gangster28 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Master Gizmo. Bewerkt: 11 augustus 2006 door gangster28
Jorge_F Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) De textures zijn niet volledig seamless Gangster . En ietsje meer details aan de gebouwen zou leuk zijn. Doe bijvoorbeeld iets met het dak, nu ziet het er echt box achtig uit. @Gizmo, ze worden steeds beter, steeds blijf je jouw techniek verbeteren. Echt tof man . Masteredit Wieee, het begin van mijn huis Bewerkt: 12 augustus 2006 door Jorge_F
Puma Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 ff tussendoor projectje: rara wat is dit
kees1991 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 mijn modument is klaar. helaas kan ik er niks mee want op de een of t andere manier kan t niet ingame :| maar dat is niet zo heel erg. want ik heb er wel heel veel ervaring mee opgedaan.
Jorge_F Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Misschien kan het niet ingame omdat de player model nogal veel poly's bevat, of dat er nog een paar dummy's inzitten.
kees1991 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 die dumys heb ik er al uitgehaalt en zo heel veel polys heeft die niet het zijn er 4031 dat moet tog wel luken ?? moet ik dat dan mischien in 2x doen ??
Crappy-Apple Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 die dumys heb ik er al uitgehaalten zo heel veel polys heeft die niet het zijn er 4031 dat moet tog wel luken ?? moet ik dat dan mischien in 2x doen ?? probeer eens in 2x te doen
PizzaTonno Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 4000 is veel te veel houd het onder de 1000 voor zekerheid, en maka anders je low poly col
kees1991 Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) oke ik ga mijn model dan nu wel in 4 stuken knipen. kijke of die t dan doet de dff kan tog wel gewoon hy poly zijn tog ?? ik dat 2 van die baletjes op zoon paaltje voor het hekje voor de player. nu heb ik die voor de col weg gehaalt en nu is het model nog maar 1779 polys Bewerkt: 12 augustus 2006 door kees1991
[Baz] Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het wiel van de General lee uit The dukes of hazzard nagemaakt, Baz+wiel van general lee= ^Clay^ ^Normal^ Over de band zelf ben ik niet zo tevreden Bewerkt: 12 augustus 2006 door Baztiaan.gta
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Hier waarschijnlijk de rim voor me audi. Clay Brushed Chrome
Twenty Eyes Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Deze band past perfect bij een Audi TT! Knap gemaakt hoor, en de 2e render vind ik echt prachtig. Je hebt Vray blijkbaar al erg goed door! KUTGW
-Roy- Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Een WIP van mijn aansteker :$ : :$ :$ :$
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 @ Roy: Een zeer goede start, alleen moet je dan Smoothen als laatste doen denk ik, nadat je het mechanisme van de aansteker klaar hebt Ik heb nog verder gewerkt aan mijn Sentinel, wat meer Detail erbij, en verder aan de Cabine Ik heb deze keer wat gewerkt met Vray
DaBeast Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik ben bezig met de ICE voor Matiscus zijn karretje . Greetz
Recommended Posts