Puma Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Ziet er ook goed uit, SWVY!! Heb jij nog advies voor manieren waarop je 'makkelijk' interieur kan maken?? Verder: In het begin heb ik de kofferbak van m'n P!mPed Greenwood eruit gesloopt (maar dat kon je niet egt zien) omdat de spoiler anders te klein was (de achterbak was minder breed dan de spoiler; de achterbak gaat dan door de spoiler heen ingame en toen heb ik de achterbak weggehaald), maar nu heb ik de achterbak verbreed, en er een dikke speakerset in gebouwd... er komen ook nog speakers in de deuren en misschien nog wat plaatsen... Anyway, check de screens als je het wil zien: Kofferbak dicht (klik op plaatje): Kofferbak open (klik op plaatje): Edit: LOL Zeer vette bak, Mickey!! EGT HEEL DROOG: in de tijd dat ik m'n bericht aan het typen was, de pics uploaden op Imageshack enzo... hebben 3 mensen ertussendoor gepost xD!! Bewerkt: 14 oktober 2006 door Puma
masterkey Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Oorspronkelijk bericht: WOW CHEEZE PUMA EEN WOORD HEB IK ER VOOR ******* GEIL MAN EDIT door Masterkey: WOW Dat ziet er mooi uit puma >>> Door Matiscus: De eerste reactie is niet echt prettig om te lezen. Ook moest jij het niet editen. Want het oorspronkelijk moet steeds blijven staan. Zodat er geen verwarring onstaat. Met de tweede reacties is niks mis mee.<<< Bewerkt: 14 oktober 2006 door Matiscus
Blastov Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) masterkey, overdrijven is ook een vak. Ik vind hem wel gaan, dat je gebouwen maakt voor gta met sketchup is een ding maar ga geen auto's maken daar is sketchup gewoon niet gescikt voor, krijg je toch tig bugs ingame. Mickey, geil. Bewerkt: 14 oktober 2006 door Blastov
SWYV Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 blastov, jij l*lt enorm uit de r**t, voertuigen maken heeft juist geen bugs althans bij me hoor stop maar met te L*LL*N over sketchup slecht is voor ingame man
Puma Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 niet zeiken maar kijken Ik heb interieur gemaakt (moet alleen nog dashboard) en ik ga strax verder met dashboard.. ik ga nu lekker gourmetten !!!
Matiscus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Oke genoeg hier... Met Sketchup is niks mis. Maar alleen als je models import ben je je smoothing kwijt. En dat is helaas jammer. Verder is dit topic er om reacties en comments te geven. En niet voor elkaar of te kraken. Hou dus rekening met elkaars mening! @Masterkey: Ik kan je niet verbieden om zulke reacties te posten. Maar het is echt niet plezant om zo iets te lezen. Dus als ik jou was zou ik maar normaal gaan typen.
DaBeast Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Matiscus to the rescue . @Mick: leuke auto. @Puma:Mooi hoor, aleen vind ik het een beetje 'boxy'. Zoals Matiscus al zei gaat de smoothing verloren. Ga je die trouwens ingame zetten? Een fietsje. Stuur,zadel en pedalen zijn uit GTA, ik was te lui om er zelf eentje te maken. Aanschouw:
Matiscus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Omdat hier niet echt de regels nageleeft worden. Wil ik toch hier even nog de regels van dit topic posten. Ik heb even de regels aangepast: Regels: Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.----------------------------- Er mogen WIP screens gepost worden. Daar heb ik helaas niks op tegen. Ook 2 post per dag is niet nodig. De grote van de plaatjes daar hou ik me wel aan, ik ben er heel streng op. Ik hoop dat die regel deze keer wordt nageleeft. Indien hij niet word nageleeft worden de plaatjes verwijderd. Na meerdere keren weg halen van plaatjes van de zelde persoon. Volgt er 20% warn. Ook over meningen geven wil ik even iets kwijt. Ik vind dat iedereen - iedereen moet respecteren. Sketshup modellers moet die van 3dsmax accepteren en omgekeerd natuurlijk ook. Als je je mening geeft let op je woorden en zorg dat het niet kwetsend aankomt voor de maker. Als jullie daar niet met overweg kunnen, met elkaars meningen accepteren/geven komt er hier een slot op tot wanneer je dit wel kan. Zoals Martijn hier onder vermeldt. Moeten niet twee keer de zelfde afbeeldingen in een verschillend topic gepost worden. Of je post het in je eigen topic over je mod. Of je post het hier. Indien ik hier iemand op betrap wordt een van de plaatjes weg gehaalt.
