burpicane Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Die tut ken ik als je hem als wapen wilt kan 2800 wel
Big-Bear Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Oke, ik heb hier genoetg kritiek op, ook om manieren om je Poly count te verminderen. De houten Base van het geweer is goed. misschien kan je het stuk waar de loep begint, wat meer in het geweer in laten gaan, dus niet niet naar beneden, maar dat het meer in de richting van de loep gaat. Dan komen we aan op de "trigger". Deze had je beter niet kunnen Smoothen, er komen veel meer poly's bij, en het word er lelijker op. Je kon beter de uiterste Edges Chamferen. En hij Zweeft ook De 1e ring die om de loep zit is goed, maar de 2e ring is niet goed, die zit op de houten base, en dat hoort niet, je moet hem echt op de Loep plaatsen, en niet op het hout. En misschien een refelctive material op de Textures van de loep en de Trigger doen, dan staat wat mooier ingame Als je aan deze puntjes werkt, is hij perfect
Schno009 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 wat is een loep? ik denk dat je de LOOP bedoelt, en die 2e ring, het is toch wel duidelijk dat die de loop aan de voorkant vastmaakt aan de armsteun. Het is een mooi geweer, alleen de trekker en de rest erom heen had niet moeten worden gesmooth
Dr1fter Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) ff domme snelle render gemaakt in zmodeler2. IK heb nu op deze plaatje een spoiler en ledlicht toegevoegd Ik weet renders uit zmodeller zijn niet echt goede qualiteit maarja, Bewerkt: 29 augustus 2006 door Dr1fter
erterer0 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Echt geweldige auto dr1fter je moet gaan rockstargaan werken, heeeeel high polyd, hoeveel teld polies teld de auto ? Maar die koplamp is een beetje, wat moet ik zeggen, er zit iets raars aan... Bewerkt: 29 augustus 2006 door erterer0
Big-Bear Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Meet Mr.Sad: De Render is alleen nog niet mooi, ik wil hem Cellshaden, maar dat lukt me niet echt
Puma Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Leuk rijtje huizen nou moeten de textures nog kloppen Iemand enig idee wat ik fout heb gedaan???
TommieguN Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Niet dat dit veel helpt, maar voor de diegene die engels kunnen begrijpen is dit een PDFje over texturen: http://www.onona3d.com/pdf/texturing.pdf
Puma Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 kben geen dummy ik weet heus wel hoe ik textures moet maken zoek de verschillen:
gangster28 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik denk dat de textures niet de goede naam hebben in de txd.
Blastov Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Uhm, als ik het zo bekijk, heb je het getextuurd met max of sketch ?
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Hier een nieuwe rim die ik geprobeerd heb te modelen. Volgens mij is hij redelijk gelukt. Clay: Aliminium: Hopelijk kan ik binnenkort de tire eromheen doen. Ivm. kan ik niet zeggen waneer. Bewerkt: 29 augustus 2006 door ~> GizmO <~
Puma Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Coole velg! Ik zal ff kijken naar de .txd .
Schno009 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 het lijkt ook wel of je sketchup glass-materials hebt gebruikt, die werken niet in gta ik zou hem in max opnieuw texturen
Puma Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik kan niet met 3dsMax werken, alleen iets verplaatsen ofzo... en dus al helemaal niet texturen . Maar ik zal wel ergens iets fout hebben gedaan want m'n andere gebouwen daar werkt het wel mee . Ik ben trouwens met een SkyDive plaform bezig die ga ik vandaag ff een topic over maken dan kunnen jullie die ook downloaden als die af is .
Recommended Posts