gangster28 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik vind het er opzichzelf wel goed uitzien maar het hoogteverschil is te recht.
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hier een klein experimentje, ik wilde een carbon material maken. Het is redelijk gelukt volgens mij. Ik weet alleen niet wat de blauwe kleur is rechts onderaan.
Wauzie Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 All you need is a sphere, extrude, turbosmooth and vray. Made by Wauzie, Eclipse
Blastov Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Wauzie, Dat ziet er weer eens prahtig uit, dat vind ik je creatiefste model ooit. Die ogen zien er ook erg leuk uit en de reflecties zijn ook erg gelikt Alleen dat lange ding is dat zijn lul of ist iets anders ? Eclipse Leeft die ook nog ?
Backsmash Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hier een klein experimentje, ik wilde een carbon material maken.Het is redelijk gelukt volgens mij. plaatje Ik weet alleen niet wat de blauwe kleur is rechts onderaan. ik weet niet of dat kan, maar als je dat blauwe lager kunt krijgen (in photoshop opacety verlagen ) lijkt het wel redelijk echt. alleen moet je proberen of je bochten in je texture kan krijgen. zo ongeveer als dit:
Loek Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik was bezig aan een huisje gewoon om wat te oefenen..
DaBeast Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Alleen dat lange ding is dat zijn lul of ist iets anders ? Wat dacht je dan dat dat was? Een handvat? Mischien is het een Dildo? EclipseLeeft die ook nog ? Tuurlijk leeft ie nog . Wat eigenlijk niemand weet behalve ik en Wauzie is dat Eclipse de grote V-ray god is . Eclipse heeft het Wauzie eigenlijk uitgelegd. @Wauzie: Nette piemel achtig mannetje . Mooie reflecties, goede HDRI, prachtig gewoon. @Loek: Mooi huisje, nu nog texturen, en hij is klaar om in GTA te zetten . Doe zo verder, keep up the good work . Greetz
Loek Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 @Dabeast: Ik ga hem niet ingame zette was gewoon ff wat uit proberen.. Ps.. Kleine update:
Andijvie Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Mijn rupsband die ik vorige week heb gemaakt: Bewerkt: 20 augustus 2006 door Andijvie
Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Wauzie,Dat ziet er weer eens prahtig uit, dat vind ik je creatiefste model ooit. Die ogen zien er ook erg leuk uit en de reflecties zijn ook erg gelikt Alleen dat lange ding is dat zijn lul of ist iets anders ? Eclipse Leeft die ook nog ? Die was bij mij . Tja het is een pacman ding ofzo met een gevaarlijk projectiel aan zich bevestigd....... @loekstar mooi gebouw, @andijve, erg mooie rupsband . Bewerkt: 21 augustus 2006 door Wauzie
DaBeast Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Die was bij mij . Tja het is een pacman ding ofzo met een gevaarlijk projectiel aan zich bevestigd....... Kan die daar mee schieten? Edit: Toepasselijke naam: Pikman . @Loek: Je gebouwtje is gewoonweg prachtig . Jammer dat hij niet in GTA komt, dan zou hij wel ownen . @Andijvie: Mooie rupsbanden inderdaat. Mooie details . Waar heb je zo leren modelen? . Greetz . Bewerkt: 21 augustus 2006 door DaBeast
masterkey Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Loek)=) geweldig en manjefiek huis jammer dat je hem niet in gta gaat zetten andijvie mmmm)=) super duper rubsbanden man echt manjefiek ga je ze voor gta maken nieuwe tank . Later guys Ohja wauzie geinig object het lijkt een beetje op het lulletje van crazy frog alleen dan wat uitgerekt Nice work jongens ga nu echt doei
EXIT Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) beetje geknutsel van mij stoelen en motor en wielen zijn voorloopig nog orgineel van GTA rest is van mij tips zijn altijd welkom net zoals cometaar goede en slechte Bewerkt: 21 augustus 2006 door EXIT
nick11123 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Dames en heren ik presenteer de: Grand Trade Center 2000 de voorkant het aanzicht als je van de grond naar boven kijk Het aanzicht als je van de achterkant naar boven kijkt De onderkant van het gebouw. De verschrikkelijke hoogte die lantaren palen heb ik uit Gta Vice city gehaald en dat was het..... Bewerkt: 21 augustus 2006 door nick11123
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Het is opzicht een best leuk design, alleen de manier waarop het gemodeld is wat minder, zoals de palen die voor de helft het gebouw ingaan, dat vind ik "persoonlijk" niet echt mooit. Probeer bij voorbeeld, een klein uitsteksel te maken, en daar de paal op laten aansluiten. En de ingang van zo'n groot veel gebruikt gebouw is ook niet echt daverend Voor de rest ziet het er wel goed uit ja
Recommended Posts