Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@Andijvie: Super knul, je hebt erg je best gedaan op detail en het komt er ook erg mooi uit in je render. In één oogopslag kon ik al zien wat het is. Je hebt alles erop en eraan zitten, ga zo door knul; 8,9/10

@Coolboy360: Ik vind het er aardig uitzien. De material die je hebt gebruikt voor je tekst ziet er wel speels uit. Jij hebt een soort van apart stijltje waarin je je models maakt, met je naam erbij en wat planten. Ik zou graag ook een keer van jou een object willen zien, in plaats van alleen wat tekst. Laat je inspiratie dus gaan en kijk om je heen wat je kunt gaan moddeleren; 7/10

@Puma: Helemaal niet gek, je hebt goed gekeken naar hoe een Mac Donalds gebouw er in het echt uitziet, en ook het draaieffect van de M ingame ziet er leuk uit. Een minpunt is dat ik de deur niet kan vinden, terwijl ik hem had verwacht onder het afdak aan de rechterkant. Ook mogen er wel iets meer ramen bij; 7,5/10

@AppleMac: Als je hem zo lelijk vind waarom post je hem dan? Let goed op bij het moddeleren dat het een beetje realistisch blijft. Bijvoorbeeld je doelen, die zijn ongeveer 2,5 meter diep, ook zijn er veel lantaarnpalen voor slechts een straatvoetbal veldje. Het model van de lantaarnpalen ziet er wel goed uit, ook de generics zien er aardig uit; 6,5/10

@Wauzie: Geweldig hoe je van zo'n simpel object in real life een prachtige render kunt maken. De material die je hebt gebruikt zien er supergeil uit en geven de render een frisse look. Overigens vind ik dat balkje onderin met nutteloze informatie er ook erg proffesioneel uitzien. Ga zo door jongen; 8,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

k had zin om een robot te make:P

rate em maar :puh:

robot2hn1.png

Bewerkt: door nuke_obelisk

nuke_obelisk: Ziet er wel mooi uit! Textures passen goed bij het model, al zou ik ze iets groter maken en dat bruin eruit halen. Ook vind ik die punten op de poten wat minnetjes, dat past gewoon niet bij de rest van het model. Probeer je volgende models ook te renderen: klik in de menubalk op "View" en klik "Shadows" aan en "Axes" uit, en in het "Rendering" menuutje wat ook onder "View" staat, klik je alle "Edges" even uit. Nu ziet je model er al een stukje beter uit... Ik zou misschien nog iets meer details erop zetten, wat uitsteeksels, wat roostertjes etc.

Ik geef je hier wel een 7.5 voor.

Wazuup: Ehm :t ff over die deur, die is er wel maar die zie je niet op de foto. Hier nog ff de link. Die deur is er wel, daar waar die gele marker te zien is. Ik denk dat ik nog een tweede deur ga maken, alleen komt die aan de rechterkant, waar jij dus bedoelt en ik voeg dan een interieur toe; ik maak de ramen ook doorzichtbaar. Die deur is er dus wel, maar die zit dus aan de linkerkant, in plaats van rechts :puh:. Ik moet alleen nog even de .dff weten van het interieur... Ik zal nog wel een updateje posten als ik 'm afheb, want de textures op de draaiende M kloppen ook niet.

Edit: Hier nog ff een werkje van mij, een rim

screeniesi7.th.jpg

Ik wou de 'zijkant' van de rim, waar je tegenaankijkt als de rim rechtop staat, eigenlijk nog een texture geven wat je ook op 'echte' banden ziet, met iets van "Yokohama" ofzo erop... maar op een of andere reden kon Sketchup het stuk dat ik zo wou texturen niet mappen...

Rate a.u.b.???? :Y:Y

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

@Puma:Ziet er goed uit, vooral de velg zelf. Nu alleen nog de texture op de band goed krijgen...

Hier nog een WIP van een bureaulamp:

lamp1ef2.th.jpg

erterer0: Het ziet er allemaal leuk en mooi uit alleen kan ik het niet helemaal precies zien omdat het plaatje beetje klein is... upload de volgende keer anders de link, dan kunnen we het allemaal een beetje beter zien :) . Maarja, over het model: leuk, ook mooi gemaakt met die bultjes ertussen. Ik kan alleen niet zien of dat gebouwtje één kubus is, of gedetailleerd... Die bochten vind ik veel te hoekig, en misschien te hobbelig voor een autoracebaan? 6,8 hiervoor...

Hier nog een huisje van mij:

1xk1.th.jpg

2ar7.th.jpg

Ik heb er ongeveer een uurtje aan gewerkt, en 2/3 ging op in het texturen ervan.

Edit: Nu ook in andere soorten en maten! xD

1zn1.th.jpg

2pm8.th.jpg

2mj0.th.jpg

1yy1.th.jpg

1xg7.th.jpg

2yn1.th.jpg

Misschien dat ik 'm ook in het grijs-rood ga maken... lol

Edit 2: Nou, hier is de grijs-rode dan:

1sm5.th.jpg

2co3.th.jpg

1ei6.th.jpg

2oc9.th.jpg

En nu wil ik dus graag weten welke combinatie, in kleur en voordeur, jullie het mooiste vinden :*D .

Edit 3: En hier zijn nog wat screens van een villa die ik voor de lol aan het maken was:

1mm3.th.jpg

2xr7.th.jpg

3rx8.th.jpg

:cya: Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Heb nog wat ligge klote en kwam uiteindelijk op een ipod uit, i know, kabeltjes zijn er nog niet :puh:, maar het gaat om het principe. Maar die default scanline renderer blijft me verbazen.

ipod_tumb.jpg

Geplaatst:

Wauzie

Goed gedaan.

De reflectionmap is ook heel goed gelukt.

Alleen ik vind het een beetje breed.

Voor de rest is ie goed :)

@Wauzie: Mooie Ipod, aleen vind ik hem wat breed of het schermpje te klein. Het lijkt alsof het met Vray werd gerendert.

Na 1 uur zitten rommelen ben ik tot een 'nieuw' soort material bekomen. Het is niet echt nieuw, maar je ziet het niet vaak in renders. Namelijk Cell Shading'. Dit soort techniek word gebruikt bij games als XIII en Viewtiful Joe.

cellshadedcopywd8.jpg

Het ziet er nu nog allemaal gaar uit, maar dat komt omdat ik het gekombineert heb met een Clay-Render. Als je bijvoorbeeld een wapen in Cell Shading rendert met verschillende kleuren, word het natuurlijk een stuk mooier. Dit was aleen even een test. Later zal ik een betere maken, en een tutorial maken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Het topic moet een beetje actief blijven dus heb ik nog wel een screentje :puh: .

picture1cn7.jpg

Ik probeer een soort straatje te maken. Misschien zet ik het ook nog ingame als het af is.

Geplaatst:

Gewoon puur om te oevenen :engel: .

Ik vind het nodig om af en toe een straatje te maken, om je kunsten onder controle te houden.

Ik heb al 2 keer een straat gemaakt, en iedere keer word het mooier. Ik bedoel niet alleen de weg trouwens. Er moeten natuurlijk wel huizen of andere dingen langs de weg. Als het straatje af is zie ik wel wat ik ermee doe.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...