Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wegtexture is coming soon. Waarschijnlijk ga ik die morgen maken.

Kan namelijk pas foto maken wanneer het licht is :clown:.

Hier een updatje. Misschien denk je, shit dat gaat nogal langzaam... ... komt omdat ik alles precies namaak, en niet zomaar wegen neerpleur. Ik bewerk elk wegdeel.

Die 2 zwarte strepen (op stoep en op straat) zijn 2 vertexen die over lelkaar liggen, zo gefixed dus niet op letten ;).

render208ji3.jpg

sad.gif

Bewerkt: door Jorge_F
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ nick, ziet er heel netjes uit :). Ga zo door :*D.

@ Jorge, gewoonweg sad zoals altijd :klap:.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk jorge, en wat een neukend geile textures ;').

Ik heb nog wat leuke filmpjes..

klik

Ben ik nog erg aan het testen, maar wel leuk filmpje.

En deze: klik

deze is zo bijna goed, moet het daglicht nog ietsjes donkerder zetten en dan bevatten de models pre lightning + schaduws. sad

Het gaat dus om het hek met lichts effecten ;')

Dat andere hek is zonder de effecten overigens zodat je het versgil kunt zien..

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst: (bewerkt)

Jorge, ziet er al goed uit! ik begin het een beetje te herkennen!

maar de wegen zijn tog wat breder in onse straat?

Kp die eerste is leuk :puh:

Verder gaat het al goed met die lichtinval!

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Geplaatst: (bewerkt)

ik ben besig voor mijn eigen tc en ik heb een aanleg stijger gemaakt.

aanlegstijgerfs3.png

aanlegstijger2rn1.png

hier wil ik nog graag een auto en 2 boten neer zeten. maar ik weet niet hoe. weet iemand een tut over het plaatsen van autos in sa ?? of kan iemand hier ff de code gefen. dan hoef ik aleen maar de naam van de auto en de cordinaten te veranderen.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst: (bewerkt)

Victor Vance, binnenkort een release, maar ik wil eventuele fouten die jullie zien er nog uithalen. Ik zal daarna wel een release-topic openen. :)

3dsmax render (Edited with Photoshop):

scr1vj9.jpg

Hierbij heb ik de shotgun animatie op Victor toegepast en de shotgun met 2 constraints (Rotation en Position) aan de R Hand bone vastgemaakt. Dus lijkt het net een ingame-shot zonder omgeving. Met Photoshop een simpel lijntje en een close-up van zijn gezicht erin gezet.

Ingame screen (Oudere versie van Victor):

victorvanceeo1.th.jpg

Hier is Victor in actie, in VC.

Toekomstplannen:

De jetski-outfit, de outfit die Victor op een jetski draagt op een van de screens.

Een wit pak zoals Lance draagt in VC, dit moet niet te moeilijk zijn.

Een jogpak, dit kan ik gewoon van Tommy pakken.

Een Diaz-gang outfit, want in VC werkte Victor blijkbaar voor Diaz.

Bewerkt: door teuntjuh
Geplaatst: (bewerkt)

Wha de eerste post in dit forum.

naja ons vogelhuisje:

vogelhuisjeyy0.png

wat vinden jullie?

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:

hij is wel leuk. maar ik sou wel andere textures gebruiken.

en wat bedoel je met ONS vogel huisje ??

Geplaatst:
hij is wel leuk. maar ik sou wel andere textures gebruiken.

en wat bedoel je met ONS vogel huisje ??

hij bedoelt waarschijnlijk het vogelhuisje dat hij in zijn tuin heeft staan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben begonnen aan een nieuwe auto.

Een Yugo 45 (een beetje onbekend, maar ik heb hem gekozen omdat hij "boxy" is.)

Ik ben klaar met de rough shape.

Het is mijn eerste auto met blueprints :-( , dus wees niet te hard op mij :-( .

roughshapefinalow1.jpg

roughshapefinalbackie0.jpg

Greetz :sigaar:

@Kees (onder me): Nee, het is heen 3-wiel auto, een gewone auto met 4 wielen :puh: .

Bewerkt: door DaBeast
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...