peter99 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) Ik bedoel gewoon dat niet reflecterende glas uit 3ds Hier 2 gebouwen Ik wil er eens een bommetje in zetten om wat te testen , maar dan moet ik ieder model wat ik de lucht in wil hebben er aan binden , is er geen snellere manier als alles selecteren (een voor een ) ??? [EDIT] ,k zie nu de erg slechte kwaliteit van het plaatje , hoe kan ik dit beter maken ???? Bewerkt: 21 februari 2007 door peter99
Jorge_F Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Wauzie, zelfs nu je geen GTA meer mod own je !
peter99 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Dat van toenstraks is 3x nix , nu heb ik dit : (eindelijk scherp ) Kan iemand hem rate ?
Jorge_F Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) All u need is HDRI . Het is allemaal hartstikke simpel, zo'n mooi 'shiny' effect.Hier vind je een plaatje waar alles op staat om je model mooi te texturen. Een HDRI-map is vereist (360 graden foto). 1) Ga naar material editor, verander de standaard texture mode naar Raytrace. 2) Klik reflect uit en zet hem op 20, klik dan op het vierkantje ernaast, en kies Fallof. Verander Fallof type naar Fresnel. 3) Verander specular level naar 60, Glossiness naar 20, klik environment aan en sleep de HDRI map (een ander bolletje) in de environment (kies instance). 4) Ga naar Render, Advanced lightning, Light Tracer 5) And hit render . Erg mooie renders krijg je daarmee Wauzie . Ik heb het even geprobeerd en dit is mijn resultaat: Zeer netjes voor een standaard renderer . Klopt, het talpa logo. Gerenderd met zelfde techniek als Wauzie: Bewerkt: 21 februari 2007 door Jorge_F
peter99 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 misschien stomme vraag maar ik weet meer van modellen dan van renderen , ben pas begonnen met mooie renders proberen te maken , kan iemand mij uitleggen wat HDRI is ??
Wauzie Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) HDRI zorgt ervoor dat je mooie reflecties krijgt. Kijk, models die 'reflecteren' moeten wel iets hebben wat gereflecteerd moet worden, en dat doe je met een HDRI map (dat is een 360 graden foto). Hetgeen wat je nu doet is dit 360 graden plaatje laden in de 'environment' (omgeving) map, en dan reflecteert je model dus onder andere je HDRI map. voorbeeld van HDRI map: Ik heb deze map naar *.jpg geconverteerd, de normale zit verpakt in een *.hdr bestand. [edit] Ik zal binnenkort een iets uitgebreidere uitleg geven van onder andere HDRI en reflectie-materials. Bewerkt: 21 februari 2007 door Wauzie
peter99 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 he ik las ergens over iemand die met een bootje bezig was ??? Ik had dit model al erg lang staan [ERG WIP]
Wauzie Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ik zal binnenkort een iets uitgebreidere uitleg geven van onder andere HDRI en reflectie-materials. ..............................
Twenty Eyes Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Helemaal zelf bedacht, met een echte Apple USB voor me neus.
Wauzie Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Ziet er erg netjes uit . Mag ik binnenkort een leuke uitbreiding verwachten ? Ik hou wel van details , kutgw.
DaBeast Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Mooie renders Jorge en Wauzie . Twenty, ik vind het er erg realistisch uitzien, Kwa model tenminste. Als je deze in een scene zou kunnen plaatsen was hij helemaal perfect. Mischien ook de Ipod zelf modelen, en deze erbij zetten? Ik heb besloten om een Glock voor San Andreas te modelen. Helaas is hij nu nog erg Low-Poly, maar morgen gooi ik er een Meshsmooth over. Dan nog texturen en dan ingame zetten . Vriendelijke groeten, DaBeast
Bright Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Gemaakt voor de Green Light District Mod.Rates Comments Please ^^ inspiratie van call of duty gehad? zoniet, er is een kerk in dawnville die er heel erg op lijkt
Wauzie Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 En die uit rhine ^^, maja dat is dezelfde .
DaBeast Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Ik heb besloten om toch geen MeshSmooth erover te gooien. Ik vind dat hij er met textures er goed genoeg uitziet, en overbodig detail moet er niet zijn als je het niet ingame ziet. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 23 februari 2007 door DaBeast
gybrus Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Hallo, Omg je hebt me overgehaald low poly is helemaal niet zo slecht (voor sa dan) Ik heb nog een leuk idee voor een Sniper mischien dat ik een bestaand moddel een beetje omtune Nu naar de huisies de reflections en het usb setje. Ahem... *kuch *kuch Eerst die kerk. Laat ik eerst eens zeggen dat die er heel netjes uit ziet. Geen schaduw verneuking van 3ds.. Waarschijnlijk geen bugs.. (totdat je er een inloop huis van maakt trekt gta niet helemaal geloof ik ) Het ziet er heel mooi uit echt top. even naar de reacties voor deze kerk. Dam jullie spelen teveel games (hoor wie het zegt) Reflection Dieter ik vindt nogsteeds dat 3ds je render heeft verneukt maar het heeft wel wat. (mischien idee om het op een grasveld te renderen) Tee pot. Ik ben onder indruk van die nieuwe render rommel in 3dsm 9 :O (ga het binnenkort ook eens proberen) ehm wat nu oja de usb kit. Heel mooi je hebt een goed oog voor detail alleen zou ik dat soort van haakje in het metalen stukje van je stik anders mudden.. Moeilijk om uit te leggen maar nu zie je niet van alle kanten dat daar een gleufje zit. toch heel mooi. Ga zo door Dat was dan weer de preek van de maand Grats, Gybroes
Recommended Posts