Puma Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Ziet er wel vet uit!! Anyway, hier wat screens van wat ik afgelopen tijd gemaakt heb: Bureaustoel 1 2 3 Bureau 1 2 3 Jullie zullen binnenkort wel zien waar ik dit voor gemaakt heb.... EDIT SORRY IK HEB DE SCREENS TE GROOT GEMAAKT ik moet nu gaan eten ik zal ze na het eten veranderen... Ik heb ze ff veranderd in links, uploaden was me te veel werk xD. Bewerkt: 20 oktober 2006 door Puma
Blastov Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Simpel maar leuke models. Alleen zuigen de textures. Als het sketchup is dan snap ik het wel maar als het 3ds max is kun je ze wel beter toepassen.
Puma Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Wat betreft de textures: Je kan veel meer met Sketchup dan jullie denken.. je kan ook in Sketchup de textures scalen enz., en wat betreft de keuze van de textures... ik ben een mod aan het maken en ik heb gewoon even wat zwarte textures enzo er overheen gegooid, omdat je dat ingame toch niet echt ziet. Als ik voor alles weer andere textures zou gebruiken, zou de txd veel te groot worden.
DaBeast Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) @Blastov:Zozo, weer opgeschoten? Ik ben jaloers op je! @Puma: Leuke models, toch zou ik echt iets aan die textures doen. Maar als je echt GTA gericht en realistisch gericht wilt gaan, zou ik echt naar Maya/3DS Max gaan. Je models gaan veel meer kwaliteit hebben, en je gaat veel betere renders kunnen maken. Een model uit verveling : Edit: Zoals je kan zien is het bovende een bug, ik weet hoe ik die kan fixen, maar ga dit niet doen omdat ik hem toch niet release. In de lucht: Ik ga hier niet op verder, en ga hem dus ook niet releasen (tenzei dat mensen dat willen). Ik heb hem gemaakt uit verveling. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 21 oktober 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Dabeast, dat pwnd. Jammer dat je geen 2dfx op een auto kon doen anders zou je er zo een vette dikke nitro boost shit voor kunnen doen. Dat moet als tuning part in ms.
Puma Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ROFL voor de Hydra? Best vet Je zou er alleen nog ff een Camo-texture overheen moeten gooien en wat raketten eraan maken zou egt fun zijn xD!!
-Roy- Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 @Blastov:Zozo, weer opgeschoten? Ik ben jaloers op je! @Puma: Leuke models, toch zou ik echt iets aan die textures doen. Maar als je echt GTA gericht en realistisch gericht wilt gaan, zou ik echt naar Maya/3DS Max gaan. Je models gaan veel meer kwaliteit hebben, en je gaat veel betere renders kunnen maken. Een model uit verveling : Edit: Zoals je kan zien is het bovende een bug, ik weet hoe ik die kan fixen, maar ga dit niet doen omdat ik hem toch niet release. Misschien met de functie cap?
DaBeast Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Misschien met de functie cap? Neen, dat is niet nodig. De bug komt door de 2 ruiten, bij de originele model zitten 2 ruiten. Eentje zonder de "gebarsten" texture, en eentje met. Vliegtuigen hebben die niet. Maar als je blijkbaar de originele gebroken ruit er op laat zitten, dan krijg je het effect dat je hierboven dus ziet. Maar omdat ik hem toch niet ga releasen, doe ik niet verder aan dit project. Tenzei echt veel mensen het leuk vinden, en willen dat ik het release. Dan ga ik er pas op verder. Edit:Ik heb de auto niet geconverteerd, hij zat gewoon standaart in San Anreas. De originele auto heet Windsor en ik heb de motoren van de AT 400 genomen.Aan deze auto heb ik maar 10 minuten aan gewerkt. De COL is nog niet in orde, maar dat maakt niet zo veel uit. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 22 oktober 2006 door DaBeast
Twenty Eyes Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind het een erg leuk model. Er zit veel creatieviteit in verwerkt. Een erg leuke manier om je vrije tijd te besteden. Je leert er bovnedien ook nog vel van. Hoelang heb je er eigenlijk aan gewerkt? Inclusief converteren etc.?
GTA Fanaat Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Hij ziet er wel leuk uit. Jammer dat je hem niet downloadbaar gaat maken
Blastov Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Nou, ik ben het treinspoor aan het maken voor Mafia Sotires uuteraad. Binnenkurt meer screens.
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 jummie ziet er weer es giel uit. ik ben trouwens al op een theorie gekomen hoe een treinske werkt. waarschijnlijk de 2 treinen.(die in sa zitten) maar dat is 100% info voor gta Mafia Stories en GTA Madore. grats
burpicane Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 hoe de treinen werken is allang bekend hoor
gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ja met paths maar er is nog niet echt bekend hoe je die zelf maakt (zover ik weet) btw er is nog een ander systeempje dat controleerd of je niet te hard door de bocht scheurt grats
Puma Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik denk dat ik het wel weet, maar ik weet niet of je het wil weten ivb met je Mafia :PPPPPPPPP
Recommended Posts