Rivel Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Ditis met sketchup gemaakt, het is ijn eerste werkje! Dus het isn og niet zo heel erg mooi, en de textures moet ik nog vinden! Eigenijk is het heel erg simpel http://img165.imageshack.us/img165/7816/oudgebouwwp0.jpg Bewerkt: 8 december 2006 door Rivel
erterer0 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van de wuppie die ik heb gemaakt? En een nog een Sneeuw landschap... Rivel: Dat is een erg mooi model! Die pilaren en dat geboogde afdak! Meschien nog wat deuren en hij is helemaal perfect! Bewerkt: 14 december 2006 door erterer0
RS-modder Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 De bekende astronautjes alleen zonder etiket Die moet je vervangen door de granaat en de kracht veel minder zetten dan is het net echt:P.
Puma Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Had niks te doen... klikkie Bewerkt: 14 december 2006 door Puma
Matiscus Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik heb voor mijn 206 een LCD scherm gemaakt voor op het dashboard.
.Sharingan Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Misschien onder ietsjes lager ? Want zo vindt ik het niet echt zo realisctich. Er komen ook knoppen op, neem ik aan ? Kutgw
Matiscus Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Misschien onder ietsjes lager ? Want zo vindt ik het niet echt zo realisctich. Er komen ook knoppen op, neem ik aan ?Kutgw Langer kan het helaas niet, ik heb nog nooit een LCD scherm gezien dat langer is dan het midden van je Dashboard. En voor knoppen kan ik er wel opzetten. Maar dat valt in die wagen toch niet op. Dus doe ik het maar met een textuur.
gybrus Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Hallo, Vandaag maken we het dan na een week eindelijk officieel. GTA: Mafia Stories kan nu ook online. Blastov zegt:Gybrus, eerst 2dfx en nu dit. Goed bezig junge. Hieruit kun je dus opmaken dat ik MS in MTA heb gekregen en vandaag heb ik gezellig met Blastov een beetje getest. Klik voor vergroting (1440x900) Grats,Gybrus Bewerkt: 16 december 2006 door gybrus
Puma Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Dat ziet er supergail aus!! Wanneer kan ik (kunnen wij) ook MTA met MS spelen?! WIL IK OOK!! Oja nog een hintje: Misschien, maar dat moet jij weten, kan je de Map editor gebruiken om bepaalde objects te draaien.. Hier staan de hekjes een beetje vaag .. En dan open je gewoon ff het bestand <kladblok> en dan kopieer je even de coördinaten d'r uit en klaar is Kees!! KUTGW, Grtz Puma.
Blastov Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 We moeten nog toestemming vragen aan het MTA team om het te mogen gebruiken. Als dat allemaal lukt zou je het over 1\2 tot 1 jaar kunnen spelen schat ik. Oja, die map heeft gybrus gemaakt maar ik denk dat hij wel weet hoe die moet draaien maar dat ie gewoon te lui was.
gybrus Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Hallo, Ja dat klopt Blastie. Maare Pumie dit zijn nog beta maps gewoon voor de leden beta's Heeeeeel mischien dat er iets eerder een Demo Beta's komt. Grats,Gybrus PS:Toestemming hoe je niet te vragen MTA Werkt gewoon met mods en MTA hebben we niet aangepast dus niks om te vragen.
Jack89 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Ik vind het jammer dat de meeste mensen niet verder gaan dan het model gedeelte. Je werk word pas echt mooi als je texture en licht effecten toepast. Meestal word er een V-ray/Brazil final render van een kleurloos object geplaatst, als je het invult word het veel mooier. Bewerkt: 18 december 2006 door Coolboy360
EXIT Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) het is nog in zijn begin fase Bewerkt: 19 december 2006 door EXIT
gybrus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik vind het jammer dat de meeste mensen niet verder gaan dan het model gedeelte.Je werk word pas echt mooi als je texture en licht effecten toepast. Meestal word er een V-ray/Brazil final render van een kleurloos object geplaatst, als je het invult word het veel mooier. Hallo, Helaas heb je helemaal gelijk. Maar, De Mod MafiaStories en GTA Madore zullen dit niet zo laten. We zullen er aan denken om Schaduwen aan onze moddels toetevoegen (niet via de col ) Licht verandering toevoegen.(dus "When the sun goes down the moddel will be darker.")(Wow hele zin in het engels xD) Beetje alle rommel die je in verband kunt brengen met licht. Je kunt het trouwens nog niet op onze renders zien omdat, het nog niet is toegevoegd dit zal later waarschijnlijk gebeuren als we precies weten hoe het werkt. Grats,Gyrbus
Recommended Posts