nick11123 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Heb ik geprobeerd maar hij crashede !! Ik ga kijken of het me lukt om 'm niet te laten crashen .En btw: .WhoopDiDoo. vroeg of ik de Huntley ook wou gaan P!mPen... JA DUS!!!! hoe zou dat toch komen ik denk toch dat het gewoon niet gaat een auto met Sketchup pimpen en dan ingame zetten wat denk je zelf ik heb is een keer met Vice city de Infernus een spoiler gemaakt en dak er af gehaald enzo. maar ik wou hem ingame zetten en zodra ik vlakbij die auto kwam in Vice city toen liep de hele zooi vast en Boem gecrasht en dat was nog met 3ds max dus maar ik denk dat ik wel wat fout had gedaan wel jammer van jouw auto want hij ziet er wel stoer uit
DaBeast Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 DABEAST die reflectie is egt té sexy !!!Weet jij toevallig een tut voor hoe ik die reflectie moet maken... want als het ff kan wil ik leren hoe ik in 3ds moet/kan texturen, en als ik dat eenmaal kan dan wil ik namelijk bij mijn P!mPed Gr33nw00d ook ff wat chroom erbij doen... dat staat wel P!mP vind ik... Alvast bedankt, Grtz Puma. Ik weet geen tut om de reflectie te maken. Je gepimpte Greenwood ga je ingame krijgen, maar met enorm veel model bugs. Die heelaas moeilijk tot niet te fixen zijn. Tevens is je smoothing ook weg, als ik dit smooth in 3DS Max, dan gaat hij het niet correct smoothen omdat een geimporteerde model vanuit zmod geen vertexen geweld heefd (sommige dan). Ik wil best wel eens proberen, maar dat ga ik doen, na dat ik mijn fiets gereleased heb. Nu moet ik nog een beetje uitvinden hoe ik vanaf niets een paintjob kan maken. Vriendelijke groeten, DaBeast
Puma Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) .................................. Maarja niet getreurd ik ff een velg gemaakt: Pimp? Is de bedoeling. Ik wil ze zo groot mogelijk maken want dat staat wel pimp . Edit: Oja ik ga morgen een TUT maken over hoe je velgen in sketchup moet maken, inclusief banden. * Bewerkt: 16 oktober 2006 door Puma
Blastov Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Helleu, Vandaag heb ik helaas niet aan het MS eiland gewerkt, ik kon windows nog maar 2 dagen gebruuken dus ik moest hem wel formateren, met tegenzin maja. Ik heb nog wel 3 renders gerukt, het eiland is nu 96%, deel 1 dan. Hier was ik tot 2 uur 's avonds mee bezig: Het enige wat nog moet komen is een strand naast dat grote gras stuk.
gybrus Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 nice blastov. wordt steeds beter grats
FIRE1BULL Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Wow... Echt ultra uber f*cking geil!!! De texturen zijnallemaal goed. Alleen die van het gras vind ik precies wel wat minder. Maarja hangt ervanaf welke soorten gebouwen je erop zet is de texture goed. BV... Als je er oude appartementen of oude huizen opzet is det texture goed. Als je nieuwe,moderne wolkenkrabbers neemt dan moet die texture mooi groen gras zijn. Maar voor de rest zeer goed!!! EDIT... En euhm gybrus ik denk dat je je post ff moet editen want er staat grats inplaats van greets. LOL!!! Bewerkt: 17 oktober 2006 door FIRE1BULL
Blastov Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Fire1bull, het is voor Mafia Stories, het is de bedoeling dat er dan ook geen moderne gebouwen op komen. Voor de rest klupt het wel wat je zegt. Oja, je moet niet te veel op de woorden letten die dabeast, gybrus en ik zeggen, kan soms wat gaar zijn.
Puma Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Blastov !! Ziet er goed uit! Waarom ? En hoe heb je die auto's laten rondrijden???
gangster28 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Vet man en je hebt ook de paths aangepast of niet?
Blastov Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 gangster28, jep paths heb ik aangepast. Puma, Door behulp van een tool. Oja, let niet op de emticons die ik soms gebruik.
Puma Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Blastov kan je mij plz vertellen welke tool !!!!
S-te-Fan Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Brugetje Ik ben een filmpje aan het maken, hier al vast een voorproefje (computer valt van flat af) Bewerkt: 20 oktober 2006 door stefaneke
Recommended Posts