Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

Geplaatst:

zover ik weet is de car van mickey en de uber thing van Dabeast.

Exclusief voor GTA Mafia Stories.

dus er zal denk ik geen apparte release zijn....

grats

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat ziet er weer eens geiltjes uit dabeast. Maar had ik ook niet aders verwacht van jouw. Zover ik weet word hij exclusief voor MS, maar daarvoor moet je dabeast raadplegen. Oja, dabeast, je zou hem als een hoevercraft moeten laten werken, dus op land + water. :D

Geplaatst:

Wow echt strak Mickey zier er erg gelikt uit :-(

zo mooii :*D

Dabeast Ziet er goed uit mooii gedetaileerd enzo :Y

alleen effe een minpunt ga jij die texture,s nog verbeteren? want ik vind ze wel een beetje vaag

maar Keep It Up ik zou dat niet kunnen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

blastov :puh: ik geloof dat het al als hovercruft is alleen post die geen water screens ;sad...

effe platke van mij

hier zat ik verdorie 15 min aan te rotzooie om hem bugyless te krijgen :-(

grats

EDIT ik heb ook nog een screen in het Madore ppt topic gepost dat heeft namelijk wienig met 1 moddel te maken en meer met madore... dus daar zie je dat plaatje dan.

grats

EDIT

nog even een link naar het speciale topic waar ik madore sh*t post :-(

madore ppt topic

EDIT

:-( mensuuh post nou iets .....

grats

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst:

Je hoeft toch ook niks te zeggen ?

Maar 't is wel leuk gybrus.

Oja een paar manesen zaten te zeggen dat ze de textures op dabeast zijn geile airboat niet mooi vinden. Iig, is dit wel mooi, want zo is het ook in HL² zelf. Als je namelijk een kleinere UVW Map neemt zie je zo goed dat de texture er meerdere keren opgeneukt is, en dat geeft een lelijk resultaat.

Geplaatst:

het gaat er om dat ik van 1 objeckt 2 inelkaar heb gemaakt die daarna uit elkaar gaan(zonder boegs)

grats

Pak een paar boxen, bewerk ze, gooi er msmooth overheen, en je hebt een boot :puh:

(hij heeft 15230 poly's :S)

ik heb ook nog een low poly versie van "maar" 676 poly's :D

post-3799-1162462200.jpg

15230

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Die ziet er zeker vet uit!!!

Hier nog wat knutselwerk van mij, vraag me niet wat het is, hoe ik het gemaakt heb en hoe ik op het idee ben gekomen...

1xv2.jpg

3nv1.jpg

4kn6.jpg

2bl2.jpg

5il4.jpg

Ik weet dus niet het is... maar ik vind het er wel euhm... vaag uitzien...

Geplaatst:

Leuke ster (of wat het ook is :))

Nou ik dacht laat ik nog eens wat posten. Nu ik max9 gedownload heb (ja legale trailer) ben ik nog eens aan de slag gegaan mijn pen te fixen met betere materials, dit keer zonder vray of brazil maar met de standaard scanline renderer. Dit is wat het geworden is, vrij simpel maar toch wel goed gelukt dacht ik:

pencil.png

Wow ziet er mooii uit Wauzie :klap:

echt mooii lijkt net echt :)

nou ja laat ik maar wat crap van mij showen :puh:

ballky5.jpg

het moet een bal voorstellen :cab:

ik heb dat rode heb ik met een tut van Gizmo gedaan over carpainting tut

ik was gewoon een beetje aan het klote met renderen :sigaar:

:dans:1000,e Bericht :dans:

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Ik vind hem er toch heel aardig uitzien, misschien lijkt hij een beetje maf maar dat komt omdat het maar een bol is en nog niets om hem heen heeft om te reflecteren.

Geplaatst:
Ik vind hem er toch heel aardig uitzien, misschien lijkt hij een beetje maf maar dat komt omdat het maar een bol is en nog niets om hem heen heeft om te reflecteren.

Bedankt nog voor je reactie :Y

Ja dat is waar dat het er maf uitziet hij heeft alleen maar één box om te reflecteren

en voor mijn eerste Car Painting vind ik hem zelf ook wel goed gelukt :)

Geplaatst:

Dan post ik ook maar iets wat ik heeel (Ja echt HEEL) lang geleden gemaakt heb, voor iemand!

Namelijk, dit straatvoetbalveldje. Ik zeg er meteen bij, hij is lelijk. En omdat ik hem uit de prehistorie tevoorschijn heb getoverd, ontbreken er een paar textures!

powerdvd200609211835068wb9.jpg

AppleMac...

Tussendoor projectje

klik hier

en klik hier

Hij is ook nog niet af, ik werk er nog aan; een paar textures kloppen nog niet, en de .......... en de ..... moeten nog getextured worden, en dan kan ik de ...... ...... ..... gaan veranderen!!!

Dit wordt een 'kleine' mod, jullie zullen binnenkort wel zien wat het wordt... alhoewel je het waarschijnlijk wel kan raden :cya: .

Bewerkt: door Puma
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...