gybrus Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) nou vertel als je zegt path editor dan heb je het al fout. why? die maakt namelijk geen trein paths grats PS: mischien is het bestand van dezelfde soort opbouw maar het zal nogsteeds heel anders zijn. Bewerkt: 23 oktober 2006 door gybrus
Blastov Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Lol, show jouw models topic ?, trein paths ? Moet niet gekker worden hier. Ik Heb het spoor ietsjes verbeterd, ik vind nog steeds de railing iets missen en het klupt niet. De afmeting met de het spoor en de sa trein kluppen 100% klupt. Oja, de trein paths werken anders als die nodes shit van cars\peds paths. In die train.ipl \ train2.ipl zit een hele rits coordinaten. Oja, en als het niet lukt kunnen we het het altijd nog van myriad rippen. Klupt trouwens.
Nickonly Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ik vind nog steeds de railing iets missen en het klupt niet. Miss als je de rails iets dunner maakt (de stalen balken zelf). Dan ziet het er realischtischer uit, Kijk maar 'ns op een willekeurig plaatje van een spoor: http://www.pilipalapress.com/images/rails.jpg Maar werder ziet ie er wel mooi uit hoor!
Blastov Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Gut idee ja. Heeft er iemand goed textures voor het spoor ? Dus een houten en een metale ?
DaBeast Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Sorry Aansteker, maar ik heb geen texture voor je, Leuke model trouwens . Ik heb ook niet stilgestaan, Dit heefd me ENORM veel moeite gekost om de model, zonder mesh-errors en met textures in 3DS Max te krijgen. Ik ben er 5 dagen aan bezig geweest, om uit te vinden hoe dat moet. Maar het belangrijkste is: hij staat in 3DS Max. Nu nog de dummy's plaatsen, COL maken en in San Andreas zetten. Edit: Voor dat iemand me verkeerd begrijpt, ik heb de model uit Half Life² gehaald, en dus niet zelf gemaakt. Screens: Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 24 oktober 2006 door DaBeast
Blastov Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Dabeast, Lieve skat, Dat is gewoon te geil, ik kan er niet meer woorden aan vast maken. Half Life² pwnd zo zwaar, die textures alleen al. Nu nog in sa naaien, om het helemaal af te maken. Ik benoem je officieel tot pro-mudder. Groeten van de enige echte Rubeer. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Blastov
gybrus Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ruk beer jij na aapser. ja beest dat is uber duber super fluber knuper gruber luker WHATEVER GEIL!!! ja zeker jij bent echt pro mudder. Zal Bradley nu jarlours zijn?[/font] @chris er is een trein spoor hier in de buurt ik kan als je wilt screens maken en die dan naar textures photoshoppen Man beest you own!!!!!! Really dont try this at home Only Dabeast can handle it. grats
Puma Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Jaaaaa....dat wordt zoeken waar je moet klikken!! Ik heb ff een traintexture uit SA geleend en die ff op Imageshack geupload en die moet je dan even opslaan en dan even in .bmp zetten als je dat wil... Speciaal voor jou: treintunnelenwegspoortexture!!!! Oja wil je nog weten wat het langste bestaande Nederlandse woord is wat ook in het woordenboek staat? Jaa dat wil jij wel weten he!! Weetje wat het is? Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen!! Jaa daar had je niet van terug he!!! Succes, Grtz Puma.[/u] >>> Door Matiscus: Dit gedrag sta ik helaas niet toe. De leden vragen om deftige hulp... Niet naar sites van Teletubies... Links weggehaald. En je hoort nog wel iets van ons! <<<
Tim Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Jaaaaa.... dat wordt zoeken waar je moet klikken!! Ik heb ff een traintexture uit SA geleend en die ff op Imageshack geupload en die moet je dan even opslaan en dan even in .bmp zetten als je dat wil... Speciaal voor jou: treintunnelenwegspoortexture!!!! Oja wil je nog weten wat het langste bestaande Nederlandse woord is wat ook in het woordenboek staat? Jaa dat wil jij wel weten he!! Weetje wat het is? Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen!! Jaa daar had je niet van terug he!!!Succes, Grtz Puma. Volgens mij word dit gezien als dikke SPAM, want dit bericht slaat nergens op (niet de tekst, maar een en al die links). Kun je hier geen warn voor krijgen?
Blastov Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Netjes gybrus, zeer pwnd maar doe wat aan je overgangen, die er overgens niet zijn , of was je dat al van plan ? Puma, zoals je kunt zien mischien, ik weet niet of je dat kan maar mijn treinspoor is in 3d en dat is een 2d texture. R* doet het lekker simpel maar ik weet wel beter. Gybrus, nee die zal wel niet jaloers zijn , hij kan zoiezo geen voertuigen maken\converteren. Hij pwnd iedereen weer met gta maps modellen. dus ja, ieder zo zijn ding. Oja waarom ben ik gudverdummu nou weer een na-aper, straks ga ik echt huilen hoor. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Blastov
Jorge_F Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Als Bradley wil neukt ie ook wel voertuigen hoor, alleen daar besteed hij zijn tijd niet aan. Bradley kan alles, hij kon ook als eerste 2dfx (als eerste Blaster! ). Bradley gaat even een middagje zitten en 's avonds heeft hij zijn eerste voertuig ingame.
gybrus Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 er is overgang hoor van weg naar zand en dan naar berg en gras naar berg... alleen klupt de kleur niet helemaal maar ik wil eerst weten hoe het ingame eruit ziet en mischien neem ik dan andere textures... btw met na aper bedoel ik dat ik met pro mudder kwam @Jorge kan bradley mischien wel maar wat boeit mij dat nou 2dfx ok maar op gtaforums zal er wel eentje er eerst zijn geweest je weet maar nooit maar hier was die zover ik weet the first. en over die atuwtjas (autotjes) zal dan wel maar dan krijgt hij het nog zeer druk naar mijn gevoel grats
Puma Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Puma, zoals je kunt zien mischien, ik weet niet of je dat kan maar mijn treinspoor is in 3d en dat is een 2d texture. R* doet het lekker simpel maar ik weet wel beter. Als je goed kijkt, is het treinspoor van San Andreas ook 3d. Wat wil je dan? Een metaal, grind en hout texture? Zeg het maar en ik zorg ervoor .
gybrus Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 omfg naja nieuwe screen van deze pwner. Name: ownage inside =P grats
Recommended Posts