~> GizmO <~ Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Best goede rim voor eerste keer, maar die spaken zijn veel te smooth, ik zou die randen een paar keer chamferen en dan pas smooth doen. Ik denk niet dat hij wet hoe het moet, dit is namelijk gemaakt met een tutorial en het eindresultaat is het zelfde als wat je hier zit. @Mickey, ik zou bij turbosmooth/mesh smooth wat je ook gebruiken moet bij de tutorial de interation naar 3 zetten. Dan word hij mooi smooth.
Grove St. Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 het koste mijn 28 minuten en 2 sekonden om het te rendere.en ik heb er ongeveer een uur aan gewerkt. maar het resultaat mag er weesen. ik ben er heel erg trots op (dus kraak het nie te veel af) ik presenteer met trots: pont de normandie Image en dit is het in het echt. Image toen ik in vrankrijk op vakantie was ben ik 2x ofer deze brug gekomen. het is best wel indrukwekent want hij is heel groot en hoog. ik heb bij mijn model wel. een antal kabels weg gelaten maar anders wert het meer kabel dan brug en dat was niet erg mooi. Erg mooi.. Lijkt verekt veel op de Erasmusbrug in Rotterdam.
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 gizmo: die velg is sweet. hij ziet er echt mooi uit. ik zal ff terug kijken, maar ik wil het eindresultaat wel eens zien van je audi. kees: een eindje terug zei je: ooit zal ik net zo goed worden als julie, maar dat duurt nog een hele tijd. dan is die hele tijd wel erg kort bij jouw. je brug ziet er erg mooi uit. eigenlijk wel heel mooi.
KOXINGA Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Misschien wel leuk om Saints row uit te proberen gamestudio waar ik werkzaam ben als mesh artist heeft mee geholpen met de ontwikkeling van Saints Row. Het speelt veel soepeler als GTA , de graphics zien er niet slecht uit , niet dat ik het beter kan , maar het is goede surrogaat voor GTA series. http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek...&id=1680965 waarom Saints row beter is op sommige punten lees het verslag hier. Ik ben het er grotendeels mee eens dat Saints Row veel meer afwisseling bied dan GTA. Natuurlijk heb ik nog niet het gehele spel grondig doorgenomen , ik speel meestal in pauzes. Kun je niet wachten op GTA voor ps3? wat in 2008 arriveert , dan is dit een goede vervanger. Bewerkt: 5 september 2006 door KOXINGA
burpicane Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 als het nou een pc game was
kees1991 Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Grove St. bedankt. de erasmus brug heb ik ook al een x gemaakt maar die was niet echt mooi. ik ga daar straks weer mee besig om af te maaken. Backsmash tnx. maar tog ben ik nog niet erg goet. ik snap maar wijnig van 3ds, en ik weet erg vaak niet wat ik moet doen. maar bedankt voor alle positiefe reakties.
KOXINGA Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) als het nou een pc game was In welk opzicht maakt dat iets uit? Xbox 360 games zijn te modden vergt natuurlijk zoals bij alles , inzicht en kennis. Xbox360 ondersteunt HD. Saints row & Dead Rising zijn 1 van de betere games voor xbox 360 , no shit. Ik voel me niet zo fijn dus ik ga weer mediteren , adieu Bewerkt: 6 september 2006 door KOXINGA
JGuntherS Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik heb de spellingsfout in de topictitel na bijna een jaar erin gezeten te hebben eruit gehaald, tja, de liefde bedrijven met mieren blijft een vak hè .
Dr1fter Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Ik ben bezig met een autootje voor de terunti's islands mod Ik heb er nu in totaal 4 uur ofzo aan gewerkt, en heeft in totaal 1990 faces. dit is een echt bestaande auto, wie herkent hem
-Roy- Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Honda civic ofzo. Het is een goede basis zo, KUTGW!
nick11123 Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 lol dat is de suzuki swift als ik het goed heb Masterkey wou alleen z,n een hebben dacht ik voor de mod maar hele mooie auto mooi basis KUTGW
livingmylife Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 ok hier ben ik weer met me 2de model af het is een vuurtoren gemaakt in 3dstudios max7 en ziet er ruig uit je kan naarbinnen en vanbinnen loopt er een grote draaiende trap nabove post your replies
Xwa Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Wow KUTGWN nice man ik ga denk ik ook zoiets maken voor terunti's islands voor ergens in de hoek van het eiland of op een rotsachtig klein eilandje Ja masterkey en ik wouden die auto zeer graag en Nick van Terunti's Islands die heeft zo'n bak beestje getuned in het echt Bewerkt: 8 september 2006 door Xwa
erterer0 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Wat vinden jullie van de clown die ik ter oefening heb gemaakt? Ik model nog niet zo lang maar ik vind hem gelukt
Recommended Posts