gybrus Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Give me some gras Ziet er goed uit. Effe screen van Madore. More in the [GTA:Madore sub forum.] Grats,Gybrus Bewerkt: 26 januari 2007 door Dhr.Gybrus
Bright Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) heb een flat gemaakt (maaktijd= 10 - 15 min) ik weet nog niet af Bewerkt: 26 januari 2007 door Bright
S-te-Fan Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 @ iedereen, mooi vooral da gras, ik heb ut ook eens geprobeerd maar het lukte me niet Verder nog een screen van mij.
FIRE1BULL Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hey ziet er allemaal VET! uit! Zeker roy en tjerk! Jullie zijn er goed op vooruit gegaan! Als jullie voor Las Colinas willen werken... No problem for me! 5als je dat wilt natuurlijk)
teuntjuh Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Ben bezig met een player model voor een mod van mij en Roadrunner. Het is Salvatore, helemaal bewerkt. Natuurlijk is het in de mod niet Salvatore maar een ander (nog niet bestaand) persoon. Ik heb nu nog problemen met het ingame zetten, hij is gerigd en al, maar SA crasht. Wil de texture nog wat meer highres maken, zodat het er realistischer uitziet. Comments please. Bewerkt: 4 februari 2007 door teuntjuh
Puma Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Het model ziet er goed uit, goed getextured, alleen z'n gezicht ziet eruit alsof hij een mislukte plastische operatie aan z'n gezicht heeft gehad.. Vat dit niet negatief op, want de kwaliteit qua modelingwerk van het gezicht is goed!! Misschien dat je nog wat plastische chirurgie toe moet passen. KUTGW!! PWC, Grtz Puma.
kees1991 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 ik ben ook maar weer s aan t modden gegaan. en heb een vuurtoren gemaakt. het model bestaat uit: 1 box 2 cilinders en 1 bal. modding tijd: 15 min render tijd: 20min gratz martijn hiddink
Aad Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Render tijd : +- 30 sec Ook totaal binneninrichting totaal modeling duur: 3 uur.
Dr1fter Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 hey, ben verder gegeaan aan me low/mid poli skyline Er34 4 deurs. Motor Zit op +- 500 faces gedetached Chassis op +- 2300 faces gedetached Dus op totaal ongeveer op 2800 faces screens cya
DjP.P Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) dit is voor een mod pl1 pl2 3 4 5 6 ge maakt voor pdmods door Pascal Pothof door mij dus Bewerkt: 8 februari 2007 door DjP.P
Chakotay02 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Dit is een deel van een mod die ik aan het maken ben. Dingen van Halo naar San Andreas te brengen. Te zien hier is de In Amber Clad uit Halo 2. Verder ben ik nog bezig met de Masterchief, een Covenant Cruiser, een Covenant Flagship en een Elite model. Verder zit ik nog te twijfelen of ik alle steden heel laat of dat ik er een vernietigd maak. Hopelijk kan ik snel weer iets laten zien. Sorry voorde slechte kwaliteit maar ik heb er jpeg van gemaakt.
gybrus Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo, Even melden als je buiten de SA map mod dan zul je waarschijnlijk je moddel niet meer zien. Dit komt door een boundarie. Als het buiten de sa map is dan is het gewoon weg. ik weet niet hoe het met half buiten de map is maar daar ga ik me nu niet in verdiepen. Je kunt wel een objeckt buiten de sa map plaatsen doormiddel van SCM coding. grats gybrus
Puma Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Dit is een deel van een mod die ik aan het maken ben. Dingen van Halo naar San Andreas te brengen. Te zien hier is de In Amber Clad uit Halo 2. Verder ben ik nog bezig met de Masterchief, een Covenant Cruiser, een Covenant Flagship en een Elite model. Verder zit ik nog te twijfelen of ik alle steden heel laat of dat ik er een vernietigd maak. Hopelijk kan ik snel weer iets laten zien. Sorry voorde slechte kwaliteit maar ik heb er jpeg van gemaakt. Dit heb ik ook geprobeerd en het is me deels gelukt. Vet idee, leuk dat er mensen zijn die ook daaraan denken! Ik kwam zover dat ik het in Sketchup in delen kon exporten, die weer in 3ds kon krijgen en exporten, maar ingame kreeg ik een crash. Vet dat je dit gaat doen! KUTGW, PWC, Grtz Puma.
erterer0 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Ben met een nieuwe boot bezig... Heeft iemand mischien goede textures, hard nodig... Bewerkt: 9 februari 2007 door erterer0
Recommended Posts