglicht nog ietsjes donkerder zetten en dan bevatten de models pre lightning + schaduws. sad Het gaat dus om het hek met lichts effecten ;') Dat andere hek is zonder de effecten overigens zodat je het versgil kunt zien.. Bewerkt: 7 augustus 2006 door kaaspizza
[Baz] Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Jorge, ziet er al goed uit! ik begin het een beetje te herkennen! maar de wegen zijn tog wat breder in onse straat? Kp die eerste is leuk Verder gaat het al goed met die lichtinval! Bewerkt: 8 augustus 2006 door Baztiaan.gta
kees1991 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) ik ben besig voor mijn eigen tc en ik heb een aanleg stijger gemaakt. hier wil ik nog graag een auto en 2 boten neer zeten. maar ik weet niet hoe. weet iemand een tut over het plaatsen van autos in sa ?? of kan iemand hier ff de code gefen. dan hoef ik aleen maar de naam van de auto en de cordinaten te veranderen. Bewerkt: 8 augustus 2006 door kees1991
[Baz] Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Het ziet er al goed uit Keesie, je schiet vooruit jij! Klik voor die tutorial.
teuntjuh Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Victor Vance, binnenkort een release, maar ik wil eventuele fouten die jullie zien er nog uithalen. Ik zal daarna wel een release-topic openen. 3dsmax render (Edited with Photoshop): Hierbij heb ik de shotgun animatie op Victor toegepast en de shotgun met 2 constraints (Rotation en Position) aan de R Hand bone vastgemaakt. Dus lijkt het net een ingame-shot zonder omgeving. Met Photoshop een simpel lijntje en een close-up van zijn gezicht erin gezet. Ingame screen (Oudere versie van Victor): Hier is Victor in actie, in VC. Toekomstplannen: De jetski-outfit, de outfit die Victor op een jetski draagt op een van de screens. Een wit pak zoals Lance draagt in VC, dit moet niet te moeilijk zijn. Een jogpak, dit kan ik gewoon van Tommy pakken. Een Diaz-gang outfit, want in VC werkte Victor blijkbaar voor Diaz. Bewerkt: 8 augustus 2006 door teuntjuh
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Radiocity is in orde.. Bewerkt: 8 augustus 2006 door kaaspizza
Tjerk Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Wha de eerste post in dit forum. naja ons vogelhuisje: wat vinden jullie? Bewerkt: 8 augustus 2006 door tjerk
kees1991 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hij is wel leuk. maar ik sou wel andere textures gebruiken. en wat bedoel je met ONS vogel huisje ??
Crappy-Apple Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hij is wel leuk. maar ik sou wel andere textures gebruiken.en wat bedoel je met ONS vogel huisje ?? hij bedoelt waarschijnlijk het vogelhuisje dat hij in zijn tuin heeft staan
Wauzie Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Tjerk, je moet in perspective renderen, dat is het realistischer .
DaBeast Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben begonnen aan een nieuwe auto. Een Yugo 45 (een beetje onbekend, maar ik heb hem gekozen omdat hij "boxy" is.) Ik ben klaar met de rough shape. Het is mijn eerste auto met blueprints , dus wees niet te hard op mij . Greetz @Kees (onder me): Nee, het is heen 3-wiel auto, een gewone auto met 4 wielen . Bewerkt: 8 augustus 2006 door DaBeast
Recommended Posts