Andijvie Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Da Beast dat ziet er echt vet uit!
Puma Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Dat gaat er zeker vet uit zien!! Komen er ook nog andere velgen onder??
gybrus Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hallo, Wazuup en ik presenteren...... 2DFX voor SA !!Turt in aanmaak!! Grats, Gybrus
S-te-Fan Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Axis Armor Ready for Duty moet nog wat msmooth doen in 3dsmax en nieuwe textures zoeken, die ik maar niet gevonden krijg... verder ook nog boven de rupsen wat stalen platen Bewerkt: 2 december 2006 door stefaneke
DaBeast Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Leuke 2DFX Gybrus . Stefanneke: Ik zou inderdaat wat aan de textures doen. Als je je model gaat Smoothen, ga je je mesh waarschijnlijk overhoop gooien. Dus moet je eerst je Vertexten welden, alvorens je gaat smoothen. De Sentinel is eindelijk af, één van de weinige projecten die ik tot nu toe heb afgemaakt. Alle bugs zijn gefixt. Je kan hem zelf tunen in Transfender (wel de standaart dingen, aleen geen spoiler, anders gaat hij er lelijk uitzien met 2 spoilers), ik denk dat ik de velgen standaart laat. Ook heb ik de handeling aangepast naar de originele handeling van de Mafia Sentinel. En ik heb een filmpje gemaakt, helaas van korte duur. Het filmpje kan je op Youtube bekijken: Vriendelijke groeten, DaBeast
mickey Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Ik heb een tutorial gevolgd over werken met reactors in 3ds, en dit is het resultaat: Dit is een voorbeeld van het filmpje , dat is hier te downloaden: Filmpje Het filmpje is 139 kb, en duurt 3 seconden. Ik heb het overigens hier gepost omdat ik niet zo gauw wist waar ik het anders moest plaatsen. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Bewerkt: 3 december 2006 door mickey
kees1991 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 mickey das grapig. kun jij mij die lnk geefen van die tutorial ?? DaBeast nice echt vet mooi
Nickonly Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Ik had ook nog wat gemaakt: Klopt, hij moet nog textures krijgen, maar dat komt nog wel, het gaat nu even om het model zelf? Ik vind hem best goed gelukt. Nog iemand tips? Hij komt nog ingame (Voor The Green Light District).
Puma Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Stoel Bewerkt: 5 december 2006 door Puma
xgaming Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 De bekende astronautjes alleen zonder etiket
Wauzie Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Werkt hier nog iemand met 3ds max ? Je model ziet er netjes uit, werk je in sketchup?
gybrus Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 2DFX voor SA Hallo, Natuurlijk wauzemans. Maare kunnen jullie mischien een beetje meer commentaar geven op onze paal? Even voor de duidelijk heid als je de lamp gewoon ergens neer zet zit de lamp er gelijk in. Kind of SA paal Grats,Gybrus @the people who made it. #Leuke stoel alleen zou ik bij de rugleuning nog een randje maken zodat het niet alleen leer is. #Lol gemudde rotjes mischien leuk voor een oud en nieuw mod xD #Nice shotgun helemaal zelf gemaakt? #Mickey lol dat autotje valt halverwege er al af xD
Nickonly Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 #Nice shotgun helemaal zelf gemaakt? Jep, volgens dit plaatje
xgaming Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) @ wauzie: ja ik werk (nog) in sketchup, ben nu bezig met de tutorials van 3dsmax 8. Ben namelijk net overgestapt op 3ds max dus kan ik er nog niet zoveel in Die paal ziet er goed uit! echt zo ouderwets, goed voor jullie mafia mod. KUTGW Bewerkt: 6 december 2006 door d-game
S-te-Fan Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) Ik heb een tutorial gevolgd over werken met reactors in 3ds, en dit is het resultaat: Dit is een voorbeeld van het filmpje , dat is hier te downloaden: Filmpje Het filmpje is 139 kb, en duurt 3 seconden. Ik heb het overigens hier gepost omdat ik niet zo gauw wist waar ik het anders moest plaatsen. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Die heb ik ook gevolgd die tut is wel leuk maar nou heb ik een animatie gemaakt van een dino die aan het eten is hj is nog aan het renderen maar hij komt er vanavond nog op Ow en D-game, die rotjes moet je in GTA zetten en de granaten laten vervangen Bewerkt: 6 december 2006 door stefaneke
Recommended Posts