teuntjuh Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Paar renders van auto's voor de VCSA mod. Default Scanline Renderer. Bewerkt: 20 november 2006 door teuntjuh
EXIT Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 best leuk gemaakt teuntjuh maar hier weer eens een kleine moddelling van mij. beetje slech gelicht. weet het
Twenty Eyes Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik zie dat je last hebt van die zwarte plekken op je model. Ik weet er wel een oplossing voor. Ik neem aan dat je 1 geheel object hebt. Anders moet je alles attachen.Selecteer je object. Maak dan een Polygon selectie. Selecteer alle vlakken. (ctrl+a) Scroll naar beneden tot je "Smoothing Groups" ziet in je lijst. Klik dan op "Clear All". Als allerlaatst klik je op "Auto Smooth". Als het goed is, is je probleem nu opgelost. Voor de rest ziet je model er mooi uit. Je hebt ook een mooie houttexture gebruikt. Als ik je object een cijfer zou moeten geven, zou het een 6,7/10 worden. Bewerkt: 21 november 2006 door Twenty Eyes
EXIT Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 dank je wel voor je info maar ik gebruik zmodeler2 niet zo goed om van die mooie dingen te maken maar wel perfect voor gta modding
gybrus Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Hallo, Na lange tijd niks te hebben gemoddeld of weinig te hebben gemoddeld post ik maar weer eens iets. Eerst even een kleine uitleg. Dit moddel komt in GTA Madore. Waarom post ik het dan hier? Ten eerste is dit de moddeling en texture showroom. Ten tweede is dit gewoon een moddel nothing more. Ten derde je ziet inderdaad geen regenpijp dat klopt dat valt bij mij namelijk onder genericks. ook zonneschermen, lantarenpalen, posters(ja die komen er ook op vandaar die kaale plekken) en natuurlijk de omgeving.(straat andere gebouwen ect.) Van mij zie je hier dus alleen objeckten die alleen staan de omgeving en what ever wat in GTA Madore komt post ik netjes in het sub-forum.(Helaas kijken daar een beetje weinig mensen :O) Dan komen we nu tot de screens. Dan vraag ik jullie nu netjes of jullie ook commentaar willen geven. Alvast bedankt,Gybrus Bewerkt: 23 februari 2007 door Dhr.Gybrus
Big-Bear Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Het ziet er goed uit, maar ik vind 1 raam in 1 zo'n vierkant niet mooi staan. Doe er wat meerdere op de zijkant. Ook mis ik de deurtexture. Verder vind ik dat kleine raampje niet zo denderen, maar dat is mijn mening. Al met al een prachtig gebouw gybrus
gybrus Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hallo, Kleine toevoeging aan mijn lap tekst. -Ramen en Deurposten zijn nog niet gerextureerd. De deu op de screens heb ik geimporteerd uit gta in game heeft die dus wel een textuur. -Op de meeste kale plekken komen posters. -Kleine raampjes zijn van wc douche what ever waar je in iedergeval in je naakie staat :$
PJM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Oke, ik heb een computermeubel gemaakt. Ben een beginnende moddeller, dus verwacht niet iets spectaculairs Klik Comments plz...
Puma Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Als mensen zeggen dat ze 'beginnend' of 'slecht' in iets zijn, en ze leveren een mooi stukje werk af, dan noem ik dat Vissen naar complimentjes. Want volgens mij ben jij echt geen beginnende modeler, met 3dsmax, zo te zien aan het model en de details. Ziet er dus goed uit, maar beetje kaal...? Misschien dat je nog wat details kan maken, scherm, keyboard, computer zelf...? 7/10 Bewerkt: 23 november 2006 door Puma
PJM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik ben echt een beginner, heb hiervoor pas 2 models gemaakt En over de PB heeft Wazuup me nog wel wat tips gegeven, zoals dat ik moet letten op de details (Schroeven etc.). Monitor, computer en keyboard komen later denk ik nog wel, het ging me vooral om het computermeubel zelf.
teuntjuh Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik ben echt een beginner, heb hiervoor pas 2 models gemaakt En over de PB heeft Wazuup me nog wel wat tips gegeven, zoals dat ik moet letten op de details (Schroeven etc.). Monitor, computer en keyboard komen later denk ik nog wel, het ging me vooral om het computermeubel zelf. Puma, waarom zouden mensen liegen? En als ze vissen naar complimentjes is daar niets mis mee. Het is toch leuk positieve reacties op je werk te krijgen? EDIT: En compleet nieuwe objecten zijn geen details, maar compleet nieuwe objecten. Het gaat hier inderdaad blijkbaar om het meubel. Als iemand een straat modelled, zeg je toch ook niet, ik zou er nog een auto bijmaken. Bewerkt: 23 november 2006 door teuntjuh
Tim Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik heb hier een rendertje gemaakt, dit is mijn eerste render die niet voor GTA is, en waarin lichteffecten zijn gebruikt. Nouja zie en rate: Bewerkt: 24 november 2006 door Tim
FIRE1BULL Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Hey... Mooi hoor iedereen... Vooral jij Gybrus!!! Ik moest iets doen voor het school en wou er iets speciaals van maken... Hier een paar fototjes...
Wazuup Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Vissen naar complimentjes. Puma, deze jongen is wel degelijk een beginner. Ik volg hem namelijk al vanaf het begin dat hij op het forum kwam, omdat hij namelijk degene was die om deze videotut gevraagd had. Ga dus niet meteen dingen in de rondte roepen als je het eigenlijk niet weet (al kan PJM het opvangen als een compliment). Oke terug naar de orde van de dag, ik begin bij Gybrus. Leuk gebouwtje, ik vind je textuur gebruik wel goed (vooral het in vieren delen van je gebouw). Misschien kun je nog iets doen aan de vorm van het gebouw, hij is nu namelijk vierkant en dat is wel een beetje saai. Het dak is wel weer goed gedaan. @Tim: Wel leipe Mechs, alleen zoals je zelf ook wel kan zien zijn ze natuurlijk alles behalve smooth. Ook zou je wel wat lichteffecten in je render kunnen gooien, om het er wat realistischer uit te laten zien. @FIREBULL: Dat je je scene bij een raam hebt gemaakt, pakt er goed uit. Het maakt de scene leuk om naar te kijken, omdat er op de achtergrond ook nog wat te beleven is. Ik neem aan dat je een boekverslag ofzo moest maken?
DaBeast Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik ben aan het proberen van de Sentinel van San Andreas de Mafia Sentinel of Léone sentinel van GTA3/LCS te maken. En tot nu loopt alles goed. Aleen moet ik de spoiler nog modelen en het vuil op de bumpers mappen. Zodat de vorm beter uitkomt (wat nu helemaal niet het geval is). Let trouwens ook niet op dat goud, dat was een testje, dat word nog naar chroom verandert. Screens: Edit: Het modelen en de grunge mappen zijn nu klaar, het enige wat ik nog ga doen is alle dingen die normaal van chroom zijn, van chroom maken. Edit2:@Puma(onder me): Ja, normaal wel, maar daar moet ik nog tijd voor vinden . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 30 november 2006 door DaBeast
Recommended Posts