Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Voor training, ook ja. Vooral voor de renders. Maar nog belangrijker, hij komt in Martineza .
S-te-Fan Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 1.Het ziet er best mooi uit.2.Het zal niet in een geheel passen ivm te veel poly's. 3.Stap als je blieft over op 3ds max als je iets voor gta wil maken. Ik ben aan het oefenen in 3dsmax, het lukt nog niet echt
kees1991 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) stefaneke ik wil het wel ff ingame setten. maar dan moet je wel ff de textures gefen. EDIT btw ik doe dit vandaag niet meer hoor. ik sal er morgen vroeg ff mee besig gaan. Bewerkt: 16 augustus 2006 door kees1991
[Baz] Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Kijk jorge, dat is nou is leuk, O.a mijn huis in martineza zetten onse buurt, Our neighbour!
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Kijk jorge, dat is nou is leuk, O.a mijn huis in martineza zetten onse buurt, Our neighbour! Jij woont er toch niet meer
Backsmash Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 gizmo nu is het prachtig! de kleur is perfect, en de wielen zien er nogal raar uit, maar daar komt nog een band omheen. ook lijkt het of ze te diep in de wielkas zitten, maar dat geeft niet. vergeleken met je "prachtige" vorig TT is dit een juweeltje. btw tot hoever ga je met je interieur? alleen wat je door de ruitjes kan zien, dus stoelen enz. of ga je ook een motor en een kofferbak in maken?
[Baz] Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Kijk jorge, dat is nou is leuk, O.a mijn huis in martineza zetten onse buurt, Our neighbour! Jij woont er toch niet meer Ik ken het wel uit me hoofd, maar hoe weet jij dat dan eigenlijk ?
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 gizmo nu is het prachtig! de kleur is perfect, en de wielen zien er nogal raar uit, maar daar komt nog een band omheen. ook lijkt het of ze te diep in de wielkas zitten, maar dat geeft niet. vergeleken met je "prachtige" vorig TT is dit een juweeltje. btw tot hoever ga je met je interieur? alleen wat je door de ruitjes kan zien, dus stoelen enz. of ga je ook een motor en een kofferbak in maken? Ja, er komen nog tires om de rims heen. En ik was niet van plan een erg gedetaileerd interior te maken. Over de wielen dat ze te ver in de wiel kas zitten klopt. Ik heb ze op de plekken van de blueprints gezet maar de wielkasten zijn wat breden uitgevallen. ik zal het nog aanpassen, de gril waarschijnlijk ook. Dat heb ik te snel gedaan. De vorm van de gril gaat niet meer met de ronde vorm van de hoofd en bumper.
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Kijk jorge, dat is nou is leuk, O.a mijn huis in martineza zetten onse buurt, Our neighbour! Jij woont er toch niet meer Ik ken het wel uit me hoofd, maar hoe weet jij dat dan eigenlijk ? Er stond een te koop bord in je tuin
S-te-Fan Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Mijn eerste 3D Studio Max model die ik helemaal zelf heb gemaakt (niet getextuurd ) Binnenkort ingame Rates comments please Bewerkt: 17 augustus 2006 door stefaneke
Dikbuik Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) best mooi voor je eerste model, alleen die textures maken het iets minder. die zijn een beetje eentonig en de kleuren zijn beetje donker en grijs, ik zou iets meer kleur gebruiken volgende keer. verder wel heel mooi ga zo door EDIT : en ik zie nu dat je textures in het boventste deel scheef lopen Bewerkt: 17 augustus 2006 door Dikbuik
S-te-Fan Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Hier nogmaals mijn model maar dan ingame hij komt nog in de stad te staan maar eerst wou ik kijken ofdat alles werkt Bewerkt: 18 augustus 2006 door stefaneke
erterer0 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik moet zeggem, prachtig model! Met textures vind ook niks mis...
Recommended Posts