Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat zie ik dan wel weer... hij is ook nog (lang) niet af... Verder wil ik chroom bumpers en parts gaan maken, dus een egte *P!mP*car! Tevens is dat goed voor mij, want dat kan alleen in 3dsMax; dan leer ik ook nog hoe ik moet texturen.. nu ik het daar toch over heb: WEET ER IEMAND NOG EEN GOEDE TUTORIAL OVER TEXTUREN IN 3DSMAX??

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

mickey, ziet er netjes uit. Jammer dat NFS:MW Cars niet lukken maar NFS:HP2 is nog altijd mooier dan SA dus goed werk. :D

Edit:

Oei, nu ben ik helemaal dabeast vergeten, omg.JPG

Ziet er zeer netjes uit, ga zo voort. :D

Bewerkt: door Blastov

Ik ga van mijn gepimpte greenwood waarschijnlijk de gangcar van Orange Grove Families maken, en er komt dan ook een vette paint overheen :). Eerst maar eens afmaken die hap, ik ben al bezig met uitlaten aan de zijkant, ik heb alleen nog ideeen nodig voor de vorm&texture van de voor- en achterlichten.

dus: Heb je nog coole ideeen voor voor- of achterlichten voor mijn gepimpte Greenwood (zie aantal posts hierboven), post het hier of PM me :Y !

Edit: lol ben ik weer degene die een nieuwe pagina begint :D*.

Edit 2: Ik heb uitlaten aan de zijkant gemaakt en nieuwe voorlichten:

greenwoodchangedlx9.th.jpg

Wat vinden jullie ervan?? Eerlijk zeggen :*D.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Vierkant :?

Dat hoort zo omdat in de .dff een dummy zit die zorgt dat je ingame wel een achterwiel ziet. Ik ga vandaag de achterlichten maken, en daarna het interieur... ik heb sketchup en alle zooi op m'n mp3-speler gezet dus ik kan op school verder werken tijdens het tussenuur in de mediatheek :*D !

Geplaatst:

Jongens, vandaag had ik eens zin om te modden! Daarom heb ik sketchup gedownload, en wat gewerkt aan mijn eerste model, zonder tutorials. Het is lelijk, maar wat vinden jullie ervan als eerste model?

eerstemodelwa8.png

Ja...

1. wat is het

2. neem wat meer duidelijkere screens

3. probeer het te renderen:

-ga naar "view", "rendering" en dan schakel je alle "... Edges" uit, en bij "view" schakel je "shadows" in en "Axes" uit, vlieg een beetje rond met de camera tot je het mooi in zicht hebt, ga dan via "File" naar "export" en "export 2d" en dan sla je 'm ergens als .jpg op en dan upload je via www.imageshack.us en dan doe je nieuw reply en dan klik je op image.gif....

*neemt eens diep adem*

Zie dit NIET als negatief commentaar, ik geef je alleen wat hints ;) !

Grtz Puma.

Edit: Ik heb een GroveStreet 'logo' gemaakt als automerk check it out

gslogoin5.th.jpg

Ik zal binnenkort wat screens posten van de boxen die ik in de auto ga plaatsen.

Edit2: Ik heb een voorbumper gemaakt en 'm ff snel getextured voor de liefhebbers, check de f*cking screens!!!

omfgfp9.th.jpg

omfg2pg7.th.jpg

HOE P!MP IS DIT??

-Voorbumper: dat 'gat' wordt 'gevuld' met 'gaas'

-Nieuwe achterbumper is in de maak

-Interieur moet nog gedaan worden

-Er komt dikke muziekinstalllatie in

-Nieuwe spoiler komt er ook nog op

Wat vinden jullie???

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Puma, ziet wel gaaf die omgebouwde greenwood van je

ik heb ook een omgebouwde greenwood, ik noem hem Bantly

(waarom bantly? omdat de voorkant lijkt wel wat TE sterk op de bentley Arnage T)

th_bantly_exhaust2.jpg - th_bantly_exhaust1.jpg - th_bantly9.jpg - th_bantly8.jpg

th_bantly7.jpg - th_bantly6.jpg - th_bantly5.jpg - th_bantly4.jpg

th_bantly3.jpg - th_bantly2.jpg - th_bantly1.jpg

opmerking: de interieur tonen wel verschillende kleuren maar ik doe dat om mooier en goed te retextuen in Zmodeler

donkergroen: plastiek (donkergrijs)

lichtgroen: lichte hout (weet ik nog niet zo zeker)

donkerblauw: leer (donkergrijs ofzo)

lichtblauw: leer (beige)

Geplaatst:

whow mickey heb je dat echt helemaal self gemaakt. of ben je een auto aan het conferteeren ??

siet er wel erg goet uit .

Geplaatst:

Ik ben hem aan het converteren uit Mafia.

De textures zijn een beetje crap, en ik moet nog wat dingen hermaken.

Greets,

Mickey

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...