teuntjuh Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Nieuw project, weet nog niet of het voor GTA of voor show wordt.
hardcore_bob Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mag het ook van een totaal andere GTA zijn? Of van een GTA classic view?
teuntjuh Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mag het ook van een totaal andere GTA zijn? Of van een GTA classic view? Als je plaatjes van projecten bedoeld, tuurlijk, waarom niet. Lijkt me wel.
Mr.stickz Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 (bewerkt) Dit is een deel van een mod die ik aan het maken ben. Dingen van Halo naar San Andreas te brengen. Te zien hier is de In Amber Clad uit Halo 2. Verder ben ik nog bezig met de Masterchief, een Covenant Cruiser, een Covenant Flagship en een Elite model. Verder zit ik nog te twijfelen of ik alle steden heel laat of dat ik er een vernietigd maak. Hopelijk kan ik snel weer iets laten zien. Sorry voorde slechte kwaliteit maar ik heb er jpeg van gemaakt. as je een stad wil vernietigen dan is SF met al die heuvels wel gappig(maar dan zit je wel weer met die tram die rijd dan door de lugt ofsow ) LV is een minder goed idee de STRIP is daar te mooi voor as je bijv aleen de dessert+area 69 doet is wel lol LS is ook geen aanraader want dan zit je met het hoge snelweg net... maar de badlands zou ook wel goed zijn Bewerkt: 12 februari 2007 door Brinkyboy009
erterer0 Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Meschien kun je de map langwerpig maken en langs SA of tussen Los Santos en Las Venturas plaatsen
S-te-Fan Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Gemaakt voor de Green Light District Mod. Rates Comments Please ^^ Bewerkt: 19 februari 2007 door stefaneke
DaBeast Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Ik heb wat zitten proberen met de standaart scanline renderer. Ik vind hem wel mooi . Hij is voor de header van mijn website. Edit: Nu ben ik mijn plaatje vergeten . Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 19 februari 2007 door DaBeast
Big Playahh Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 dit is niet echt gta maar ik heb een auto over gta bij forza motor sport xbox zo ja hier is hij meer zo want het paste niet zo nu komt meer hopelijk vinden jullie mooi!!!!!!!!!!!!!
Big Playahh Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 dit is niet echt gta maar ik heb een auto over gta bij forza motor sport xbox zo ja hier is hij meer zo want het paste nietzo nu komt meer hopelijk vinden jullie mooi!!!!!!!!!!!!! nog 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SWYV Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 dieke frans, wat is het voor spel? volgens me heb jij de voertuig niet gemaakt he? wel de textures lijkt me maar dit topic gaat over de "models" ^^
Big Playahh Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 :$ forza motor sport :$ :$ forza motor sport :$ kan je niet lezen of zo
kees1991 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) stefaneke ik vint je kerk wel erg mooi. maar je mag dezelfde render maar in 1 topick tegelijk posten en dus niet in 2 topicks. dus of bij The Green Light District of hier posten maar niet bij ze allerbij Bewerkt: 20 februari 2007 door kees1991
peter99 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Ik heb wat zitten proberen met de standaart scanline renderer. Ik vind hem wel mooi . Hij is voor de header van mijn website.Edit: Nu ben ik mijn plaatje vergeten . Vriendelijke groeten, DaBeast hoe maak je dat ? , kan iemand me dat vertellen ? PS peter heeft zo net een nieuwe functie ontdekt in 3ds : glas ( dit was de korte nieuws flits , binnekort zullen wel screens komen Bewerkt: 20 februari 2007 door peter99
kees1991 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) eehh... peter... als jij net gals heb uitgevonden in 3ds warom vraag je dan hoe DaBeast dat mooie model gemaakt heeft ?? want dat is een glas texture. het is een glas texture die erg veel reflecteert. maar het is inderdaat erg mooi DaBeast Bewerkt: 20 februari 2007 door kees1991
Wauzie Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 All u need is HDRI . Het is allemaal hartstikke simpel, zo'n mooi 'shiny' effect. Hier vind je een plaatje waar alles op staat om je model mooi te texturen. Een HDRI-map is vereist (360 graden foto). 1) Ga naar material editor, verander de standaard texture mode naar Raytrace. 2) Klik reflect uit en zet hem op 20, klik dan op het vierkantje ernaast, en kies Fallof. Verander Fallof type naar Fresnel. 3) Verander specular level naar 60, Glossiness naar 20, klik environment aan en sleep de HDRI map (een ander bolletje) in de environment (kies instance). 4) Ga naar Render, Advanced lightning, Light Tracer 5) And hit render . En hier nog een project van mij , het is een keuken, misschien dat ik hem nog eens in een game zet: (very wip)
Recommended Posts