Bright Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 @ kees hoe heet dat programma?? als je het zelf heb gemaakt vind ik het zeker mooi:P @DjP.P bij dat lagere gebouwtje liggen de textures er niet echt goed op veel ramen gaan in hoeken of stoppen ineens in het midden, verder mooie gebouwen @lionel mooi eiland, KUTWG @puma als je je bril opzet zie je dat het een soort garage of opslag gebouw is waar ze dus waarschijnlijk raceauto of onderdelen in bewaren Groet, Bright
Tjerk Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Hey kees dat filmpje is leuk man, doet me denken aan max payne 2
DjP.P Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Bright weet ik maar dan moet ik de textuuren per poly(??) doen en dat is een werk maar dank
Loek Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik ben ook maar weer eens begonnen met modden
DjP.P Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) mooi ding ga jem ook ingame zetten???? Bewerkt: 10 januari 2007 door DjP.P
Loek Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) mooi ding ga jem ook ingame zetten???? Nee.. Ik wou gewoon eens wat proberen Bewerkt: 10 januari 2007 door Loek
EXIT Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 @puma als je je bril opzet zie je dat het een soort garage of opslag gebouw is waar ze dus waarschijnlijk raceauto of onderdelen in bewaren Groet, Bright als jij je bril op zet zul je lezen in de text boven de foto dat het een villa moet voorstellen
DjP.P Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) wie kan mij helppen met map cleaner en sanny builder????????? Bewerkt: 10 januari 2007 door DjP.P
Jorge_F Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 wie kan mij helppen met map cleaner en sanny builder?????????h i e r z o w Je mag geen reclame maken voor andere topics waarin je ergens niet uitkomt, dat word gezien als spam. Als je dit nog een keer doet zal ik een moderator waarschuwen want het stoort enorm.
S-te-Fan Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Mischien zet ik mijn "Geballte Ladung" in GTA SA Rates comments please
Nickonly Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ga nou niet zeggen dat dat een duitse granaat moet voorstellen, maar dan met extra veel explosieven . Ik vind em lol en goed gelukt! Alleen zou je er iets van een band omheen moetten doen oid. Anders lijkt het alsof ze er gewoon tegenaal geplakt zijn. En misschien een goeie textuur nog voor die bovenkant. Verder niks op aan te merken.
S-te-Fan Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Jawel, het is een Duitse Anti Tank granaat uit de Tweede Wereldoorlog, ik heb ook nog een andere versie, en ik denk da het nogal moeilijk word om er een lint omheen te doen (hoort eigenlijk ja ) mischien met pathdeform maargoed, ik heb ook nog een andere versie van de "gewone" duitse granaat en ik moet het dopje nog texturen en hier heb je nog een orgineele screen klikkie Bewerkt: 10 januari 2007 door stefaneke
kees1991 Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 de onderkant van die extra granaten lijkt open. dit kan tog niet want dan val alle kruit er uit.
Recommended Posts