PizzaTonno Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Top dan heb ik ook nog meteen een mededeling, Ik zie steeds meer dat leden die in een TC mod zitten hun screens in hun eigen subforum posten, maar ook in het 'Show jou models topic' wat nogal dubbelop is vind ik, Ik vind dat je of in het subforum van je mod of in dit topic je screens meot posten, maar niet in beiden... Maja dat is mijn mening..
Blastov Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) kaaspizze, dar ben ik het dan weer niet mee eens omdat je er veel mensen zijn die niet eens in de sub-fora's kijken, of ze kennen ze geeneens of ze kijken er gewoon niet. Maar toch hoort die desbetreffende screen\rendert bij je mod dus post je hem ook daar. Daarnaast is dit topic meer voor commentaar en beoordelingen, in dat PPT Topic doe ik het meer om me models te showen van hoe het er uit gaat zien. Dabeast, die is echt te mooi gewoon. Alleen dat stuur heeft een cylinder van 4 segs, maak daar 12 ofzo van. (Ik weet dat dat niet door jouw komt, R* modelt nou eenmaal low-poly). En wat doet diew zwevende plane daar bij de trappers? Nouja, nog een van me MS eiland, >>> Door JGuntherS: Zoals Martijn hier onder vermeldt. Moeten niet twee keer de zelfde afbeeldingen in een verschillend topic gepost worden. Of je post het in je eigen topic over je mod. Of je post het hier. Indien ik hier iemand op betrap wordt een van de plaatjes weg gehaalt. <<<Blastov: ik hou al op maar ik wil even zeggen dat deze screen niet in het MS PPTopic gepost is. >>> Door JGS: Mijn excuses, als dat zo is, verwijder dat stuk maar en zet je plaatje maar weer neer Alhoewel ik het verdomd veel op stangen vind lijken... <<< Blastov: Maakt niet uit, de render is ongveer vanaf hetzefde punt genomen maar er zijn dingen bij gemodelt en het is getextuurd. Bewerkt: 14 oktober 2006 door Blastov
Bradley H. Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Succes met je eerste waarschuwing Blastov... Zoals Martijn hier onder vermeldt. Moeten niet twee keer de zelfde afbeeldingen in een verschillend topic gepost worden. Of je post het in je eigen topic over je mod. Of je post het hier. Indien ik hier iemand op betrap wordt een van de plaatjes weg gehaalt.
SWYV Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Oke genoeg hier... Met Sketchup is niks mis. Maar alleen als je models import ben je je smoothing kwijt. En dat is helaas jammer. Verder is dit topic er om reacties en comments te geven. En niet voor elkaar of te kraken. Hou dus rekening met elkaars mening! @Masterkey: Ik kan je niet verbieden om zulke reacties te posten. Maar het is echt niet plezant om zo iets te lezen. Dus als ik jou was zou ik maar normaal gaan typen. das idd de nadeel van sketchup als jij iets importeert ben jij wat poly's kwijt ja maar jij kan die terugherstellen NA exporteren uit sketcchup dan importeren in andere programma zoals zmodeler dan daar smoothen en voila je model ziet weer beter uit he, moeilijk is dat niet toch?
gybrus Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) leuk fietsie dabeast. en ik denk dat ik weet waar dat planetje voor is. daar ga je een alfa ding op zetten en dan heb je een tandwiel naja mooi moddel beest. greets [edit] @ 1 up here dat klopt helemaal maar even zeggen als je in 3ds iets moddelt zoals een bal ofzo is me opgevallen dan de vlakjes auto rond worden gemakt met bolling ofzo naja. omdat scethup dit niet in het systeem heeft zitten is het (denk ik) dus beetje platter.. ook een rede denk ik omdat het een huis bouw prog is. niks mis mee alleen daarom is er dus een hoekeriggere vorm.(nogmaals denk ik) maar sommige mensen vinden scethup makkelijker om mee te moddelen dan bvb 3ds of z moddeler. ook niks mis mee ik heb het met 3ds geleerd en daar kan ik dus moddels mee maken. ik snap nammelijk helemaal niks van scethup zo zie je maar weer grts Bewerkt: 14 oktober 2006 door gybrus
DaBeast Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) De fiets staat ingame, aleen heb ik nog een paar kleine (makkelijk te fixen) bugs: De chroom en de reflectie moet ik nog verbeteren. De linker pedaal moet ik resetten. Die wielen stuiteren, deze moet ik resetten. De remkabel een beetje moven, zodat hij niet in de mesh van de fiets zit. Pics: Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 14 oktober 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Omg dabeast, ik wist niet dat jij dit allemaal kon, waarom pwn jij zo ? Iig, het ziet er super goed uit, en echt me zo'n draad voor de remmen langs te fiets, wat een detail. Iig, alles klupt aan die fiets.
Recommended Posts