Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Oke, ik heb hier genoetg kritiek op, ook om manieren om je Poly count te verminderen. De houten Base van het geweer is goed. misschien kan je het stuk waar de loep begint, wat meer in het geweer in laten gaan, dus niet niet naar beneden, maar dat het meer in de richting van de loep gaat. Dan komen we aan op de "trigger". Deze had je beter niet kunnen Smoothen, er komen veel meer poly's bij, en het word er lelijker op. Je kon beter de uiterste Edges Chamferen. En hij Zweeft ook ;) De 1e ring die om de loep zit is goed, maar de 2e ring is niet goed, die zit op de houten base, en dat hoort niet, je moet hem echt op de Loep plaatsen, en niet op het hout. En misschien een refelctive material op de Textures van de loep en de Trigger doen, dan staat wat mooier ingame ;)

Als je aan deze puntjes werkt, is hij perfect ;)

Geplaatst:

wat is een loep? ik denk dat je de LOOP bedoelt, en die 2e ring, het is toch wel duidelijk dat die de loop aan de voorkant vastmaakt aan de armsteun.

Het is een mooi geweer, alleen de trekker en de rest erom heen had niet moeten worden gesmooth

Geplaatst: (bewerkt)

ff domme snelle render gemaakt in zmodeler2.

IK heb nu op deze plaatje een spoiler en ledlicht toegevoegd

3custom2kr3.png

Ik weet renders uit zmodeller zijn niet echt goede qualiteit maarja,

Bewerkt: door Dr1fter
Geplaatst: (bewerkt)

Echt geweldige auto dr1fter je moet gaan rockstargaan werken, heeeeel high polyd, hoeveel teld polies teld de auto ?

Maar die koplamp is een beetje, wat moet ik zeggen, er zit iets raars aan...

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst:

Meet Mr.Sad:

mrsadal7.png

De Render is alleen nog niet mooi, ik wil hem Cellshaden, maar dat lukt me niet echt :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Hier een nieuwe rim die ik geprobeerd heb te modelen.

Volgens mij is hij redelijk gelukt.

Clay:

rimrp031lk0.jpg

Aliminium:

rimrp032fq9.jpg

Hopelijk kan ik binnenkort de tire eromheen doen.

Ivm. kan ik niet zeggen waneer.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

het lijkt ook wel of je sketchup glass-materials hebt gebruikt, die werken niet in gta

ik zou hem in max opnieuw texturen

Geplaatst:

Ik kan niet met 3dsMax werken, alleen iets verplaatsen ofzo... en dus al helemaal niet texturen :puh: . Maar ik zal wel ergens iets fout hebben gedaan want m'n andere gebouwen daar werkt het wel mee :duh: . Ik ben trouwens met een SkyDive plaform bezig die ga ik vandaag ff een topic over maken dan kunnen jullie die ook downloaden als die af is :) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...