erterer0 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Models zijn best wel mooi. Het model van het woonhuis is ook mooi, zeker de details zo als dat die verhoging bij de deur enz. De textures zijn ook erg mooi, zeker de straat. Alleen de textures van de deur vind ik wat minder... 8/10 Bewerkt: 20 januari 2007 door erterer0
kees1991 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik vint je straat ding best leuk. maar kun je met g-max niet renderen ?? mester sleutel. ik vint je eiland best gaaf. nog wat heuvels in maken inderdaat. en dan is t best gaaf.
Nickonly Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 maar kun je met g-max niet renderen ?? Nee, daarom is het gratis . Hier even iets waar ik nu mee bezig ben: Een C-130 Hercules. Hij is nog wel erg wip. Maar als ie klaar is, zal ie dat vast niet meer zijn . En, masterkey, ik vind je model wel mooi, maar het is zoals stefaneke al zei het is een beetje onnatuurlijk. Misschien moet je er meer speciale vormen in doen in plaats van alleen recht en een hoek van 90 graden.
erterer0 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Da`s een mooi vliegtuig, in de wip zitten al erg veel details. Ik ben nu met een sten bezig. (Wapen)
Bright Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 nice nickonly @erterer0: ik zag ook dat je een m1 garant had gemaakt, en als je nu bezich bent met de sten zie ik dat je de 2e wereld oorlog interesant vind ga je na de sten nog meer ww2 wapens maken? Bright
S-te-Fan Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 LOL, ben ik zwaar geinterreseerd in, toen Erterer0 die M1 Garand had gemaakt had ik meteen een M1 Carabine gemaakt lijkt me leuk, een mod uitbrengen met allemaal WOII wapens, zet uhm op (ik ben nou bezig met de Spitfire)
Bright Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 hier een nieuw stuk van mijn straat +de ramen en deuren wat naar binnen gedaan +soort skate, jump achtig iets gemaakt. + andere deur texture - kwaliteit(van een computer genomen met niet zoeen goede grafix kaart
erterer0 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Jee bijna af... Nog alleen het magezijn ingame zien te krijgen en de texture fixen... Ook meschien de pivot nog een beetje verschuiven zodat de hand precies in de trekker zit. Bewerkt: 22 januari 2007 door erterer0
S-te-Fan Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 @ Bright Sinds wanneer heeft dat met een Grafische kaart te maken? @ Erterer0 Heel mooi, de britse Sten erin stoppen nou nog een Karabiner 98 en dan heb je een amerikaans duits en brits wapen.
Bright Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) geen idee maar de kwaliteit is wel slechter op mijn oude computer. mijn huis! [WIP] @ Erterer0Heel mooi, de britse Sten erin stoppen nou nog een Karabiner 98 en dan heb je een amerikaans duits en brits wapen. dan nog een russies wapen Bewerkt: 22 januari 2007 door Bright
erterer0 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Sten=af... Probleem: eerste 15 sec. dat je hem vasthoud is hij een beetje groen/geel... Bright: Mooi, ik zie dat je veel tijd aan de trap hebt besteed Maar het groote raam aan de voorkant telt volgensmij weinig pixils 8/10 Bewerkt: 22 januari 2007 door erterer0
SWYV Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 hmm groen/geel? is het niet van de nacht lichten (lantaarnpalen ofzo)? BRIGHT !!!, zo mag ik het zien ^^ wat ik jou gisteren proberen te uitleggen in gekke taal snap jij toch wat ik bedoelt, en nu is de kwaliteit van vb garage mooier, realistischer
Bright Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) bedankt, bedankt eterer0 hoe maak je dat raam mooier dan?? en waar heb je die sten voor verwisseld?? ik upload nu nog even een huisje(nog in wip maar vond hem wel leuk) imageshack doet raar ik probeer hem zo nog wel even te uploaden hier is die: ik weet niet wat het voorsteld (verzin zelf maar iets:P) je ziet het vanaf hier niet goed maar er zit bolling in dat ijzere dinge en aan de achterkant staat een soort kist waar je kan jumpen edit: misschien een soort huisje van een kooplied, dat hij onder dat afdakje zijn spulletjes verkoopt Bewerkt: 22 januari 2007 door Bright
S-te-Fan Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Mijn Corsair, de staart is niet helemaal goed maarja...
Clowntje_93 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 mooi sefaneke, @bright: ook heel mooi! vooral die eena laatste
Recommended Posts