Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

siet er al wel goet uit hoor. wort die voor in gta ??

Bewerkt: door kees1991
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

nice beesie

maar zou je niet eerst turbo smoothen en dan pas posten?? :puh:

@ergens hier boven. mooie player model!!

greets

Geplaatst:

Rough shape ziet er netjes uit DaBeast, vorm van een auto is er goed in te zien al :).

Het wachten is op een detailled versie ervan :D.

Geplaatst: (bewerkt)

Thanks voor de reacties.

@Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth:

roughshapefinalfrontmssmoothyz8.jpg

Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. :{ .

Edit:

Resultaat na een gewone smooth:

roughshapefinalfrontsmootheh7.jpg

Dat is al beter, toch? :puh:

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:
Thanks voor de reacties.

@Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth:

roughshapefinalfrontmssmoothyz8.jpg

Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. :{ .

Edit:

Resultaat na een gewone smooth:

roughshapefinalfrontsmootheh7.jpg

Dat is al beter, toch? :puh:

Greetz :sigaar:

Probeer met smooth je interation of 2 of 3 te zetten dan word hij mooier smooth, probeer niet hoger want dan crashed max (spreek uit ervaring).

Verder ziet hij er erg goed uit. Keep it up.

Geplaatst:

Mooi getextuurd Jorge!!! :*D

ziet er netjes uit,

en dat straat die je ga maken vind ik eigenlijk wel een leuk idee,

word denk ik nog een heleboel werk :)

ik kan nu niet meer verder gaan met me stukje land want ik zit bij me tante te logeren en ja

zij heb natuurlijk geen 3ds max

ik was gister bezig met een bioscoop gebasseerd op de bioscoop die in Schagen word gebouwd :)

daar woon ik vlakbij.

over een paar weken komen de screens als het af is ik zie nog wel voorlopig heb ik geen tijd :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb pas ook een film gezien (over the hedge) en dat was (had ik volgens mij gelezen) met 3ds max gemaakt.

Zag er iig heel vet uit.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst: (bewerkt)

die film heb ik ook gesien. maar als ze dat met 3ds heben gemaakt. heben ze dan ook al die animaties in 3ds gedaan ??

ik heb nogsteedt besig voor mijn tc en ik heb nu een modument gemaakt. wie het is weet ik niet wrm die er staat weet ik ook niet. maar er staat ergens in weet ik veel welk land een wit stanbeelt van iemand en daar heb ik het uit afgelijd. het popetje heb ik niet self gemaakt. maar de textures op het popetje wel :)

modumentam5.png

modument2ut2.png

EDIT

ff een dudelijk platje van de man

manetjelv1.th.png

die man die er op staat is 2,5 x zo groot als de player

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Zeer kleine update.

Ik wou hem eerder laten zien om wat te vragen.

Mijn vraag is dus, hoe krijg je die zwarte plekken op de model weg (schaduwen, juist?).

En zie je dat ingame of niet :) .

detailing2ev9.jpg

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

@ Dabeast,

Meestal worden die zwarte schaduwen veroorzaakt, als een vertex over een vertex gaat, je hebt dus een plane, met 3 bij 3 segments:

uitleg1cv5.jpg

uitleg2br1.jpg

De auto gaat naar mijn idee wel, alleen is de vorm nog niet echt perfect, het ziet er nog allemaal nog niet als een auto uit. Ik neem aan dat daar aangewerkt word, en dat dit je eerste echte auto is, omdat je Dragster meer Box-Modelling is. In iedergeval ziet het er nog niet echt perfect uit, maar ook weer niet slecht. Veel suc6 ermee

Zelf heb ik ook wat aan iets gewerkt. Het moet een Mortier voorstellen, gebaseerd op een plaatje, hij is bijan af op de scene na. Bij de scene moetje denken, aan wat omgevind, wat ammo, en natuurlijk zandzakken, character niet, want daar ben ik nog niet goed in :puh:

Anyway hier is die:

tallernmortarlz9.jpg

:cya:

EDIT: Screen vergeten -.-

Bewerkt: door Big-Bear
Geplaatst: (bewerkt)

Damn BB, jouw models zijn echt super netjes :bier:.

Gaat lekker zo ;).

@Dabeast, als de vertex zo vaag ligt als BB zei, kan je een vertex selecteren en dan kies je collapse (als ik het goed heb).

[edit]Verdomme, ik word geowned daar mijn Brazil sad.gif

Bewerkt: door Jorge_F
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...