erterer0 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Prachtig vliegtuig Stefanneke, maar wat is er dan mis met het achterste? Ik vind zeker het voorstre stuk mooi gemaakt! 9,5/10 Ben nu bezig met een Bren ( Wapen, je weet wel met het magazijnbovenop het wapen)
S-te-Fan Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog een lijstje die wel leuk zouden zijn ingame Mauser Karabiner 98k FG42 Gewehr 43 MP40 Thompson Mosin-Nagant SturmGewehr 44 Bewerkt: 23 januari 2007 door stefaneke
-Roy- Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Wat ook een leuk wapen is, een Avtomat Kalashnikova 1947! (AK-47)
S-te-Fan Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Tja, die ken ik wel, maar volgens mij zit die al in GTA SA (of was dat de AK-74 )
gybrus Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Nice moddels mensen, Het valt me op dat er een heleboel mensen vooruit gaan. Keep it up peeps @Stefaneke: Ik kan zien dat je veel vooruit gaat met voertuigen. Keep it up dude. Grats,Gybrus
Tjerk Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik heb weer een huis gemaakt de textures zijn niet echt mooi maar dat komt omdat het meer om het model zelf gaat.
S-te-Fan Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) @ Tjerk, ga zo door Ik ben nu bezig met 2 vliegtuigen De Corsair en de ME Messerschmidt 262 mischien dat de 262 ingame komt want de Corsair is veel te higpoly WIP Bewerkt: 25 januari 2007 door stefaneke
DaBeast Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 mischien dat de 262 ingame komt want de Corsair is veel te higpoly Even ter informatie: op voertuigen bestaat er niet echt een poly-limit. Een auto met 110 000 polygonen bijvoorbeeld kan je perfect ingame zetten hoor. Het levende bewijs is JVT's Hummer. Die is iets van een 110 000 polygonen. Het enige limiet is dat de collision-base minder als 20 polygonen moet zijn... @ Tjerk: Leuk gebouwtje: aleen heb ik een klein foutje gezien in dat dak-terras. Ik veronderstel dat je mijn tutorial hebt gebruikt? Vriendelijke groeten, DaBeast
SWYV Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 och ik pwnt JVT hoor: Even ter informatie: op voertuigen bestaat er niet echt een poly-limit. Een auto met 110 000 polygonen bijvoorbeeld kan je perfect ingame zetten hoor. Het levende bewijs is JVT's Hummer. ik heb zelfs een auto van 320.000 poly's ingame dus geen paniek stefaneke
Bright Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 ik heb weer even een huisje gemaakt)(geen textures jammer genoeg) (origineel) (mijne)
-Roy- Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Als we nu toch huizen aan het posten zijn, dan is hier de mijne!
EXIT Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 @Bright ook eens bij google "huis" in getypt @-Roy-, mooi ziet er goed uit
Tjerk Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 @Bright hey ik heb het zelfde plaatje op google gebruikt @DaBeast ik heb geen een tut gebruikt
Bright Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 hehe waar google al niet goed voor is:P
-Roy- Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Om dit topic in leven te houden post ik nog even wat screens. Het zijn screens van de V-Ray grass plugin. Het renderen duurde vrij lang.
Recommended Posts