Crappy-Apple Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 goed gelukt echt waar hoe heb je dat gedaan ?
Loek Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) @Roy: Ziet er goed uit.. Hier nog een huisje van mij.. Bewerkt: 22 augustus 2006 door Loek
-Roy- Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) goed gelukt echt waar hoe heb je dat gedaan ? Met de Boolean functie. @ Loek: Mooi huisje! Kun je daar eens een tutorial over typen? Bewerkt: 22 augustus 2006 door -Roy-
Big-Bear Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Dat is niet zo moeilijk, je neem een Cilinder, je neemt de bovenste en onderste Edges van 4 Faces, die connect je, je neemt de edge, die je krijgt vanuit de Connect, die scale je wat naar achter. Dan neem je de onderste face, eerst een Bevel in, daarna een Bevel uit. Dan Inset je hem, extrude je uit, en dan nog een klein keertje, dat deel plat maken. Anyway, ik ben bezig met een soort van "War Machine" aan het maken, het is echt een eigen idee, niet van een plaatje, ik gebruik alleen wat plaatjes, om een beetje een idee te krijgen. Ik ben bezig met de teen, de "Rough Shape" is af, ik moet nog wat detail toevoegen, zoals de kabels afmaken, en meer toevoegen, en wat bouten etc.
-Roy- Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik ben bezig met een set boxen. Progress so far:
DaBeast Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Een huisje voor Martieneza en MS, niets bijzonder . [Overview.] [De deur.] [De ramen.] Greetz .
-Roy- Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Hij is wel grappig, maar loopt dat dak niet schuin af naar die paal toe? Update van m'n boxen:
Crappy-Apple Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hehe dat huis is wel mooi en roy die box is zeker vet
Andijvie Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 @BigBear: Ik moet de "War Machine" er nog in ontdekken maar het gaat zeker de goede kant op, ik wacht met smart op een update @DaBeast: Mooi huisje, komen er nog textures op? @Roy: Ziet er heel goed uit, hele mooie boxen Ik ben verder gegaan met mn rupsbanden: en
Backsmash Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 BB: mooie war machine, jij houd geloof ik wel van dat soort dingen. Db: Mooi huis, komt er ook nog een interieur in? -Roy-: mooie boxen met kabinet(dacht ik) maar blijven die kleuren zo of is het tijdelijk want ik vind en niet spetterend. probeer eventueel boxen na te maken van pioneer, kenwood etc. Andijvie: hij is echt mooi, ik zou hem zo battlefield 2 in zien rijden. ik zit alleen te kijken waar de bestuurder erin moet komen.
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hij is wel grappig, maar loopt dat dak niet schuin af naar die paal toe?Update van m'n boxen: Ik heb de tutorial gezien hiervan. Erg goede tutorial voor beginners. Je boxen zien er goed uit.
-Roy- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Andijvie die tank is prachtig! Waar heb je zo leren modelen?
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Ik vind de tank inderdaad wel mooi ja, maar veel dingen vind ik het verslechteren, bijvoorbeeld de loep, misschien kon je op het eind nog wat bevellen. Probeer eens bijvoorbeeld wat Bouten toe te voegen. Hij is wel prachtig, alleen misschien wat meer detail. Ik ben wel verliefd op de rupsbanden Ben verder gegaan mijn de Teen, wat detail, nieuwe kabels, en een systeem gemaakt zodat hij op en neer kan Bewerkt: 23 augustus 2006 door Big-Bear
Recommended Posts