DaBeast Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 @SWYV: Mooi hoor, aleen zie ik niet zo veel verschillen, of lijkt dat zo? @Blastov: Zeer mooi, aleen snap ik nog niet echt wat je met dat groot plein gaat doen . Updates van auto: het interieur is klaar, nu nog de kofferbak, wielen en nog wat kleine details op de auto. Dan is hij klaar: Vriendelijke groeten, DaBeast
mickey Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) @Dabeast: Dat is echt te mooi voor woorden. Hoe kan ik nu nog aan komen zetten met mijn raketauto?: Hij is nog WIP, en ziet misschien nog een beetje gaar uit, maar dat word (waarschijnlijk) nog beter. Greets, Mickey Bewerkt: 5 oktober 2006 door mickey
Puma Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Nice work allemaal!!! Wat vinden jullie van mijn in Sketchup gepimpte Turismo??? Klik hier voor een grotere afbeelding Rating plz!! Ik vind 'm zelf best gaaf geworden, alleen issie nog niet af, er moeten nog wielen onder . Edit: Ik heb nog plaatje gemaakt van de achterkant . Klik hier voor een grotere afbeelding DIE OUDE SUCKEDDD!!!! Mijn nieuwe vind ik echt 38905723095 keer mooier. KLIK HIER VOOR EEN GROTERE AFBEELDING KLIK HIER VOOR EEN GROTERE AFBEELDING Ik heb -de spoiler eraf gesloopt -de bumpers langer gemaakt (naar voren en achter) -een open dak gemaakt -nieuwe velgen -nieuwe voorlichten -de achterbak open en van glas gemaakt -de motor van de hotknife daarin gezet -de hoodscoop van de buffalo erop gezet -nieuwe uitlaten Die velgen heb ik ook nieuw gemaakt die ouwe suckede xD. Ik moet 'm nog verbeteren en daarna ga ik (proberen) 'm ingame zetten. Watvinden jullie ervan?? Ik vind 'm zelf best vet geworden ... Bewerkt: 6 oktober 2006 door Puma
FIRE1BULL Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zeer vette auto gast!!! Hij is zeer hard verbeterd tegenover de vorige!!! Echt waar!!! Allee kunnen de voorlichte wel wa beter ma voor de rest ist ok!!!
DaBeast Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Nieuwe rims voor de Ford Thunderbird (zo is de echte naam van de auto die ik van Mafia aan het converten ben): Ik vraag me af waarom ze in de vieuwport 2X zo mooi lijken . Ik hoop dat hij mooier is als hij getextured is. Vriendelijke groeten, DaBeast
Puma Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Is er iemand die mijn auto (zie bovenste post, en dan die witte (die rode sucked)) ingame (san andreas) zou willen proberen te zetten?? Ik zou diegene eeuwig dankbaar zijn, en ik kan alles zo aanleveren (chassis, door_lf_ok enz.) er hoeft geen schademodel in alleen linkerdeur, rechterdeur, 4 wielen (geen 5), chassis en motorklep. De txd kan ik zelf make. Ik heb het zelf ook al geprobeerd (er een .dff van maken) ik heb alle oude 'components' verwijderd (behalve de chassis_vlo) en ik heb alle dummy's laten staan, toen heb ik alle nieuwe deuren, chassis enz. geimporteerd en op de goede plaats gezet, en ook dat link-schemaatje heb ik alle _dam verwijderd, en toen ik toen op "Export .dff" drukte (ik had "Skip Col" uitgezet) kreeg ik een melding "1 or more Hierarchy links were selected! Only 1 is allowed in .dff!" of zoiets... maar ik snap er niks van ik kan wel gebouwen enz. ingame krijgen, maar een auto/voertuig lukt me nog niet. Weet er iemand een goede tutorial of wil iemand het voor mij proberen? Bij voorbaat dank, Grtz Puma.
masterkey Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Thaha geil man dabeast ik ben opnieuw begonnen met men eiland voor West palm islands en men inspiratie stapelt zich op. Ik vind dit stukje moet ik zeggen toch wel geil beetje eigendunk maar goed Hier een 2 screens EN EXTRA VOOR BLASTER HEB IK EEN SOORT VAN ZWART EN GRIJS ACHTIG WEG DEK GEKOZEN HEBBEN WE BIJDEN ONZE ZIN lol Greetz Masterkey Edit ohja en de textures is volgens mij wel goed en heb goed geuvwt maar de blijven van die vage dingetjes in zitten zoals bij screen 2valt je vast wel op heb 10 bij 10 bij 10? mischien daar wat fouts aan maar goed
cekeu Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Hier ben ik wel redelijk trots op ik mod nog maar 1 maand Veel dank aan nick 1123 voor deze supperknappe textures
mickey Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met het converteren van de Mclaren F1 LM uit NFS Hot Persuit 2 (Bedankt DaBeast voor de hulp ) : Rates/Comments graag. Greets, Mickey Bewerkt: 8 oktober 2006 door mickey
Puma Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Cool, ik hoop dat het er ook gaaf uit gaat zien ingame!! Anyway, check mijn <WIP> Greenwood: Hij is nog niet klaar, maar ik heb er al een spoiler op gemaakt, en het dak 'eraf' gehaald. Verder wil ik chroom bumpers en parts gaan maken, dus een egte *P!mP*car! Tevens is dat goed voor mij, want dat kan alleen in 3dsMax; dan leer ik ook nog hoe ik moet texturen.. nu ik het daar toch over heb: WEET ER IEMAND NOG EEN GOEDE TUTORIAL OVER TEXTUREN IN 3DSMAX?? Edit: Ik ben met de velg begonnen, hier is een WIPje Edit 2: M'n velg is af! Ik ben er best trots op : KLIK HIER VOOR EEN GROTERE AFBEELDING En ik heb deze velg nagemaakt: Wat vinden jullie ervan ? Bewerkt: 8 oktober 2006 door Puma
RS-modder Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 mooi puma jij kan echt goed modden
Puma Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Misschien als je die velg ziet en die auto... dan zeg je "dat past egt niet bij elkaar"... MAAR CHECK DAT PLAATJE het ziet er best P!mPeD uit... toch? <klik op het plaatje voor een 958x607 view> Ik ga nog -nieuwe uitlaten -nieuwe bumpers -nieuw interieur erin/erop zetten en misschien nog meer, maar dat bedenk ik dan ter plekke! Bewerkt: 8 oktober 2006 door Puma
DaBeast Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Me band is getextured . Nu nog de rest voorzien van hoge kwaliteids textures, en klaar . Vriendelijke groeten, DaBeast
nick11123 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Puma ziet er goed uit alleen kan dat allemaal wel ingame ik bedoel ik had een keer met 3ds max alleen een spoiler op een auto gemaakt en toen opgeslagen en toen crashte het maargoed Kutgw Dabeast: ziet er hartstikke mooii uit lekker glimend
Recommended Posts