Jorge_F Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) En wat is dit voor reactie Koxinga? Ik wou gewoon een vet plaatje met mijn naam erin hebben, vond ik leuk voor op me wallpaper. Het herhalen van textures is moeilijk te verkomen en dat de dakpannen schoon zijn is zo te fixen. Een slechte kopie? Fijn dat je het zo stelt, ik snap niet waarom je iemand zo afkraakt wanneer het zijn eerste keer is dat die zo iets maakt. Maar goed, van dit soort reactie's word je hard en creëer je een sterke afkeer tegen de desbetreffende persoon. Bovendien heb ik wel wat beter te doen in dit korte leven dan mijn kostbare jeugd verspillen aan het modden van dit soort onnuttige dingen.... Bedankt voor je reactie . Bewerkt: 22 september 2006 door Jorge_F
gybrus Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 zekers jorge. ik vindt het een mooi huisie ik vindt alleen die steentjes lelijk.... en kleine vraag maar lichen die dakpannen nou een beetje ongelijk?? greets ps:8/10
teuntjuh Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hij gaf alleen opbouwende kritiek. Hij gaf je tips. Ik zie geen enkele regel in zijn post waarmee hij je probeerde te beledigen.
gybrus Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 laten we hier nou maar over ophouden... en moddels posten(hoor wie het zegt ) ik ben momenteel beetje aan het tekenen enzo dus later screens van mij grts. ik gedoel greets gybrus
Blastov Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik ga wel mee met Jorge, zijn render vind ik een van de mooiste ooit gepost in dit topic dus dan zou hij (KOXINGA) over elke render wel kritiek kunnen geven. Daarnaast moet je er wel bij denken dat dit een gta forum en geen modelling\3ds max forum is.
Jorge_F Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hij gaf alleen opbouwende kritiek. Hij gaf je tips. Ik zie geen enkele regel in zijn post waarmee hij je probeerde te beledigen. Iemand afkraken zie ik anders dan kritiek geven . Ik probeer mijn zinnen altijd zo positief mogelijk op te bouwen als ik iemand wil vertellen dat iets mooier kan. Ik denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel .
Big-Bear Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hij gaf alleen opbouwende kritiek. Hij gaf je tips. Ik zie geen enkele regel in zijn post waarmee hij je probeerde te beledigen. Dit vind ik wel hoor, als je geen kritiek meer mag geven, hij kraak je niet af hoor, hij geeft kritiek, als je dit op een 3D-Forum post krijg je ook kritiek
kees1991 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) jha maar dit is geen 3D-forum maar een gta-forum zoals Blastov al zij. verder boemoei ik mij er maar niet mee. ik heb aleen 1 vraag. iedereen secht dat het gebouw vies is en de dak panen schoon. maar ik sie helemaal geen viezigheid. dat er ergens planten groeien dat wil tog niet seggen dat het gebouw vies is ?? kan aan mij liggen hoor. maar dat vint ik er van. verder vint ik het WEL een heel mooi gebouw. aleen vint ik het raar dat er baksteenen achter het raam sitten. Bewerkt: 22 september 2006 door kees1991
S-te-Fan Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 De textures zijn bars maar ik vond het wel leuk om hem ff te poste
FIRE1BULL Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Lol grappige autotje stefaneke En zeer mooi jorge-f !!! En kees je appartementen vind ik ook tof hoor ze lijken zowat gta vice city stijl
teuntjuh Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Dit is een render van een Infernus conversie. In SA ziet ie er natuurlijk niet zo uit. En ingame werkt hij nog niet terwijl al mijn vorige conversies goed werkten.
gybrus Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 HALVE QUOTEkan aan mij liggen hoor. maar dat vint ik er van. verder vint ik het WEL een heel mooi gebouw. aleen vint ik het raar dat er baksteenen achter het raam sitten. dat is de reflectie in het raam het is geen compleet raam daarom ziet het er raar uit . wat bedoel ik hier nou mee meestal zie je meer interieur dan reflectie(dat komt omdat het raam is bedoeld om door te kijken) maar mister jorge heeft geen interieur gemaakt dat is nou geen groot probleem maar kees raakt verward. nu is de reflectie op het raam meer een soort spiegel reflectie. bla bla bla dus er zitten geen bakstenen achter het raam maar voor en het is een reflectie (zucht) dus naja je snapt me nu wel. (als ik het fout heb Jorge mag je me graag verbeteren) greets voor meer intiligente uitleg stel dan een vraag haha
fiestakilla Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Heey ik wil graag weten met welk programma jullie die mods maken???? alvast bedankt
SamShine Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Heey ik wil graag weten met welk programma jullie die mods maken????alvast bedankt Zie dit topic --> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25614 Veel plezier met moddeleren!
fiestakilla Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 bedankt voor het helpen
Recommended Posts