Puma Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 deze vuurtoren komt in mijn "New Staunton Island" mod: NEEEEE HIJ IS VAN MIJN COMPUTER AF (ontdek ik nu pas)
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Big-Bear hij is wel mooi. maak kun je niet beeter eerst iets afmaken en dan weer aan wat niews beginen ? puma das balen voor u. maat t is een beetje overbodige informatie niet ?
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Big-Bearhij is wel mooi. maak kun je niet beeter eerst iets afmaken en dan weer aan wat niews beginen ? puma das balen voor u. maat t is een beetje overbodige informatie niet ? Ja, daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals ik al zei, dit was om te experimenteren, omdat wat ik nu moet doen, best moeilijk is. Dus heb ik even geoefend als ware, met het idee om er nadat ik mijn andere Model heb afgemaakt, hieraan verder te gaan
mickey Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Beetje bezig geweest met V-ray en Brazil: V-ray: Brazil: Greets, Mickey
DaBeast Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Mooie renders Mickey . Ik vind die van Vray de mooiste. Ik moest de motor voor de Clio van Matiscus maken. Een V12 motor. Dus dat heb ik even gedaan. En ja, het is voor de Clio die in GTA komt . Edit:Voor dat iemand het vraagd, hij heeft 5239 polygonen Greetz Bewerkt: 11 augustus 2006 door DaBeast
Jorge_F Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Helemaal zelf gemaakt? Echt gaaf hoor, ziet er zeer netjes uit . @Mickey, je instellingen van Brazil staan een beetje geneukt. Misschien de material ff aanpassen ofzo . Bewerkt: 11 augustus 2006 door Jorge_F
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) mijn monument is klaar helaas chraste mijn pc toen ik er helemaal klaar mee was ( omdat ik te veel dingen te gelijk aan het doen was) dus kan ik weer een heel stuk opnieuw doen. gelukkig heb ik wel deze render opgeslagen. aangezien dit toch niet ingame kan maak ik er maar gewoon wat moois van. Bewerkt: 11 augustus 2006 door kees1991
[Baz] Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Kees, het idee is leuk alleen het bordje ziet een een beetje geneukt uit, en ik heb nog nooit een beeld zo zien staan, maar het zal aan mij liggen, Beest, Serieus erg mooi! Je wordt met de dag beter!
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Hier een project waar ik nu ongeveer 3 uur aan gewerkt heb. Het is weer een audi TT, alleen nu heb ik 100x zoveel skills als bij de eerste. Hier wip screens. Front Carpaint Back Clay Back Carpaint Ik had nog andere projecten staan maar die kan ik niet meer openen omdat ik nu max 8 heb. Max 7 deed het niet meer dus moest ik een andere hebben en toen had ik alleen max 8 nog liggen. =/ [EDIT] Post 2800 =D Bewerkt: 11 augustus 2006 door ~> GizmO <~
Big-Bear Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 I Own Ya!! Dit is de stoel, waar je in zit, er moet nog een kabine omheen komen, waar ik momenteel aan bezig ben, daarna een wapentje erop, en klaar om getextuurd te worden
Twenty Eyes Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 @ Gizmo: Prachtig, dit model is echt geil! Er zit al veel detail in, dit word je beste auto ooit! Ik kan me je eerste TT nog herinneren, die zat vol fouten. Je skills zijn echt verbeterd! Succes met je auto verder... @Big-Bear: Het word steeds mooier, ik kan niet wachten op de final render. Er zit echt super veel detail in. KUTGW!
Jorge_F Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Nu kunnen jullie mijn tuin ook nog eens zien, nogal kaal nog maar de stoelen komen nog en de rest, zoals het huis bijv. . Bewerkt: 11 augustus 2006 door Jorge_F
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ziet er strak uit man, echt een vet project word dit. Keep it up jorge. Ps. Wil iemand me coole eerste audi nog zien? *Gniffle*
PizzaTonno Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ongelovelijk hoe snel de kwaliteit van iedereen op dit forum stijgt kwa 3d moddeling.
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 nee ~> GizmO <~ we willen uwe auto niet zien !! nee geintje tuurlijk willen we dat zien. hij is erg mooi. k ben beniewt naar de eind resultaat.
Recommended Posts