Puma Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 SketchuPuma !! Mijn WIP sneeuwscooter, wat vinden jullie ervan (let niet op de textures)??
DaBeast Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ik vind dat dit een beetje dood is... En nu ik eindelijk heb gevonden hoe ik mijn texture probleempje kan fixen, kan ik verdergaan met het converteren van een Mafia auto. Hier zijn wat screens: Met raam. Zonder raam. Ik ga extra dingen maken en veranderen. Hier een klein lijstje: 3D grill. 3D stuur en interieur. 3D Motor en kofferbak. Schademodel en nieuwe COL. Nieuwe reflecties. Nieuwe wielen. ... Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 1 oktober 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Dabeast, dat ziet er echt fantastisch geweldig geil uut. ik hoop dat die voor MS is ? Iig, alles klupt aan die wagen, te geil gewoon. Ga vooral zo door met het converteren van wagens, ik wil meer van jouw.
gybrus Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 lol blastov idd heel mooi dabeast. die brug ziet er ook niet slecht uit alleen nog een beetje wip niet waar. grtz. Gybrus ©reations. start momenteel mijn 3dstudio max op
kees1991 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ik heb het eiland gemaakt voor the west palm island. en ik ben er zo trots op. dat ik hem hier ff post sexy he
EXIT Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) @gizmo. ziet er goed uit @nickonly. mooie brug @kees1991. (nog) een beetje leeg maar ziet er goed uit een klein projectje van mij Bewerkt: 2 oktober 2006 door EXIT
gybrus Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 not bad jullie worden steeds beter maar het is nog een lange weg naar pro. voor mij is het ook een lange weg en ik ben er nog lang niet... naja beetje wipje van een gebouw links en rechts komt nog een huisje. (voor een eind resultaat kijk in de woongids GRTZ. Gybrus ©reations zet 3dsm nu uit om er woensdag mee verder te gaan. start photoshop nu op.
kubthemaster Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb het topic bekeken en besloten om mijn models id te laten zien... Hier is dus mijn H2 ;] Ik moet een nieuwe scene maken bij de render met motion blur want die bevalt me niet :| Dan nog het begin van een Ferrari F430 En het exterieur van een mercedes SLK En deze lancer evo 8 (tuned by me) heb ik over een 1,5 uur gamaakt maar de carbon texture is niet helemaal goed en er is een fout bij de frontbumper. Bewerkt: 2 oktober 2006 door kubthemaster
gybrus Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 holy macaroni... das best wel mooi en op het eerste gezicht best geschikt voor gta dussss.. ga je er verder nog iets mee doen? grts
DaBeast Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Update van mijn Chevy *hoe hij ook heet*. Wat is er al veranderd: Nieuwe grill. Nieuwe motor. Motorkap gecut. Motor interieur (het gedeelte waar de motor zit) bijgebouwt. Luchthapper open gemaakt. Nu ga ik beginnen aan het interieur. Ik zou ook willen weten welke auto dat dit is, zodat ik een topic kan openen. Edit:@Wazuup (hieronder): Dat komt omdat de textures van Mafia ralatief van slechte kwalitijt zijn, ik ga het binnenkort veranderen . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 4 oktober 2006 door DaBeast
Wazuup Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Dabeast, ik heb er maar één woord twee woorden voor, en dat is super geil Vooral die grill ziet er gelikt uit. Het enigste minpuntje is de koplampen, die hebben een slechte texture. Rendertje uit 3dsmax: Inspiratiebron (klik)
DaBeast Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Nieuwe update: het modelen van het dashbord is klaar. Ik ben nu ongeveer 43% ver met het model werk. Vriendelijke groeten, DaBeast
kubthemaster Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Texture suxx.. Voor de rest valt het mee.
Blastov Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Texture suxx..Voor de rest valt het mee. Die auto is bedoeld voor SA, en die is iig mooier dan de gemiddlede sa auto. Wat is er trouwens mis met die texture ? Dabeast, ziet er zeer mooi en mafia uit. Erg nette detail in dat dashbord of hoe dat ook heet. Die motor is ook stoer. MS SA eiland: Bewerkt: 4 oktober 2006 door Blastov
SWYV Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 mijn laatste nieuwste omgebouwde originiele GTA auto: Cobra Vaper RT100 (is ingame met geen problemen!!) - - - rate en geef jullie meningen, ikzelf ben echt trots op, vind hem puur geiler dan de originiele banshee
Recommended Posts