DavidoS Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nog te doen: Reflecties toevoegen Wielen herpositioneren Rechter deur goed laten sluiten Voorlichten zichtbaar maken Interieur "muur" weg halen Schade model maken Voor- en achterbumper maken Tuneable maken (als laatst) Greets, Mickey Wow echt vet man! met reflecties word ie echt mooi, (en tunebaar:D)
gybrus Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 wooot mickey goed gedaan. effe vraag komt die ook in ms of gta madore?? grats
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) @Gybrus: Mogelijk op aanvraag. Update: Ik heb de body met reflectie getextuurd. Ik ga nu de voorlichten fixen. EDIT: Ik heb hem even ingame met body reflectie, ziet er meteen al beter uit Ben zelf best wel tevreden. Bewerkt: 29 oktober 2006 door mickey
SWYV Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 mss mooier als jij de wielen wat breder van elkaar weg zet, nu lijkt het alsof te diep in de kas maar ziet goed uit
MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 mss mooier als jij de wielen wat breder van elkaar weg zet, nu lijkt het alsof te diep in de kas maar ziet goed uit Ja die wielen moeten wat groter.. maar ik lieg als ik zeg dat die lelijk is!
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 mss mooier als jij de wielen wat breder van elkaar weg zet, nu lijkt het alsof te diep in de kas maar ziet goed uit Ja die wielen moeten wat groter.. maar ik lieg als ik zeg dat die lelijk is! Wat hij bedoelt, is dat de wielen wat te ver in de kassen zitten. daardoor lijken ze heel smal. Maar dat heb ik al gefixt, en ga ik zo ingame zetten. Greets, Mickey
Jorge_F Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Zeer netjes Mickey zeer netjes . Alleen een minpuntje is dat de wielen niet zo goed zitten, misschien de wielen dus nog ietsje breder, ze zitten nu teveel in het chassis . owja, al gezegd zo te zien . Ga zo door . Bewerkt: 29 oktober 2006 door Jorge_F
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb het meteen maar even gefixt: Ik ga nu nog even proberen de voorlichten te fixen.
Puma Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Vet.. Vetter... VETST... MEGA VET!!! Ziet er goed uit! Ga je ook nog bodykits erop zetten? Ik wil eventueel wel Paintjobs maken!! (ik heb onder andere deze paintjob gemaakt voor SWVY's Lexus) EDIT: Deze auto MOETMOETMOET ik gewoon hebbehebbehebbehebbe!!! Als hij af is, post 'm ook op andere sites, dan kunnen er nog meer mensen die Cr@zY Sh!T checken!! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Puma
SWYV Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 voorlichten? is dat geen raam die niet getextuurd (alpha) waardoor jij geen licht texture ziet?
mickey Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ja dat klopt SWYV. @Puma: Ik misschien nog wel paintjob's ervoor maken. Maar ik ga hem eerst helemaal goed proberen te krijgen. Updatetje: Bewerkt: 29 oktober 2006 door mickey
Puma Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Ik wil wel paintjobs maken (of een van de).... vind ik echt gaaf!!! Ik maak ze zo, jij zegt maar wat erop moet komen !
SWYV Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 @ Puma, het is niet eenvoudig om paintjob te werkend te krijgen moer eerst UVW mappen van alle kanten enz... @ Mickey, gebruik de originiele paintjob texturenaam: - remapelegybody128 (voor in de wagen.TXD) - elegy.body256 (die .moet een cijfer zijn (1 tot 4) hangt ervan af van welke paintjob nummer (wagen.TXD (. moet 1 tot 4) ik wens jou alvast veel succes toe
DaBeast Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Zo, heb weer eens verder gedaan aan de Airboat van Half Life². Een aantal bugs moeten nog gefixt worden: De stuurvleugels moeten gepositioneerd worden. Beetje groter maken. Screens: Vriendelijke groeten, DaBeast
Puma Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Dat ziet er al vet uit, DaBeast! En het is ook nog SA-stijl... ga je 'm ook releasen, zodat hij ook downloadbaar is ?
Recommended Posts