Blastov Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Puma, ik noem dit plat: Oke, alleen de railing is 3d. Maar die texture zal nooit staan op mijn pwnd railspoor. Ik heb trouwens een houten en een metale texture nodig, zoiets als dit: Jorgie, Als je nog nooit een auto gemaakt het lijkt mij het de eerste keer vrij moeilijk. Overgens klupt het wat je zegt, bradley was eerder maar als bradley iets doet, doe ik het ook, als bradley iets kan, kan ik het ook. Hij kan sa paths ik erna ook. Hij kan 2dfx maken ik erna ook. Oja, dat bradley een 2dfx tutorial heeft gemaakt is allemaal te danken aan mij, hij vond dat als MS het kan dat iedereen het mag kunnen. Gybrus, niet liegen tegen mij. Dabeast begon met mudder, pro-mudder. Oja de enige die het kon was Steve-M, het is immers zjn tool waar bradley en ik het mee geleerd hebben. Met vriendelikke groeten, Rukbeer. Bewerkt: 25 oktober 2006 door Blastov
nick11123 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Blastov mss is zijn deze texture,s wat voor je Hout voor de balken Metaal voor de rails, ik hoop dat je hier wat aan hebt want ze zijn moeilijk te zoeken en anders moet je gewoon een houte texture nemen of een stalen zoals deze
Nickonly Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Mooi hoor Peter, maar ik heb een paar opmerkingen: - Hij is nogal, eh, puntig. - Het achter roer is nogal klein, is in het echt langer en hooger. - Hij lijkt een beetje op mijn vliegtuig van iets van 10 (?) bladzeides terug - De motoren zijn een beetje lang - De vleugels staan in het echt iets naar boven gericht. - Waar is de ruit van de cokpit? - 4 motoren aan de vleugels en nog eens 2 op het achter roer? beetje veel?] - De wielen zijn nog al raar, het zijn niet echt van die rechte buizen. Maar denk nou niet dat ik je afkraak ofzo hoor! Zie het als tips die je er nog aan kan verbeteren. Kijk eens naar mijn vliegtuig, of een ander plaatje van een vliegtuig, en kijk wat je er nog aan kan verbeteren.
peter99 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 je hebt helemaal gelijk ,thnx voor de tips ik ga opnieuw beginne denk ik
Puma Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Gybrus, ziet er leuk uit maarrreeh... wat is het?
gybrus Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 een grot xD even voor de duudelijk hijd. links is een uitgang je kijkt vanaf een weg beetje in het midden is een stuk zand soort strand rechts loopt de grot nog door. grats
Jorge_F Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Jorgie, Als je nog nooit een auto gemaakt het lijkt mij het de eerste keer vrij moeilijk. Overgens klupt het wat je zegt, bradley was eerder maar als bradley iets doet, doe ik het ook, als bradley iets kan, kan ik het ook. Hij kan sa paths ik erna ook. Hij kan 2dfx maken ik erna ook. Boeiend, jullie hebben ook allebei geen leven . Oke nu ff serieus he . Je moet niet denken dat ik echt geen respect voor je heb ofzo Blastov, dat heb ik wel hoor. Ik vind redelijk knap dat je het zelf hebt uitgevonden, ik dacht eerst dat Bradley het aan je had uitegelegd. Dus petje af . Bewerkt: 26 oktober 2006 door Jorge_F
mickey Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 M'n Murcielago was een beetje gescrewd, dus waag ik een nieuwe poging om een MW car te converteren: Ik ben best wel tevreden met de renders, dat de smoothing niet weg is (hoewel ik het wel opnieuw moest doen), en de snelheid. (ben vanmorgen rond 12 uur begonnen ) Ik ga (waarschijnlijk) nog een tut maken over hoe je MW cars in SA krijgt. (als deze lukt ) Greets, Mickey
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 WOW, ziet er zeker niet slecht uit Mickey!! Ga zo door Super mooi gemaakt!!!
Killa-Billa Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb ook eens iets gemaakt , ik ben zowat een beginnende modeller, dus het is mss niet veel, maar voor nog amateur te zijn vind ik hem toch goed gemaakt :$
nick11123 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Mickey ziet er goed uit hope dat je hem in SA krijgt Killa-Billa: ziet er heel mooi uit voor een beginner dan he als je dan mijn beginende models ziet is deze echt beter ga zo door KUTGW
Big-Bear Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb ook eens iets gemaakt , ik ben zowat een beginnende modeller, dus het is mss niet veel, maar voor nog amateur te zijn vind ik hem toch goed gemaakt :$ Het ziet er aardig uit, maar er kunnen veranderingen zijn, om hem als ware te "prefectioneren" De kastjes zijn in orde, daar heb ik een klein dingetje aan op te merken, het is misschien beter om een klein stukje speling tussen de kastjes te laten, zo ziet het er wat mooier uit, en er komen gaan Poly's bij. Dan het Bureaublad, deze kan je beter een stukje naar beneden doen, dan ga je naar Convert to Editble Polygon --> Extrude, hier Extrude je hem 0,001, je zal denken he raar, maar nu moet je even Outline opzoeken in de Editble Polygon Tab, nu Outline je hem zoveel als je wilt, als het maar geen - word, nu selecteer je de face die je zojuist hebt geoutlined, en die extrude je ook weer wat omhoog, gewoon zoals je het mooi vind, en viola je Bureau is al een stuk verbeterd
Killa-Billa Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Het ziet er aardig uit, maar er kunnen veranderingen zijn, om hem als ware te "prefectioneren" De kastjes zijn in orde, daar heb ik een klein dingetje aan op te merken, het is misschien beter om een klein stukje speling tussen de kastjes te laten, zo ziet het er wat mooier uit, en er komen gaan Poly's bij. Dan het Bureaublad, deze kan je beter een stukje naar beneden doen, dan ga je naar Convert to Editble Polygon --> Extrude, hier Extrude je hem 0,001, je zal denken he raar, maar nu moet je even Outline opzoeken in de Editble Polygon Tab, nu Outline je hem zoveel als je wilt, als het maar geen - word, nu selecteer je de face die je zojuist hebt geoutlined, en die extrude je ook weer wat omhoog, gewoon zoals je het mooi vind, en viola je Bureau is al een stuk verbeterd Bedankt voor de tips Heb ze net toegepast, en het ziet er inderdaad al weer wat beter uit Bewerkt: 28 oktober 2006 door Killa-Billa
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nog te doen: Reflecties toevoegen Wielen herpositioneren Rechter deur goed laten sluiten Voorlichten zichtbaar maken Interieur "muur" weg halen Schade model maken Voor- en achterbumper maken Tuneable maken (als laatst) Greets, Mickey
Recommended Posts