fiestakilla Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 als je sketchup pro 5 wilt downloaden moet je naar deze site gaan http://www.sketchup.com/?title=ensite-windownload-enproduct
W3sl3y Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Hey, Gister heb ik voor de grap Sketchup gedownload... Nu heb ik me allereerste moddel gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Het is me eerste he
Wazuup Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Aha het moddeling virus slaat over op onze wesley Voor je eerste model ziet het er helemaal niet gek uit. Vooral de baksteen texture zit er goed op. Voor het dak zou ik alleen een andere texture gebruiken, zoals rode bakstenen. Toch een leuk model'tje voor je 1e: 7/10 Bewerkt: 24 september 2006 door Wazuup
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Als ik jou model zie, en ik er rekening mee hou dat het je eerste is: Chapeau! De textures zijn over het algemeen wel goed, enkel de ondergrond en de deur kan wel nog beter. Dat trapje voor die deur kan qwa modelling ook nog wel beter. Je kan ook nog het beste de tuin uitbreiden met een hekje o.i.d. KUTGW!
W3sl3y Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Hekje? wtf? Wie denk je wie ik ben? Jorge? Wou nog een regenpijp en schoorsteen maken alleen lukt me dat echt niet... Ga eerdaags maar wat tuts volgen en dan beginnen met 3dsmax. Weer een kleine update (Dakrand en realistische muur) : Bewerkt: 24 september 2006 door W3sl3y
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Hekje? wtf? Wie denk je wie ik ben? Jorge? Wou nog een regenpijp en schoorsteen maken alleen lukt me dat echt niet... Ga eerdaags maar wat tuts volgen en dan beginnen met 3dsmax. Weer een kleine update (Dakrand en realistische muur) : "en dan beginnen met 3dsmax." Wat dacht je van "Ik ga meteen beginnen met 3ds max omdat sketchup een programma is waar je niet zo veel mee kan" ? Je gebouwtje ziet er strak uit voor je eerste model. 1 minpunt. * S k e t c h u p * Hier dan weer iets van Gizmo >_< Genoeg voor een tijdje? Bewerkt: 24 september 2006 door ~> GizmO <~
Big-Bear Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 OMG Gimzo <3 zoals ik eerder zei ik ben verliefd op die auto
Puma Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Strakke sh!t Gizmo!! Ik wil ook overstappen naar 3dsMax.. wat is een goede tutorial om mee te beginnen (die tutorial van Bradley gaat me een beetje te snel )??
nick11123 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Strakke sh!t Gizmo!!Ik wil ook overstappen naar 3dsMax.. wat is een goede tutorial om mee te beginnen (die tutorial van Bradley gaat me een beetje te snel )?? tja die ene van Bradley over de basis functie,s raad ik je gewoon aan, om te volgen daar heb ik het ook mee kunnen leren. Gizmo echt strak man !! ziet er echt mooii uit KUTGE
PizzaTonno Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 OMG gizmo, dat ziet er zo ongelovelijk strak uit, geweldig die weerspiegeling en lichtval. ga zo door man =O
Jorge_F Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 HALVE QUOTE kan aan mij liggen hoor. maar dat vint ik er van. verder vint ik het WEL een heel mooi gebouw. aleen vint ik het raar dat er baksteenen achter het raam sitten. dat is de reflectie in het raam het is geen compleet raam daarom ziet het er raar uit . wat bedoel ik hier nou mee meestal zie je meer interieur dan reflectie(dat komt omdat het raam is bedoeld om door te kijken) maar mister jorge heeft geen interieur gemaakt dat is nou geen groot probleem maar kees raakt verward. nu is de reflectie op het raam meer een soort spiegel reflectie. bla bla bla dus er zitten geen bakstenen achter het raam maar voor en het is een reflectie (zucht) dus naja je snapt me nu wel. (als ik het fout heb Jorge mag je me graag verbeteren) greets voor meer intiligente uitleg stel dan een vraag haha Je hebt het helemaal goed gybrus, ik heb idd nog geen interieur gemaakt. Dit ga ik doen door simpel een gordijntje achter te hangen.
gybrus Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 :$ hehe eindelijk iets goed. echt uber mooie auto gizmo en die reflectie... ga maar es wat licht tuts volgen :-) greets
Nickonly Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hier wat plaatjes van een oudere brug die in The greel light district komt: Zo zie je even alles duidelijk Hoe ik dat water heb gedaan? Gewoon een plane met een water tezture met de capacity op 30%. Eigenlijk wilde ik hem hier niet plaatsen, (alleen in het GLD topic) maar ik vond hem te mooi...
White Gold Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Goed dat je hem hier heb gepost want ik vind hem schitterend:D
Recommended Posts