Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Damn BB, jouw models zijn echt super netjes .Gaat lekker zo . @Dabeast, als de vertex zo vaag ligt als BB zei, kan je een vertex selecteren en dan kies je collapse (als ik het goed heb). Veel Tutorials doornemen he Binnenkort aan Character Modellen beginnen
gybrus Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) ik heb even een lampje gemaakt.... niet super ingewikkeld maar ja deze staat ook in mijn woonkamer... (probeerde hem na te maken ) het renderen duurde wel 2 hele minuten ik heb eigenlijk ook meer tijd besteed aan het renderen dan aan de moddel die ik na 10 minuten al af had nou nu komt dus de screen (en dan is het helemaal niks ) Rates en comments please. greets [edit] dit is mijn 600 spam Bewerkt: 9 augustus 2006 door gybrus
kees1991 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) ghehe het was je 601 ste spam je lamp is wel leuk en de render is heel mooi. aleen volgens mij sit er geen lamp in de lamp EDIT wrm secht er nu niemand wat van mijn modument ?? daar bofen ergens Bewerkt: 9 augustus 2006 door kees1991
gybrus Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 je monument is zeer orgineel. ik waarschuw je er wel voor dat die op vreemde weize kan gaan crashen in gta.... leuke textuur op dat mannetje. en over mijn lamp er hangt ergens bij het glaastje wat je een beetje kunt zien een omi dat moet het licht voor stellen daar door die maffe schaduw greets BTW: het is een clay moddel in een render area greets again nog iets mijn 601 ste post heb ik ergens anders gepost. in mijn paintjob tut waar niemand iets op optemerken heeft,,,, greets once again
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Gaaf zeg, eindelijk eens begonnen aan mijn eigen tuin, nouja staat alleen nog maar het muurtje en klein stukje grond , maar het begin is er!
gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Gruwelijk jorge ik kan het niet. Heb wat lopen spelen met licht effecten.
Jorge_F Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Nice renders Gangster, altijd leuk om te expirementeren met lichten . Hier een kleine update, de carpaint vind ik er zelf behoorlijk gangster opstaan, maar het gaat eigenlijk om het geval daar achter . btw. Check those horny textures I'm in love with my texture and Brazil Bewerkt: 9 augustus 2006 door Jorge_F
DaBeast Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Leuke render meneer Fröberg . Ow, en ik dan? Je bent verlieft op je textures en Brazil, en niet meer op mij . Wacht maar meneertje . Behole, the almighty Bobcat-police . Edit: Ik noem het de Bob-Skat . Ik vind hem wel iets hebben . Is nog een beetje wip, moet nog nieuwe handeling maken enzo. En voor jullie het vragen, ja die sirene werkt ook . Greetz Bewerkt: 9 augustus 2006 door DaBeast
gybrus Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ziet er goed uit jorg alleen wat hebben jullie een grote heg en jou "Horny" textures zijn niet mis. mooie bobscat Beest. (en je wou nog stoppen met modden...) greets
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 We hebben inderdaad een hele grote heg, privacy weet je wel . @Dabeast, ik ben ook nog beetje verliefd op jou hoor, maar dan nog meer op mijn lief klein vogeltje, nog meer op haar dan op me textures en Brazil .
kees1991 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Jorge_F tomy heeft klonen maar siet er heel mooi uit. voral met de selfgemaakte textures. gybrus jha je heb gelijk hij crasht inderdaat ingame. maar wrm dacht u dat al dan ??
gybrus Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) ik probeerde in mijn vroege modding cariere (zo nu gaan we even over vroeger praten.) een standbeeld te maken van CJ zal wel ergens nog hier staan helaas zag ik soms delen niet of me gta crashde... mischien ga ik het wel nog eens proberen ... greets [edit] heb mijn lamp een nieuwe verlichting gegeven. het is goed gelukt vindt ik zelf. Bewerkt: 10 augustus 2006 door gybrus
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Nice renders Gangster, altijd leuk om te expirementeren met lichten .Hier een kleine update, de carpaint vind ik er zelf behoorlijk gangster opstaan, maar het gaat eigenlijk om het geval daar achter . btw. Check those horny textures I'm in love with my texture and Brazil OMG!!! Ik word gek, Jorgio dat is zoooo fokking mooi!! Die render, ben er nu al verliefd op, nu nog wachten op het huiske, en dan zal ik helaas naar het Gesticht moeten
Tjerk Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb half om half mijn eigen radiotje in elkaar geknutseld maar het glimmende alliminium effect wil maar niet lukken. kan iemand me daar mischien mee helpen. Bewerkt: 10 augustus 2006 door tjerk
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Wow, jorge ziet er nice uit man. Keep it up. Erg mooie textures ook. =D
Recommended Posts