Loek Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) Een huisje: (nog niet helemaal getextuurd) Ik ga hem toch maar ingame zette.. Kaaspizza heeft me er goed bij geholpen Bewerkt: 23 augustus 2006 door Loek
Crappy-Apple Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 echt goed dat je hem in game gaat zetten
DaBeast Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 (bewerkt) @Andijvie: Vette tank, aleen zou ik wat aan het detail doen van de romp, wat schroefjes, wat extruden, etc etc. @Loek:Mooi huisje, aleen zou ik wat aan de texture van dat dak doen. Een andere texture ofzo. Mijn huisje, kleine update.Een nieuwe dakgoot en een waterton. Edit: Ja, deze word nog getextured en ingame gezet (San Andreas).En er word mischien een interieur gemakt, toegankelijk via een enex. Greetz . Bewerkt: 23 augustus 2006 door DaBeast
Crappy-Apple Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 @DaBeast : dat interier zou echt cool zijn met die enex dan kan je er een save hous van maken zou echt goed zijn voor marteniza
Dr1fter Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 na een tijdje dood te zijn geweest, ben ik weer even verder gegaan aan me schildpad uitziende 350z. ik heb namelijk niets aan me auto als die er niet als een driftding uit ziet. Ik ben nog bezig een betere spoiler te maken, en achterlampen led-licht
DaBeast Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 @DaBeast : dat interier zou echt cool zijn met die enex dan kan je er een save hous van maken zou echt goed zijn voor marteniza Klopt, maar eigenlijk maak ik het huisje voor Mafia Stories en schenk het aan Martineza. Dus Bier-pizza moet zelf weten wat hij met mijn huisje doet .Ondertussen is mijn huisje af (het modelwerkt enigsinds). Nu aleen nog texturen en ingame zetten . ^Met dank aan Twenty Eyes die me geleert heeft hoe ik een mesh-error moest fixen.^ Vriendelijke groeten, DaBeast .
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Beest, je model ziet er lekker uit. Ik hoop alleen dat je het door middel van de textures nog wat meer mafia sfeer kan geven, want zo gaat het meer richting moderne bungalow. Drifter ook jouw model ziet er weer übergeil uit. Die nitro fles achterin is ook vet. Voor de rest heb ik er weinig aan op te merken. Ik heb ook even de tijd gevonden om verder te gaan met het mengpaneel van een tijdje geleden. Ik heb het uitgebreid tot draaitafel met twee decks: By Wazuup in plaats van Wazuup Creations, kan Jorge ook weer een nachtje rustig slapen... Rate er maar op los!
Crappy-Apple Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @wazuup : heel mooi model 8/10 maar met welk heb je het gerendert ? @DaBeats: dus je gaat hem texturen en dan ingame zeteen dan een enex plaatsen voor naar het interieur te gaaan dus in het huis wordt het dan een save-house ?
Schno009 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ziet er goed uit waazup, alleen ik heb wat opmerkingen. de arm van de draaitafel zit horizontaal (van bovenaf gezien) , die moet vertikaal. en NIET SPIEGELEN! dan draait de plaat de verkeerde kant op en kun je hem achterstevoren beluisteren. Je kan het gene wat draait niet onderscheiden van hetgene wat niet draait de pin in het midden om de plaat op te leggen is te dik ik mis nog dingen als de klem om de arm op te leggen, anti-slip mat en de plaat zelfe! wat tips om het realistischer te maken
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Kijk, dat is nou commentaar waar we iets mee kunnen. Jij weet zo te horen een stuk meer van die zooi af dan ik (dure hobby...). Ik heb het ook voor zo'n 80% uit eigen inspiratie gedaan. Bij een aantal dingen die jij noemt heb je helemaal gelijkt, zoals dat spiegel gedoe. Echter kan ik het draaiende deel wel onderscheiden van de rest. Maar bedankt voor het scherpe commentaar. Nog anderen?
-Roy- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Een experiment van mij: Download de .avi (200kb): http://download-files.freehostia.com/lol.avi Als de link niet werkt, moet je hem kopieren in de browser. Bewerkt: 25 augustus 2006 door -Roy-
nick11123 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) roy kun je even uitleggen hoe je dat heb gedaan want dat ziet er echt f*cking realistich uit ik heb nog wat gemaakt ik wil het in Vice city zetten en dan ga ik wat klooien met de 2dfx want dit is een goed gebouw om neon mee uit te testen hier is hij dan is niet echt iets bijzonders ik ga hem nu effe ingame zetten nu ik het eindelijk kan EDIT: bedankt roy EDIT2: het lukt niet ingame het heb te veel poly,s dat ontdek ik net Bewerkt: 26 augustus 2006 door nick11123
-Roy- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @ Nick: Kijk ff hier: http://www.xedium3d.com/tutorials/cloth/cloth.html
Schno009 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Kijk, dat is nou commentaar waar we iets mee kunnen. Jij weet zo te horen een stuk meer van die zooi af dan ik (dure hobby...). Ik heb het ook voor zo'n 80% uit eigen inspiratie gedaan. Bij een aantal dingen die jij noemt heb je helemaal gelijkt, zoals dat spiegel gedoe. Echter kan ik het draaiende deel wel onderscheiden van de rest. Maar bedankt voor het scherpe commentaar. Nog anderen? Inderdaad, dure hobby, zeer dure hobby. maar van jongs af aan (nou ja, ik ben nog maar 13) draai ik op feestjes, geëvalueerd tot iets in de 800 watt aan stereo apparatuur ik woon in een twee-onder-een-kap [/font]
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Hier de eerste en laatste update van mij entry voor de motw 2. ^^ De stoel ik klaar, de tafel is klaar. De deur is klaar. Nu beginnen aan de pc en daarna de details in de kamer.
Recommended Posts