erterer0 Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) De grond heeft een, ehhhrrr mislukte texture Hier is een berglandschap, zonder toterial ( ik heb editable poly pas echt uitgevonden) En een puntig ongetextuurd ding! Rate this! Bewerkt: 13 september 2006 door erterer0
kees1991 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) dit apartementje is voor the west palm island mod. en het is mijn eerste huis/gebouw. wat ik echt trots op ben tips en ratz plz Bewerkt: 14 september 2006 door kees1991
erterer0 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Een vulkaan En een ingame super stunt! Bewerkt: 14 september 2006 door erterer0
teuntjuh Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Kees, ziet er goed uit. Erterer, ik denk dat je nog wat tutorials moet volgen, maar een goed begin.
Jorge_F Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Tja ik moest hem even posten, ik vind hem namelijk zelf wel geil .
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 This shit lookz tight mate. I <3 Realistic textures. Nice m8 keep it up.
TommieguN Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Jah strak ding. Nog 1 tip: Maak de dakpannen wat realistischer, bijvoorbeeld door er wat mos op te doen (virtueel dan). Oja, ik denk dat ik een nieuwe VT uit ga geven, niet GTA gerelateerd, maar een uitleg en gebruik van een programma (van Microsoft) waarmee je dingen die je niet vertrouwd voor op je eigen pc, op een virtuele pc kan zetten.
kees1991 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 inderdaat een mooie render jha. ik vint de mijne ook niet lelijk eigelijk.
PizzaTonno Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 inderdaat een mooie render jha. ik vint de mijne ook niet lelijk eigelijk. Je gebouwen zien er hip uit kees Ik zou alleen die ronde weg naar dat gebouw wat breder maken, ik denk dat hij zo in GTA wat smal uitvalt @ jorge, ik had hem al op msn gezien dus comment is neit nodig
nick11123 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Wow Kees dat is echt stoer man echt mooi jongen en zeker voor mijn mod KUTGW die weg is ook wel mooi alleen kijk uit voor te High Poly
kees1991 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 die weg is lower poly dan het blok wat er eerst onder sat tnx kaaspizza en nick11123 voor de posietiefe reackties op mijn n**b gebouwtjes.
kees1991 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 alereerst: sorry voor de dubbel post. maar het is hier tegenwoordig zo stil. dat het moet wel ff. ik heb palmboomen gemaakt. en ik ben een beetje aan het prutsen geweest met renderen. zelf vint ik de boomen wel goet gelukt. maar de renders niet
GTA Fanaat Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Hey JorgeF, cool ding man, goed gemaakt!! kees1991: Je models zien er zeker vet uit man, maar alleen is dat ronde stukje weg een beetje klein lijkt me? Maar verder ziet het er toppie uit
KOXINGA Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Tja ik moest hem even posten, ik vind hem namelijk zelf wel geil . Is een begin maar je bent er nog lang niet , als je textured tiled , zorg dan voor variatie , de textures herhalen zich , waarom zijn de dakpannen zo schoon en het straatje , muur bevuild? Waarom zet je je eigen naam op een muur? Stel vragen bij wat je doet en waarom je zoiets doet. whats up met de kleuren , dit is geen anzio , dit is een slechte kopie.
Recommended Posts