DaBeast Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Laatste update van de Yugo 45: Auto's modelen is lastiger dan ik dacht . Gelukkig heb ik de goede hulp van Gizmo . Greetz
[Baz] Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Nice renders Gangster, altijd leuk om te expirementeren met lichten .Hier een kleine update, de carpaint vind ik er zelf behoorlijk gangster opstaan, maar het gaat eigenlijk om het geval daar achter . *plaatje* btw. Check those horny textures I'm in love with my texture and Brazil En ik herken het lekker Gaat goed jorge ik zie het al erop lijken Bewerkt: 10 augustus 2006 door Baztiaan.gta
Dr1fter Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ey, ben weer terug. Ik ben uiteindelijk klaar met mijn 350z, hij is nu ook gedetached enzo en heeft een count van 33350 faces. Ik moet nu nog ff damageparts maken enzo en dan release ik deze, k heb al namelijk iemand gevonden die voor me wil converteren naar gta sa.
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Jezus!! Die is me mooi!! OMG de mooiste auto die ik momenteel hebt gezien van jou. Echt prachtig, alles erop, mooi interior, mooie velgen. Lijkt echt sprekend op een Nissan 350Z, met heel veel details. Echt deze auto is perfect, ga je hem ingame zetten??
gybrus Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hij zegt net dat die iemand heeft gevonden die het wil doen. zeer netjes zeker mooie wagen als die klaar is komt die gelijk in mijn garage. greets
Schno009 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Vette 350 z man!, alleen dat gaat een hele klus worden om in-game te krijgen, alle texture materials moeten worden vervangen worden door gta materials en de achterlichten (kunnen, als je lichten wilt die aangaan net als de rest van de auto's) worden vervangen door de standaard van GTA (hoeven trouwens maar kleine vlakjes te zijn, de koplampen hoeven niet per se) oh ja, als laatste tip, hij ziet er beroerd uit als je hem zo maar erin gooit, om mooie resultaten te krijgen moet je naar 'modifiers' en dan naar 'subdivision' en dan naar HSDS , hiermee geef je het de look die de rest van de gta auto's ook hebben (dus niet als je naar de zijkant kijkt dat je de details niet ziet, deze modifier zorgt voor enige smoothnes ingame, en schaduwen)
Loek Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) http://img299.imageshack.us/img299/2015/buildingri5.jpg Beetje simpel maar ja het is een van mijn eerste models.. Ga hem morge ingame zette denk ik Bewerkt: 10 augustus 2006 door Loek
kees1991 Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Loek die siet er mooi uit voor je eerste model. als ik zoon begouw had gemaakt dan was het bijna een wonden ik werk nu al heel lang met 3ds maar echt goet kan ik het nog steet niet. Big-Bear oo :O dat siet er mooi uit. wort het een robot ?? echt tof hoor.
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Die zin heb je van mij Big Bear . Anyways, ziet er wel tof uit man . Erg nette details. Progress Bewerkt: 10 augustus 2006 door Jorge_F
Loek Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het gebouw ingame gezet Bewerkt: 10 augustus 2006 door Loek
teuntjuh Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 @Big-Bear: Wauw, die is echt cool! Heb je die met refpics gemaakt of met een tutorial ofzo?
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik heb het gebouw ingame gezet Ziet er goed uit, alleen volgens mij heb je de deffuse colors in 3ds max niet op wit gezet. En dan word je gebouw erg donker. Om dit te doen moet je naar je material editor (Hotkey = m), dan klik je op een textures en zet je de deffuse color op wit.
Twenty Eyes Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 @Big-Bear: Dit is echt een prachtig model, er is geen enkele fout te zien en er is veel detail. De render zelf is ook goed gelukt. Ik vind dat je veel beter bent geworden in korte tijd. Cijfer: 8,7/10 @Jorge_F: Mooie scene, je textures zijn echt prachtig! Ga je dit gebruiken voor GTA Martineza? Zou ik de wolken op de achtergrond ook mogen hebben? Cijfer: 7,5 (omdat het nog een wiprender is kan ik het niet zo heel hoog beoordelen ) @Loek: Knap gedaan hoor, mijn eerste gebouwen zagen er een stuk minder mooi uit vergeleken met dit. Ik vind het leuk om te zien hoe mensen beginnen te modelleren, dat doet me aan vroeger denken . Cijfer: 8/10 (omdat dit 1 van je eerste modellen is vind ik het extra knap!)
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Watch, and see: Het is niet van een Tutorial, maar het was een soort van Expirement, de de screen die ik eerder heb laten zien, met die poten en dat onderstesel krijgt ook een Cabine erop. Ongeveer ook zoiets erin. Ik heb even die Video-Tutorial doorgekeken. En heb zelf ook even wat geprobeerd, om zoals ik al zei te oefenen. Vanavond ga ik beginnen aan de Cabine, om mijn project af te maken. Ik heb geprobeerd het een beetje realistosch te maken. Oke Sci-Fi is niet echt realistisch, maar toch kan je aan wat realistische dingen denken. Zoals het soort van Schakel-pookje, en de noodknop, wat knopjes. Ik wil er verder aan gaan werken, om uiteindelijk een soort Artillery-Systeem van te maken
Recommended Posts