Puma Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Supernicework, Dabeast !! Ik neem aan dat hij nog niet klaar is... ga je er ook nog wat stickers op plakken (iets van "limit" ofzo van een merk bedoel ik)? En ga je deze ook releasen? Ziet er strak uit .
FIRE1BULL Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Wow dabeast... Das een ultra ubergeile goed gemodde bmx!!! Zeer mooie bantley SWYV!!! En uwen auto puma is ook vet!!!
nick11123 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 WOW Dabeast prachtig man echt mooiie fiets erg goed gedaan KUTGW
Puma Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb fftjes een achterbumper gemaakt op m'n P!mPed Greenw00d (ja zo noem ik 'm ) ik wil ff weten wat jullie ervan vinden; is de bumper te 'getuned' of té 'niet p!mp maar tuned' voor de auto? Cool ik heb weer de eer om een nieuwe pagina te openen . Bewerkt: 15 oktober 2006 door Puma
kees1991 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 nee. ik vint de agter bumper niet bij deze auto passen. de spoiler vint ik ook niet zo mooi op deze auto. kijk ff of je een klijnere spoiler kan maaken/vinde.
Puma Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Die spoiler ga ik zou houden, die bumper misschien later veranderen, maar eerst maar eens kijken of ik de hele zooi ingame kan krijgen... Edit: Misschien niet egt belangrijk ofzo... maar ik heb de hele auto gestript (elke onderdeel een apart .skp bestand) en ik ga het morgen texturen, en als alles goed verloopt heb ik m'n P!mPed Greenw00d vóór morgenavond ingame. Bewerkt: 15 oktober 2006 door Puma
DavidoS Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Met welk programma doe je dit? OMG zo mooi man Ik ben echt niet goed in moddellen
DaBeast Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik neem aan dat hij nog niet klaar is... ga je er ook nog wat stickers op plakken (iets van "limit" ofzo van een merk bedoel ik)? En ga je deze ook releasen? Ziet er strak uit . De fiets is inderdaat nog niet klaar. Maar ik boek vooruitgang . De fiets blijft zo, maar ik ga hem ~3 paintjobs geven. En ik ga deze, net als mijn Police Bobcat releasen. Over ~2 dagen word hij gereleased. Update: De volgende dingen zijn gefixed: De chroom reflectie. De pedaal die niet om zijn as draaide. De "stuiterende" wielen. Wat moet er nog gefixed worden: De body reflectie. Wat vertexen moven. Vriendelijke groeten, DaBeast
gybrus Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 oei wordt steeds beter beest. grts gewoon prachtig.
FIRE1BULL Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Zeer mooi hoor da beast echt waar!!!
DaBeast Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Updates: De body is voledig gefixed. Reflectie is lichtjes verandert. Hij is nu ongeveer af, nu aleen nog de paintjobs. Als je chroom maakt, heb je een verschijning dat 'tiling' noemt, de reflectie is niet wat het moet zijn. Ik heb een tool gevonden (SA GFX Hack door DexX) dat de reflectie fixt, ik zal hem meeleveren in de release. Vriendelijke groeten, DaBeast
Puma Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) DABEAST die reflectie is egt té sexy !!! Weet jij toevallig een tut voor hoe ik die reflectie moet maken... want als het ff kan wil ik leren hoe ik in 3ds moet/kan texturen, en als ik dat eenmaal kan dan wil ik namelijk bij mijn P!mPed Gr33nw00d ook ff wat chroom erbij doen... dat staat wel P!mP vind ik... Alvast bedankt, Grtz Puma. EDIT: Gr33nw00d is AF!! Check de screens <klik op het plaatje voor grotere afbeelding>: En wat vinden jullie ervan?????? Bewerkt: 16 oktober 2006 door Puma
nick11123 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Dabeast: echt mooii man prachtig echt waar Keep It Up Puma: mooii alleen word het nu niet tijd om hem ingame te zetten ??
Puma Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) Heb ik geprobeerd maar hij crashede !! Ik ga kijken of het me lukt om 'm niet te laten crashen . En btw: .WhoopDiDoo. vroeg of ik de Huntley ook wou gaan P!mPen... JA DUS!!!! Bewerkt: 16 oktober 2006 door Puma
Recommended Posts