Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

De textures zijn niet volledig seamless Gangster :(.

En ietsje meer details aan de gebouwen zou leuk zijn. Doe bijvoorbeeld iets met het dak, nu ziet het er echt box achtig uit.

@Gizmo, ze worden steeds beter, steeds blijf je jouw techniek verbeteren. Echt tof man :).

Masteredit

Wieee, het begin van mijn huis :)

render222se2.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

mijn modument is klaar.

helaas kan ik er niks mee want op de een of t andere manier kan t niet ingame :| maar dat is niet zo heel erg. want ik heb er wel heel veel ervaring mee opgedaan.

modument3si9.png

modument2tz1.png

modumentnu1.png

Geplaatst:

Misschien kan het niet ingame omdat de player model nogal veel poly's bevat, of dat er nog een paar dummy's inzitten.

Geplaatst:

die dumys heb ik er al uitgehaalt

en zo heel veel polys heeft die niet het zijn er 4031 dat moet tog wel luken ?? moet ik dat dan mischien in 2x doen ??

Geplaatst:
die dumys heb ik er al uitgehaalt

en zo heel veel polys heeft die niet het zijn er 4031 dat moet tog wel luken ?? moet ik dat dan mischien in 2x doen ??

probeer eens in 2x te doen ;)

oke ik ga mijn model dan nu wel in 4 stuken knipen. :) kijke of die t dan doet :D

de dff kan tog wel gewoon hy poly zijn tog ??

ik dat 2 van die baletjes op zoon paaltje voor het hekje voor de player. nu heb ik die voor de col weg gehaalt en nu is het model nog maar 1779 polys :D

Bewerkt: door kees1991

Ik heb het wiel van de General lee uit The dukes of hazzard nagemaakt, Baz+wiel van general lee=

generalleeclaynf2.jpg

^Clay^

generalleenormaluw5.jpg

^Normal^

Over de band zelf ben ik niet zo tevreden

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Geplaatst:

Deze band past perfect bij een Audi TT!

Knap gemaakt hoor, en de 2e render vind ik echt prachtig.

Je hebt Vray blijkbaar al erg goed door!

KUTGW

Geplaatst:

@ Roy:

Een zeer goede start, alleen moet je dan Smoothen als laatste doen denk ik, nadat je het mechanisme van de aansteker klaar hebt ;)

Ik heb nog verder gewerkt aan mijn Sentinel, wat meer Detail erbij, en verder aan de Cabine :D Ik heb deze keer wat gewerkt met Vray ;)

sentinel006ms3.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...