Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 DB, ziet er geil uit, maar wat de neuk is een ICE :O?
nick11123 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 DB, ziet er geil uit, maar wat de neuk is een ICE :O? is dat niet z,n ding wat achter in je auto moet als je z,n subwoofer ofso iets gebruikt dan zit er altijd z,n ijzer ding bij met wat draden eraan Dabeast: ziet er echt mooii uit echt mooie detail Keep it up
DaBeast Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) ICE betekend In Car Etertainment. Oftewel alles wat met audio en beeld te maken heeft in de auto. Woofers, versterkers, DVD-spelers, LCD-schermpjes, etc. etc. Edit:@BB: begint vet te worden . @Roy: mooi begin . @Gizmo: W00T! Die velgen gaan zeker en vast bij je Audi passen . @Baz: Wel wel wel, jij bent ook vooruitgegaan . Greetz Bewerkt: 13 augustus 2006 door DaBeast
Jorge_F Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Voor iedereen die geinteresseerd is, ik denk dat elke 3ds gebruiker dat wel is. Ik heb een pdf bestand waar alle shorcuts op staan. Uitprinten en naast je beeldscherm leggen, is altijd handig. http://www.jorgef.xoti.net/downloads/shortcuts_3dsmax.pdf Ik heb ze tenminste al in gebruik, op me bureau geplakt: Bewerkt: 13 augustus 2006 door Jorge_F
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Handig jorge, ik heb ze ook even geprint, grotendeels ken ik ze al maar altijd handig om ze erbij te hebben. [EDIT] ik heb vandaag geprobeerd de standaard rim van de audi TT te modellen. Ik vind het redelijk gelukt maar ik ga hem toch overnieuw modelen. Waarom kan je zien op de render met de brushed chrome material. Clay Brushed chrome De material zit niet mooi op de rim en dat zou goed moeten zijn. De enige reden hiervoor en dat er mesh errors in zitten. En ik heb nu een manier gevonden om deze rim overnieuw te modelen in een stuk minder tijd. Dit is de standaard audi TT rim. Bewerkt: 13 augustus 2006 door ~> GizmO <~
DaBeast Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Mooie render Gizmo, aleen jammer van die mesh errors . @Jorge: Dank je, was ik eigenlijk al lang aan het zoeken . Mijn amplifier is af, nu de rest nog . Edit: Voor de geintereseerden, dit is het originele: Greetz Bewerkt: 13 augustus 2006 door DaBeast
-Roy- Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Mooie ampli... ding. Hier nog een screen van mijn aansteker: Heeft iemand nog ideeën/tips? En heeft iemand nog een chrome material liggen? Zou ik hem dan mogen hebben? BTW, mijn 1234'e post. Bewerkt: 13 augustus 2006 door -Roy-
Goliat Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) En heeft iemand nog een chrome material liggen? Ja, ik heb nog wel wat chrome textures: Bewerkt: 13 augustus 2006 door Goliat
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 En heeft iemand nog een chrome material liggen? Ja, ik heb nog wel wat chrome textures: Hij wil een chrome material en geen textures. @-Roy- Ik ben zelf altijd van mening dat je het meeste leert als je het zelf maakt dus ik geef je nu screens van de instellingen van een van mijn chrome materials.
S-te-Fan Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik ben een centrum aan het maken van een stad mischien komt het ook ingame
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik heb mijn Imperial Sentinel bijna af, de kabine zelf is helemaal af. Er moet nog een een wapen opkomen, en wat detail toegvoegd worden, zoals wat meer bedrading, ik ga kijken of ik er een deur op kan maken Iedergeval hier is hij:
Tjerk Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 het ziet er prachtig uit. ben benieuwd naar het eind resultaat
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Update van mijn audi. Ik heb even tijd kunnen vrijmaken om weer aan me audi te werken. Ik heb nu de bumper af gemaakt, de bumper is nu ongeveer 90% af. Hierna wilde ik het dak gaan maken.
Recommended Posts