kees1991 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) siet er al wel goet uit hoor. wort die voor in gta ?? Bewerkt: 8 augustus 2006 door kees1991
gybrus Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 nice beesie maar zou je niet eerst turbo smoothen en dan pas posten?? @ergens hier boven. mooie player model!! greets
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Rough shape ziet er netjes uit DaBeast, vorm van een auto is er goed in te zien al . Het wachten is op een detailled versie ervan .
DaBeast Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Thanks voor de reacties. @Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth: Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. . Edit: Resultaat na een gewone smooth: Dat is al beter, toch? Greetz Bewerkt: 8 augustus 2006 door DaBeast
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Zonder smooth is ie dan beter . Wiiieee, sexy textures
[Baz] Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Nice Jorgie Maak je nou met je camera een foto en edit het?
Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Nice JorgieMaak je nou met je camera een foto en edit het? Stimmt .
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Thanks voor de reacties.@Gybrus:Resultaat na een MS-Smooth: Ik vind hem nu niet echt meer op een Yugo 45 lijken.. . Edit: Resultaat na een gewone smooth: Dat is al beter, toch? Greetz Probeer met smooth je interation of 2 of 3 te zetten dan word hij mooier smooth, probeer niet hoger want dan crashed max (spreek uit ervaring). Verder ziet hij er erg goed uit. Keep it up.
nick11123 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Mooi getextuurd Jorge!!! ziet er netjes uit, en dat straat die je ga maken vind ik eigenlijk wel een leuk idee, word denk ik nog een heleboel werk ik kan nu niet meer verder gaan met me stukje land want ik zit bij me tante te logeren en ja zij heb natuurlijk geen 3ds max ik was gister bezig met een bioscoop gebasseerd op de bioscoop die in Schagen word gebouwd daar woon ik vlakbij. over een paar weken komen de screens als het af is ik zie nog wel voorlopig heb ik geen tijd
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb pas ook een film gezien (over the hedge) en dat was (had ik volgens mij gelezen) met 3ds max gemaakt. Zag er iig heel vet uit. Bewerkt: 8 augustus 2006 door ~> GizmO <~
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) die film heb ik ook gesien. maar als ze dat met 3ds heben gemaakt. heben ze dan ook al die animaties in 3ds gedaan ?? ik heb nogsteedt besig voor mijn tc en ik heb nu een modument gemaakt. wie het is weet ik niet wrm die er staat weet ik ook niet. maar er staat ergens in weet ik veel welk land een wit stanbeelt van iemand en daar heb ik het uit afgelijd. het popetje heb ik niet self gemaakt. maar de textures op het popetje wel EDIT ff een dudelijk platje van de man die man die er op staat is 2,5 x zo groot als de player Bewerkt: 9 augustus 2006 door kees1991
DaBeast Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Zeer kleine update. Ik wou hem eerder laten zien om wat te vragen. Mijn vraag is dus, hoe krijg je die zwarte plekken op de model weg (schaduwen, juist?). En zie je dat ingame of niet . Greetz
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) @ Dabeast, Meestal worden die zwarte schaduwen veroorzaakt, als een vertex over een vertex gaat, je hebt dus een plane, met 3 bij 3 segments: De auto gaat naar mijn idee wel, alleen is de vorm nog niet echt perfect, het ziet er nog allemaal nog niet als een auto uit. Ik neem aan dat daar aangewerkt word, en dat dit je eerste echte auto is, omdat je Dragster meer Box-Modelling is. In iedergeval ziet het er nog niet echt perfect uit, maar ook weer niet slecht. Veel suc6 ermee Zelf heb ik ook wat aan iets gewerkt. Het moet een Mortier voorstellen, gebaseerd op een plaatje, hij is bijan af op de scene na. Bij de scene moetje denken, aan wat omgevind, wat ammo, en natuurlijk zandzakken, character niet, want daar ben ik nog niet goed in Anyway hier is die: EDIT: Screen vergeten -.- Bewerkt: 9 augustus 2006 door Big-Bear
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Damn BB, jouw models zijn echt super netjes . Gaat lekker zo . @Dabeast, als de vertex zo vaag ligt als BB zei, kan je een vertex selecteren en dan kies je collapse (als ik het goed heb). [edit]Verdomme, ik word geowned daar mijn Brazil Bewerkt: 9 augustus 2006 door Jorge_F
Recommended Posts